KINKY & CASUAL NIJMEGEN

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Arno

Re: KINKY & CASUAL NIJMEGEN

Bericht door Arno »

Arno schreef: 02 jun 2024, 11:42 Op 15 juni is er weer deze bijeenkomst met als demo: Kinky en Care.

In juli is er geen bijeenkomst i.v.m. de Vierdaagse en de vierdaagse-feesten.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik ben van plan naar de bijeenkomst van 15 juni te gaan. Is het dan alleen demo of ook speel mogelijkheid?
Geniet van de positieve momenten.
Arno

Bericht door Arno »

Peter^ schreef: 11 jun 2024, 10:18 Ik ben van plan naar de bijeenkomst van 15 juni te gaan. Is het dan alleen demo of ook speel mogelijkheid?
Het is een gewone bijeenkomst met speelgelegenheid, maar alleen tijdens de demo is er weinig tot geen ruimte voor het spelen. Dus je bent meer dan welkom, al is spelen zonder vaste speelpartner niet gegarandeerd.
Arno

Bericht door Arno »

Helaas kan de demo aankomende zaterdag niet doorgaan, dus dan blijft alleen een gezellige bijeenkomst met nu meer speelgelegenheid over. De demo wordt misschien later nog een keer ingepland.
Arno

Bericht door Arno »

Gisteren ondanks het wegvallen van de demo toch met 45 deelnemers een gezellige middag/avond gehad.

IN JULI IS ER GEEN BIJEENKOMST I.V.M. DE VIERDAAGSEFEESTEN.

In augustus is er op de 17e weer de jaarlijkse BBQ, voor meer info en tickets kijk op FL en de site van de vssm.

Op 29 juni is er wel weer een Young en Kinky.
Pacobautista

Bericht door Pacobautista »

Ik ben Frans 67 jaar bischierig en ik zou graag lid worden van deze groep
Arno

Bericht door Arno »

Hoi Frans

Wat bedoel je daar precies mee, dit is gewoon alleen een aankondiging, lid worden kan wel van de VSSM die deze bijeenkomst organiseert en dat doe je op hun site www. vssm.nl.

Wel kun je op Fetlife lid worden van de groep Kinky & Casual. Op beide site's vind je veel info.
Arno

Bericht door Arno »

Afgelopen zaterdag met een druk bezochte bijeenkomst met een lekker BBQ heb ik afscheid genomen van de VSSM en veel vrienden uit de BDSM community. Ik heb er van genoten, al was het ook wel dubbel omdat het toch wel heel mooie tijd is geweest.

Maar daarmee komt er ook een eind aan het bijhouden van de 3 agenda's van de bijeenkomsten in Nijmegen waar ik nauw betrokken was, en is dit dus hier mijn laatste bericht.
kitten

Bericht door kitten »

Dank je wel dat je het zo lang hebt bijgehouden voor ons, Arno!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Fijn dat je je zoveel jaren hebt ingezet voor de community, Arno! Ik wens je het allerbeste. Laat je ons even weten wat je wilt met betrekking tot je account en je historie hier?
MILF :grin_ani:
Mack

Bericht door Mack »

Bedankt voor al jouw inzet en ik hoop dat je snel jouw verlangde rust kan vinden.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Arno

Bericht door Arno »

juffie schreef: 19 aug 2024, 15:36 Fijn dat je je zoveel jaren hebt ingezet voor de community, Arno! Ik wens je het allerbeste. Laat je ons even weten wat je wilt met betrekking tot je account en je historie hier?
Daar moet ik even een paar dagen over denken, ik laat het nog weten want ik ben hier en op FL nog wel een aantal weken actief.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dat is helemaal goed, neem alle tijd die je wilt en nodig hebt!
Arno

Bericht door Arno »

Ik heb er een paar dagen over nagedacht en het is mijn wens dat het account en al mijn bijdrage aan dit forum blijven bestaan.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dat is prima Arno, dan zal dat zo gebeuren. De gewoonte is wel dat we het account inactief maken, zodat er bijvoorbeeld niet een pb gestuurd wordt die nooit meer beantwoordt wordt. Al jouw bijdragen blijven wel bewaard. Kun je je daarin vinden? En laat je weten wanneer je het het geschikte moment vindt om dat te doen?

Nogmaals sterkte!
Plaats reactie