Ik denk dat ik het verschil dit weekend pas echt ga merken. Ik buldozerde mijn afwas meestal tot een berg die ik op zaterdag deed. Dat was dan zoveel werk dat ik daarna gelijk al mijn spoons voor klusjes had opgebruikt.
Vandaag de wandeleditie gelopen van de Vestingloop 's-Hertogenbosch. En het was keidruk in de stad
Volgens de organisatie waren er 1100 deelnemers waarvan 46% vrouw.
Hoewel dus echt overal erg druk en soms smalle wandelpaden onderweg kon ik die drukte en de grote groepen mensen nog wel aan. Normaal gezien blijf ik juist zo ver mogelijk weg daarvan. Blij dat ik weer thuis ben, met herinnering
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Goed gedaan! Ik had hem ook willen wandelen, maar kwam niet lekker uit met de kidsrun waar mijn zoon aan meedeed. Hij is nog te jong om alleen te lopen en er moet ook nog iemand bij dochterlief blijven. Dus gisteren maar zelf een rondje gewandeld. Was het een mooie route Charles?
Route was globaal: van Rugbyvelden naar Provinciehuis en daar het viaduct over. Vervolgens slingerend door natuurgebied Haanwijk om uit te komen bij De Heun te Vught. Vandaar de Dommel volgend (Vughterweg) en het laatste gedeelte was langs de langs de vestingmuren (Parklaan en Zuidwal) naar het centrum. En aan drinkwaterpunten onderweg geen gebrek.
Als ik de finishfoto op fet zou plaatsen dan krijg ik al vlot negatieve reacties daarop. Reacties vooral in de zin van wat heeft dit met BDSM te maken? Kennelijk zijn alleen blote tieten en kutten toegestaan op fet...
Niks van aantrekken hoor Charles! We zijn ook gewoon mensen en je mag trots zijn op die foto. Lekker laten kletsen! Er staan zat fotos op die niks met bdsm te maken hebben,
Dankjewel kitten.
Nou, ik heb enkele non-kink foto's op mijn FL-profiel staan en daar kwamen al dergelijke reacties. Die comments heb ik gedeleted. En ik zit nou niet bepaald te wachten op wederom zulke reacties. Ja, men mag er iets van vinden natuurlijk maar als je niks beter te zeggen heb...