[Zweep] Wat is jouw "lievelings" zweepje?
Re: [Zweep] Wat is jouw "lievelings" zweepje?
De cat en een gewone paardrijzweep (nog uit mijn jeugd).
Min rode gevlochten cat-o-nine tails is mijn favoriet. Die ligt gewoon heerlijk in de hand, en ik kan er zulke lekkere dreunen mee uitdelen 

- tijgie{K}
Kluk Kluk schreef:Min rode gevlochten cat-o-nine tails is mijn favoriet. Die ligt gewoon heerlijk in de hand, en ik kan er zulke lekkere dreunen mee uitdelen

De paardenharen zweep vind ik heerlijk omdat ik er zo van ga zweven.

Verder zijn quirts ook wel erg heftig en euh ja lekker.

Ik geef het toe, ik ben maso en niet zo'n klein beetje ook!!

Verder vind ik qua uiterlijk mijn rozenzweep erg mooi.

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Iemand bekend met de zwepen van Andre? Zo niet... een aanrader...
Zijn 3.5 is fan-tas-tisch! Zijn 2.5 is een tikkie scherper. (3.5 en 2.5 is de dikte van het leer).
Maar... zoals beauty is in the eye of the beholder... is zo niet de zweep in de handen van de Dominant? Want je zweep kan nog zo lekker zijn... als je Dom er niet mee overweg kan, wordt het niks.
Zijn 3.5 is fan-tas-tisch! Zijn 2.5 is een tikkie scherper. (3.5 en 2.5 is de dikte van het leer).
Maar... zoals beauty is in the eye of the beholder... is zo niet de zweep in de handen van de Dominant? Want je zweep kan nog zo lekker zijn... als je Dom er niet mee overweg kan, wordt het niks.
Alle favoriete zwepen van GJ zijn van André. Ik heb ook nog nooit ergens mooiere gezien..fantashe schreef:Iemand bekend met de zwepen van Andre?
http://www.deliciousdarkness.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan even naar het kopje zwepen gaan.
- juffie
- Site Admin
Dre heeft mij er zelf, een jaar of 3 geleden, tijdens twee keer spelen, mee gemept. En inderdaad, sindsdien ben ik helemaal gek van lange zwepen en ben ik meteen gaan kicken op paardenharen zwepen. Echt 

MILF 

*geeft Kluk een brilletje aan*
Er staat al een link
Overigens, een paardenharenzweep (of is het paardeharenzweep) staat ook nog op mijn verlanglijstje.....
Er staat al een link

Overigens, een paardenharenzweep (of is het paardeharenzweep) staat ook nog op mijn verlanglijstje.....
- puppie
Ik heb geen favoriet, maar ik hou ook helemaal niet van pijn 

Op het moment toch wel de cane.
Ik vervloek hem maar vind hem dan toch wel weer fijn.
En ben ook wel een fan van een paardeharenzweep. Maar helaas nog niet in de collectie.
Ik vervloek hem maar vind hem dan toch wel weer fijn.
En ben ook wel een fan van een paardeharenzweep. Maar helaas nog niet in de collectie.

de zwepen van Andre zijn heerlijk, en hij kan er mee overweg... dat helpt idd echt wel heel erg!!! Maar vooral die grote zware floggers... een eerdere dom van mij had er ook twee.. noemde ze quicksilver en red evil... als ik er aan terug denk... **KWIJL.....KWIJL....KWIJL**
De plakken die hij maakt zijn ook heftig... lekker... daar heb ik er een van in bezig, zijn zwepen helaas niet.
De plakken die hij maakt zijn ook heftig... lekker... daar heb ik er een van in bezig, zijn zwepen helaas niet.
Huh? Die stond er niet toen ik postte??nijntje schreef:*geeft Kluk een brilletje aan*
Er staat al een link
- Tie
sorry kluk,
Maar die stond er echt wel hoor. Alleen er zat twee minuten verschil tussen jou bericht en die van fantashe.
grttttttttttz Tie
Maar die stond er echt wel hoor. Alleen er zat twee minuten verschil tussen jou bericht en die van fantashe.
grttttttttttz Tie

hard met een hart
Hier zijn ze (jaja, ik heb meerdere lievelingszwepen ;-)
Alhoewel de nieuwe single tail wel heeeeeel erg leuk is!
Alhoewel de nieuwe single tail wel heeeeeel erg leuk is!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.