Hoii allemaal,
Ik vind het ook heel jammer dat je er niet gewoon met iedereen over kunt praten. Zo van: "Wat heb jij dit weekend gedaan?
Ik heb me lekker door mijn vriend laten kleineren en vastgebonden gelegen in bed, en jij"? Dat kan gewoon niet.
Mensen kijken je dan raar aan denk ik, tenzij je net iemand treft die het misschien ook wel wat lijkt.
Ik persoonlijk deel het met niemand, behalve mijn vriend dan natuurlijk. Ik heb wel eens gevist bij twee vriendinnen van me,
over handboeitjes en blinddoekjes, maar verder dan dat durf ik niet. Eigenlijk stom dat je jezelf zo moet verstoppen voor de
werkelijkheid. Laatst was mijn vriend op xbox live ( met een vriend van hem dus) aan het spelen, ik wilde dat hij stopte, dus ik ging vervelend doen,
waarop hij zegt tegen die vriend: "wacht even mijn vriendin vastbinden" En die vriend moest lachen en vroeg toen hij terug kwam
of het gelukt was. Dan vraag ik me wel eens af of ze het nu serieus nemen of niet.
Ik ben wel ontzettend blij dat er forums zijn zoals deze, waar je je verhaal kwijt kunt, herkenning vindt en eindelijk eens erover kunt praten!
Echt heel fijn!!