De 'roots' van jouw bdsm-gevoelens

Gesloten
pluis

De 'roots' van jouw bdsm-gevoelens

Bericht door pluis »

voor sommige mensen gaat de herkenning van 'een bdsm-gevoel' heel ver terug, soms tot in de kinderjaren. Vertel hier de verhalen over dingen die je vroeger deed of dacht, en die je later als 'bdsm-behoefte' hebt aangewezen. Was jij altijd de indiaan bij 'cowboys en indianen'? Dagdroomde je over in een weeshuis opgesloten zijn met strenge voogden en voogdessen? Wilde je stout zijn en straf kirjgen, maar durfde je niet?

En hoe kwam je er eigenlijk achter dat BDSM was wat je zocht? En hoe voelde het toen je er achterkwam? Was het eigenlijk al doodgewoon? Deed je al jaren aan bdsm, maar wist je niet hoe het heette? Kwam je thuis of vielen de puzzelstukjes op hun plaats?

Hier is een plek voor je naïeve fantasieën, je eerste ontdekkingen en het 'ohja-gevoel'.

TS zal later zeker ook nog posten.
JJV

Re: De 'roots' van jouw bdsm-gevoelens

Bericht door JJV »

oeh.
toen JJV nog een klein jjv-tje was.. fantaseerde hij op de schommel in de achtertuin
al schommelend
en de schommel was een ruimteschip .. en als't ruimteschip maar snel genoeg ging (op schommelaandrijving.. nee ik was niet gek, ik was ..eh.. jong) .. dan konden 'we' ontsnappen

en 'we' was ook vaak met een leuk lief meiske

dat ontsnappen werd later uitgebouwd met.. evt 'straf' voor't geval t ontsnappen niet lukte

.. veel later zie je daar dan lijn in
(en noot: wat ik vaak zeg, in feite fantaseerde ik dus eerder bdsm gericht dan erotisch.. want de erotische lading in deze is .. laag. die kwam veel later pas)
~\v/~
silence

Bericht door silence »

Zo...deze is niet gemakkelijk.
Als kind vond ik "gedwongen" in de breedste zin van het woord interessant.
Mijn eerste ervaring met BDSM was met een hele leuke jongen, die me net datgene wel gaf wat ik bij andere jongens tekort kwam.
We hadden gewone sex, en hij werd wat ruwer, zowel met woorden als daden en ik keek hem aan en hij zei...rustig maar, je vind het lekker, en dat klopte :D.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben mijn gevoelens gaan ontdekken toen ik 17 was. Ik had een relatie met een jongen, en wij waren allebei erg van het experimenteren in bed. We probeerden van alles uit, standjes, speelgoedjes, rollenspelletjes, enzovoorts. Gewoon, spielerei. Wel merkte ik dat ik errug opgewonden kon worden wanneer hij me (als een spelletje) gebruikte. En een klap op mijn kont gaf, enzovoorts.

Vroegah was ik tijdens het spelen met vriendjes en vriendinnetjes behoorlijk dominant. (En qua karakter ben ik dat nog, mensen die ik vertel van mijn BDSM-kink denken dan ook altijd dat ik Dominant ben en ze vermoeden geen onderdanigheid bij mij.)

Toen de relatie uit was, bleef dit me bezig houden. Ik ging zoeken op internet en merkte dat, wanneer ik een 'bedtimestory' opzocht, dit meestal een wat extremer verhaal was.

Zo kwam ik uiteindelijk hier terecht, na veel gelezen te hebben, kon ik mijn gevoelens een plaatsje geven.
Ik ben geen lifestyler, maar zou ook niet meer zonder BDSM kunnen.

Mijn vanillarelatie is onder andere om die reden dan ook stukgelopen na 1,5 jaar. En nu zou ik het niet eens meer proberen. :)
MILF :grin_ani:
AET

Bericht door AET »

Uhm :oops: Basic Instinct was toch wel mijn 1e trigger.
Ik heb de film nu ....49 keer gezien.
En ik kan je bekennen dat hij zelfs in het arabisch nog opwindend is (incl. italiaanse ondertiteling)

Dit is trouwens ook een leuke versie. Hierin proberen ze niet te vloeken.
http://www.youtube.com/watch?v=fyAVfKjfkDk
lukt niet echt.
roos

Bericht door roos »

Was jij altijd de indiaan bij 'cowboys en indianen'?
Ik was altijd de indiaan.

Dagdroomde je over in een weeshuis opgesloten zijn met strenge voogden en voogdessen?
Ik was echt opgesloten in een tehuis en werd veel geslagen. Ik wist niet beter.

Wilde je stout zijn en straf kirjgen, maar durfde je niet?
Op school was ik altijd stout en kreeg ik veel straf.

En hoe kwam je er eigenlijk achter dat BDSM was wat je zocht?
Het zat er als kind al in maar ik kon het toen niet benoemen noch begrijpen. Ik kwam er achter toen ik onverwachts een flink pak slaag kreeg van een man. Daarvoor was het niet veel verder gegaan dan flink aan mijn haren trekken.

