De 'ik wil terug naar 'nilla'-blues

scorpi

Re: De 'ik wil terug naar 'nilla'-blues

Bericht door scorpi »

dutch diva jij hebt echt geluk gehad!

ikke ben eigenlijk veel te lang vanilla geweest, ik wist gewoon niet dat er ook bdsm bestond laat staan dat ik wist wat die letters betkende.
tuurlijk hoorde ik wel eens van mensen die het fijn vonden om te sm-en maar raar genoeg dacht ik dat dat he-le-maal niets voor mij zou zijn, ik ben ook nog gewoon een knuffelkont!

maar ja na mn eerste ervaring en nadat ik minstens een maand nodig had om weer terug op aarde te komen en te besefen: dit is wat ik ben en wil(en niet anders kàn zelfs) zou ik nu niet eens meer terug kunnen naar de vanilla situatie.

over een partner vinden die bij je past...zucht..ik kan maar beter niet dààr over beginnen..pffff misschien is t fijner om er een ander toppic over te openen?
liefs
scorpi
colet

Bericht door colet »

chippie, ging je leven dan niet gelijk zienderogen beter en was je stemming dan niet stukken beter toen je relatie had?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

maar gelukkig ben je toch als je tevreden bent met je zelf? hoe kan je dat laten afhangen van een ander? Ik bedoel, leuke bedoening; 'ja zeg, meneer de leuke vent, komt u mij even gelukkig maken?'

-nu snap ik best dat het soms wel zo werkt, als een relatie net uit is enzo, maar de basis in principe, moet je toch eerst zelf blij zijn?-

En verder wil ik nog steeds niet terug naar nilla. Dan heb je al het zelfde gezeur zonder de schunnigheid, is de humor er ook nog uit :)
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

colet schreef:chippie, ging je leven dan niet gelijk zienderogen beter en was je stemming dan niet stukken beter toen je relatie had?
Ik denk dat een relatie je leven pas kan verrijken, als je al tevreden met jezelf bent. Als je dat bent (of iig, min of meer ;) ) dàn kan het pas echt bloeien met een ander.
puppie

Bericht door puppie »

chippie_ schreef: Maar wat ik al wel ervaren heb door ook weer contact te zoeken met nilla mannen..... nee, ik mis de spanning, de humor, het elkaar gek maken etc.....het is gewoon saai :oops:
Dus geen nilla maar toch bdsm :lol:
Ik denk dat het missen van de humor, spanning en het elkaar gek maken aan de man in kwestie ligt en niet zozeer aan het feit of een man into bdsm is of niet.
elise

Bericht door elise »

Ik denk dat het komt omdat je als BDSM-ers ondeling makkelijker met 'vaktermen' kunt smijten dan bij je buren.

Een BDSM grapje aan nilla's vertellen vraagt vaak uitleg zodra het minder oppervlakkig word.
Mijn buren weten gerust wat een meesteres is of een slaaf, maar de term Dom of sub moet ik vaak al uitleggen en dan ben ik nog niet eens begonnen over de gereedschappen.
Singletail, plak, flogger, gag, cane ... dan raak je veel nilla's al kwijt. (net zoals bij de term vanilla, voor een nilla is dat een smaakje)
pluis

Bericht door pluis »

Ik heb nog nooit terug-naar-nilla-blues-gehad..

T zou een beetje voelen alsof ik eh.. zou willen dat ik nooit meer honger had.. (nooit meer hoeven slapen is in mijn geval geen goed voorbeeld ;)) T zou voelen alsof ik zou moeten willen dat ik een been miste, of blind was.. Omdat "de BDSM" eigenlijk net zo bij mij hoort als mn eetlust, mn blauwe kijkers en mn errr.. stevige stappers (we zullen t lief houden).

Ik heb t gewoon nooit als iets gezien waar ik een keuze in zou hebben, en dus heb ik die keuze ook nooit overwogen. K kan me wel goed voorstellen dat dat heel anders is als je lang als 'vanille' gelukkige geweest bent.

(heeft vroegah wel eens een paar maanden een vriendje gehad die r niet wou slaan.. en die ook niet geslagen wou worden.. die wou alleen maar lief-romantisch-teder.. Dat was ruzie..)
nimueh

Bericht door nimueh »

Ik heb ook nog nooit die blues gehad, but hey... tijd zat zeker :mrgreen:
bijzonderdanige

Bericht door bijzonderdanige »

Nou, de blues rondom het verschijnsel man duurt al mijn hele leven, maar heb nooit echt in de rats gezeten omdat ik onderdanig ben. Wel ben ik, in de twee jaar dat ik hier mee bezig ben, een aantal keren anders gaan denken over de plaats die het in mijn leven inneemt. De mooiste en langste spelrelatie die ik heb gehad, konden we juist hebben omdat die zo puur D/s was, voor mij betekende dat totale overgave als sub. Hoewel ik ook van de man die me dat gaf houd als persoon, was een traditionele liefdesrelatie geen optie geweest. Voorgaande is relevant in die zin dat ik ook wel weet dat de kans niet zo groot is dat ik en een fijne D/s heb met iemand, en een fijne vanilla om kindjes mee te krijgen enzo, die het D/s gedeelte ook nog allemaal prima vindt.
poes

Bericht door poes »

Ik wou eerst volmondig 'ja' zeggen op de terug naar vanilla blues, maar ik weet heel goed dat dat onzin is. Daarom denk ik wel eens dit: was ik maar een Domina! :-) Misschien simpel gedacht, maar ik heb daar soms wel es naar verlangd. Ik heb zelfs even overwogen of ik het mezelf niet kon aanleren. Vervelende of gestoorde heren zet je op hun plaats, aanbod aan partners te over... Geen heisa aan mijn lijf die ik niet wil, niet meer bang dat iemand over een harde grens gaat... Het zal ook wel zwaar onrealistisch zijn (en minder makkelijk of perfect dan het lijkt), maar soms lijkt het aanlokkelijk. Het zit echter niet in me om daar echt gelukkig mee te worden.

Mijn laatste ervaring met een D (lente 2008) was zo beroerd dat ik tot een paar weken geleden ook geen bdsm meer wilde. Er gebeurde iets wat het gevoel weer wakker maakte. Nu spook ik hier weer rond.

Ik kijk regelmatig op vanille sites. Je komt er soms best dominante heren tegen, al zijn ze niet met zweepjes in de weer. Mij gaat het ook meer om D/s dan iets anders. De enige kink waar ik echt warm voor loop (nursing) is zo schaars in bdsm-land dat ik er niet eens meer naar ga zoeken.

Ik denk nu dit: Er is geen 'terug naar vanilla', want bdsm en vanilla zijn niet keihard van elkaar te scheiden, al lijkt het soms van wel. Ik blijf daarom in beide werelden mijn contacten houden, rondkijken, en ik blijf openstaan voor wat er uit beide komen kan.

liefs

poes
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat naar poes :-( zo'n negatieve ervaring :-( Hoop dat je die snel kan uitwisselen voor een paar leuke :)
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

ik mompel:'shopdate'?
~\v/~
oeps2

Bericht door oeps2 »

jeejee heeft nog een paar hoge hakken nodig :hypocrite: :hypocrite:
JJV

Bericht door JJV »

:oops: hoi

eh
.. bedoelde't meer vanille
.. en poes snapt de hint wel
(maar oeps mag best mee als chapperone ook hoor)
~\v/~
oeps2

Bericht door oeps2 »

hoi !

ik dacht ik heb nog laarzen nodig
nee geen kaplaarzen
maar dat moet maar na oud en nieuw
te weinig tijd !
:clown:
Gesloten