Jij kan het niet beter verwoorden dan zoals je nu gedaan hebt.Crownless schreef: ↑03 sep 2021, 15:17Ok, ik heb er nul vertrouwen meer in dat het goed komt.
Ik ben er zo ontzettend klaar mee! Met corona, met hoe de overheid ermee omgaat. Dat echt iedereen aan zag komen dat die eerste versoepeling te snel was, en oh, verrassing! Alle jongeren zijn nu ineens besmet en oh dat testsysteem was zo lek als een mandje.
Aaargh! Ik voel me zo machteloos en ik probeerde zo hard om een beetje positiever te worden over de mensheid maar fucking prutsers overal!
Vanaf het begin al ontbreekt alle logica mbt genomen maatregelen en dat zal ongetwijfeld de voedingsbodem geworden zijn voor de complotdenkers. En ondertussen heb ik ontdekt dat er geen enkel verschil is tussen "GGD-regio" en "Veiligheidsregio"

Twee verschillende benamingen voor hetzelfde met dezelfde personen die daar aan het hoofd staan... En het staat gewoon op de site van de Rijksoverheid. Het enige wat op die site niet staat is de door mij gemaakte constatering. Beiden staan apart op de site van de Rijksoverheid, maar als je die twee naast elkaar legt zijn de overeenkomsten wel heel duidelijk zichtbaar.
Wat betreft de maatregelen, ik neem ze niet meer serieus. Het zijn politieke keuzes zonder deugdelijke onderbouwing voor de volksgezondheid.