En hoe voelde het toen je er achterkwam? Was het eigenlijk al doodgewoon?
Dat was thuiskomen: de puzzelstukjes vielen op zijn plaats.

Deed je al jaren aan bdsm, maar wist je niet hoe het heette?
Ik deed aan zelfkastijding. Ik had dat op tv gezien dat nonnen dat deden bij zichzelf. Ik wilde ook altijd boefje en agent/cowboy en indiaan ed. spelen zodat vriendjes me gevangen namen en mij dan vastbonden en met me deden wat ze wilden (dat wond me toen al op).
dutchfalcon

Bericht door dutchfalcon »

/standje prehistorie
Mijn SM gevoel ontstond tegelijk met mijn sexueel ontwaken (of was er al en ontwaakte mee)
Dat er wat 'mis' met mij was realiseerde ik me toen ik de 'Margriet' van mijn moeder eerder las dan zij zelf.
Waarom?
Omdat ik daarin het (als vervolgverhaal) geplaatste: 'Angelique en de Sultan' wel erg buitegewoon spannend vond

/standje prehistorie off
wandering

Bericht door wandering »

Eerste fantasieën, toen ik een jaar of 11 was, gingen voornamelijk over vastgebonden worden. Met vriendjes en vriendinnetjes uit de buurt spelletjes spelen waarbij de één de ander moest proberen te pakken en vast te binden. Natuurlijk was ik er altijd het slechtst in, ik wílde vastgebonden worden. Het liefst ruw ook. :bloos: Niet lang daarna volgden ook de gedachtes over ontvoerd worden, een grote boze man die me mee zou sleuren en me een flink pak slaag zou geven als ik niet meewerkte. Poeh, wat zat ik toen in de knoop met mezelf.

Herkenning kwam een paar jaar later toen ik mijn eigen computer met internet had. Acceptatie van die gevoelens is echter een heel ander verhaal.
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik heb in die zin geen roots. Ik ben in 1999 gescheiden, kocht een computer, nam internet, ging op aanraden van een vriendin chatten (ilse-chat) en opende daar steevast met de zin: zijn hier nog leuke spannende 30+ mannen. Op een dag reageerde er 1. Of ik wel eens iets met SM had gedaan. Nee, antwoordde ik, maar ik zal niet iets veroordelen wat ik niet aan den lijve heb ondervonden. En dus kwam hij langs. Rare avond, ik werd strontmelig van die knijpers die er steeds afgleden. Tot hij me over de bank gooide en me er met de zweep van langs gaf. Ik schrok me dood! Maar de vent was indrukwekkend... en bleef... 10 maanden. En zo ontdekte ik dit wereldje... Daarna in rap tempo door ontwikkeld. Alle kanten wel zo'n beetje beleefd en uitgeprobeerd. En de lat kwam hoger en hoger te liggen. En nu denk ik wel eens: was ik nog maar zo makkelijk als in het begin... :s
Caperucita

Bericht door Caperucita »

Toen ik heel klein was... 4 of 5... fantaseerde ik al over pijn en macht. Het was toen niet duidelijk welke rol ik wilde spelen, ik ging gewoon verhaaltjes bedenken... over stoute kinderen die gestraft moesten worden. Vaak door andere kinderen. Wat ik me goed herinner is dat die fantasieën heel erg heftig waren, tegenwoordig zal ik nooit zo iets willen doen of zelfs denken. Mensen werden opgehangen, ze bloedde, ze huilde... Ze waren echt gemartelt, met supergrote stokken en stenen. Er kon heel veel gebeuren zonder dat ze dood gingen, want als een 4-jarige heb je die lichamelijke grenzen nog niet zo goed door. Nu heb ik echt een rotgevoel als ik daar over denk. Ik weet niet zeker of ik het toen leuk vond... ik hoop van niet. Maar ik dacht er zeker veel over na.

Me eerste sub-gevoel: Ik was denk ik 7, en speelde met een vriendinnetje en haar oudere broer van 10 of zo. Het vriendinnetje en haar broertje gingen stoeien, en daarna, toen hij duidelijk heeft gewonnen en haar goed vast had, kreeg ze een klap. Het was echt straf, een speel-straf. Ik: "Vond je het niet erg?", en vriendinnetje: "Nee, ik vond het leuk". Toen op eens had ik het door dat ik het ook leuk zou vinden... heel erg leuk... beetje te leuk... Het was een "breaking point". En al die enge fantasieën werden daarna minder eng, ook minder heftig, en ik was duidelijk de ontvangende partij. Rond zo 13-14 jaar werden me fantasieën ook erotisch.

Maar die echte enge fantasieën van toen ik een kleutertje was vind ik nog steeds "disturbing"...

PS Sorrie, ik schrijf niet zo goed Nederlands, maar wilde toch heel graag me verhaal hier kwijt.
Gesloten