Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Charles

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Charles »

Ook hier appartementencomplex.
Vandaag een nieuwe laptop besteld bij meneer Bol, maar gaat geleverd worden door een externe leverancier. DHL komt het morgenochtend bezorgen kreeg ik als bericht. Ben benieuwd of er fatsoenlijk mee omgegaan is of dat het een doos word met losse onderdelen...
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik bestel bijna niks meer online en als ik het wel doe laat ik het bij een filiaal of afhaalpunt bezorgen.
**Self Rescuing Princess**
Charles

Bericht door Charles »

DHL heeft laptop schadevrij bij mij weten te bezorgen, ondanks dat verzender geen moeite gedaan heeft om hem in te pakken. Gewoon adressticker geplakt op de doos waarin de laptop af fabriek geleverd is.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
cinderella

Bericht door cinderella »

eireann schreef: 10 jul 2024, 19:30 Ik bestel bijna niks meer online en als ik het wel doe laat ik het bij een filiaal of afhaalpunt bezorgen.
En ook dat gaat wel eens verkeerd. Ik laat mijn pakketjes niet meer thuis bezorgen ivm de belabberde toestand van onze lange oprit (karrespoor onder water met dit weer). Die bezorgbussen zijn lang en zwaar, dus die wil ik bij voorkeur niet meer op het pad tot we de boel hebben kunnen opknappen. Deze week zou maandag een pakketje bij een afleverpunt in het dorp liggen. Ik kwam er woensdag. De bezorger had alle pakketjes digitaal afgeleverd, maar niet alles fysiek bezorgd. Ik was al de vierde van die bezorging die voor niks kwam. Gelukkig lag hij er vandaag wel. Een andere bestelling zou in tweeën worden afgeleverd op een ander bezorgpunt. Tweede pakje zou gisteren binnen zijn, dus vanochtend erheen. Een van de twee gearriveerd.

Het schijnt erg druk te zijn ivm de vakantieperiode, dus dit houdt nog wel een paar weken aan ben ik bang.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie