Weerwolven van Wakkerdam. Maar daar mag ik niks over zeggen, want Catharina leest hier mee en dan speel ik vals.
Verder draait er een was, ligt mijn huiswerkmap heel dapper open te liggen en ben ik te laat met ff een tukje doen, want de school is alweer bijna uit... Ik zou het wel kunnen gebruiken... :icon_sad:
ja, foto en horloge dat ik op sterfbed va nmijn vader kreeg, en mijn 'slavinnenkistje' van Lowco... een allerlelijkst blauw kistje, waarin hij mijn enkelbandjes bewaarde, en waarin wat klein speelgoed lag. Dat kistje heb ik na zijn overlijden uit zijn huis mogen halen, financieel geen enkele waarde, emotioneel heel erg veel. Hierin bewaar ik nu het condoleanceregister wat er destijds is gemaakt, zijn foto, die kleine speeltjes maar ook dierbare herinneringen aan andere D/s relaties.
bij welke supermarkt doe jij het meest je boodschappen?
Als ik een lijstje maak koop ik alleen dingen waarvan ik denk dat ik ze vergeten was op het lijstje te zetten. Denk aan langs het rek ontbijtgranen lopen en denken 'oh ja, vergeten, de muesli was ook op.'. Andere dingen komen er niet bij. Geen onnodig snoep of koek of you name it.
Maar meestal ga ik zonder lijstje. Of een lijstje met 'avondeten', 'drinken' 'fruit' 'brood' en hoogstens specifiek 'boter' ofzo. En ja, dan moet je nog alles verzinnen in de winkel. Kun je net zo goed geen lijstje maken.
Zoete of zoute drop?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!