BDSM of 'nilla-seks/ BDSM én 'nilla-seks

colet

BDSM of 'nilla-seks/ BDSM én 'nilla-seks

Bericht door colet »

Zoveel mensen, zoveel wensen en zoveel vormen van invulling.
Van TPE, 24/7, D/s, los spelen, lifestyle, just for fun, fluffy rose boeien tot ijzerstreke/staalharde politieboeien, Meester of gewoon 'Pietje', enz enz Zo ook, van erin rollen tot zoeken, vinden en thuiskomen.

Is 'doen aan' BDSM een keuze? Laat je je 'nilla kant daarmee los? Of blijft er de combinatie?
Even los van je dagelijkse leven, dus ik bedoel dan inderdaad niet diegenen die in TPE zitten. Of misschien die toch ook wel :) Aan de hand van mijn gedachtengang snappen jullie wellicht mijn vraag.

OOit ontdekte ik BDSM en dacht er veel aan. Zo niet anders meer :oops: . In de praktijk was ik nog altijd diezelfde
doorsnee huismu(t)s en had in bed nog altijd vanilla seks. Zelfs na het gesprek met mijn bekentenis aan partner....bleef ik denken-aan, maar doen 'Ho maar'!
Nu, nu is mijn leven verandert. Ik denk er nog voortdurend aan, ben diezelfde doorsnee muts, heb in bed geen seks en als ik speel BDSM :)
Eindelijk.....dacht ik. Eindelijk....zuchtte ik. Eindelijk...weet ik wat thuiskomen is, schreef ik aan de Dominant die me dat deed ervaren. Eindelijk mag ik af en toe sub zijn en dat zou goed moeten zijn, want dit wilde ik toch??
Ik wil niet terug naar 'nilla, echt niet! En toch denk ik soms te verlangen naar 'just plain, simple and loveable sex'.
"gewoon" In bed liggen, knuffelen, elkaar strelen, opgewonden raken en vrijen.
Heel raar, want ik denk dat als dat gebeurt dat ik bij het moment supreme denk..verdorie houd me nu toch stevig vast...
En toch, toch verlang ik naar dat liefkozende, loom in bed liggen, wamr tegen elkaar aan, een hand die je zachtjes gaat strelen, (die een andere gevoeligheid raakt dan gevoelig in de zin van hard en auw).....

Hoe zit dat bij jou/jullie? Is het BDSM óf 'nilla geworden? Of wisselt het af? Kun je ook nog 'gewoon' seks met elkaar hebben?
eireann
Site Admin

Re: BDSM of 'nilla-seks/ BDSM én 'nilla-seks

Bericht door eireann »

Ik heb voornamelijk geen sex en geen spel :confused:

Dus ik kan het meer over verlangens hebben dan wat anders. En ik zou het wel graag allebei willen. Wellicht meer BDSM dan vanille, maar jeetje er is toch niks mis met lief!? Momenteel zou ik alleen vanille kiezen boven 'helemaal niks' trouwens.
**Self Rescuing Princess**
fantashe

Bericht door fantashe »

Godzijdank kan ik nog steeds genieten van 'gewone seks'. Ik ben als het op seks aankomt doorgaans ook best initiatiefnemend :icon_biggrin: Subbieseks is heerlijk, gewone seks ook... Een avondje slettenbakken in een parenclub, jammie! En dan ben ik echt niet onderdanig.
oeps2

Bericht door oeps2 »

nilla ...
nix aan
meer om de honger naar sm te stillen
Sabrina

Bericht door Sabrina »

colet schreef:Hoe zit dat bij jou/jullie? Is het BDSM óf 'nilla geworden? Of wisselt het af? Kun je ook nog 'gewoon' seks met elkaar hebben?
'Gewone' vanillaseks hebben wij eigenlijk nooit gehad. Ik ben tijdens een spel ontmaagd en alle pogingen tot vanillaseks eindigden bij ons gewoon kinky, omdat we dat allebei fijner vinden. Maar los daarvan zit er ook in onze (TPE-)relatie nog genoeg vanilla's. We kunnen heel verliefd samen in bed liggen te knuffelen zonder dat daar BDSM bij komt kijken. We kunnen samen een film kijken of genieten van een lekkere maaltijd zonder dat daar BDSM bij komt kijken. Op de achtergrond speelt het misschien wel door bij ons, maar dat wil niet zeggen dat we ons er ook altijd bewust mee bezig houden... In tegendeel. Als hij mijn rug lekker kriebelt, ben ik op dat moment echt niet bezig met "Oeh, mijn Meester geeft mij de eer dat hij mij kriebelt". Op dat moment ben ik meer bezig met "Oeh, kriebel, purrrrrrr!" :mrgreen:.

Dus ja, wij hebben BDSM én vanilla door elkaar heen. BDSM speelt misschien op de achtergrond altijd wel, maar op de voorgrond kunnen we ook héél vanilla zijn ^____^.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
oeps2

Bericht door oeps2 »

volgens mij ging t over de sex .. en niet over kriebelen of film kijken...
toch ?
phedre

Bericht door phedre »

mogen sm-ers niet gewoon lief zijn voor elkaar dan?
Als ik bij Mr in bed lig, en lig gewoon lekker met mijn hoofd op zijn schouder en hij kriebelt en kroelt mij, ik kriebel en kroel hem en we zijn gewoon lief voor elkaar, ben ik toch niet minder zijn sub? hij niet minder mijn Mr? Is het dan opeens nilla-sex omdat we lief zijn voor elkaar?:)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

oeps2 schreef:volgens mij ging t over de sex .. en niet over kriebelen of film kijken...
toch ?
Ik trok het iets breder om aan te geven dat zowel BDSM als vanilla best samen kán. En phedre, ik weet niet of je vraag op mij gericht was, maar ik zie lief doen ook niet als vanillaseks, ik bedoel alleen maar aan te geven dat 't voor ons gewoon dwars door elkaar heen loopt.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Heleen

Bericht door Heleen »

Wij doen het allebei. We kunnen ook heel lief vrijen. Ik houd alleen niet van zacht neuken. Het moet allemaal een beetje ruw en hard zijn.

We hebben eigenlijk elke dag seks. In het weekend vaak meerdere keren per dag. Dat kan ook een hele snelle wip zijn. Voor de buitenkant is daar weinig BDSM aan, maar voor mijn gevoel is dat juist heel BDSM. GJ kan mij bijna niet blijer maken dan door me snel even te pakken, klaar te komen en weg te gaan. Eigenlijk het liefste zonder een woord te zeggen. Geen enkele lieve handeling. Ik voel me dan heerlijk gebruikt (schaam me wel een beetje voor het feit dat ik dat geil vind overigens :oops: ).
phedre

Bericht door phedre »

oh sabrina.. mijn antwoord was niet speciaal jouw kant op gericht hoor, maar gewoon algemeen in het topic:) als reactie op eerste posting.. en dan nog niet eens specifiek naar poster, maar naar onderwerp:)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

het gesprek over cum-bag / gebruik seks heeft -gezien aan de reacties, terecht- een eigen topic gekregen. Hier graag terug naar 'BDSM of 'nilla-seks/ BDSM én 'nilla-seks'
**Self Rescuing Princess**
fantashe

Bericht door fantashe »

kan iemand het draadje 'foute Dom' weer eens aanslingeren dan? Ben wel benieuwd wat daaronder verstaan wordt.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik wil het allebei. Kan niet zonder nilla, kan niet zonder BDSM.
MILF :grin_ani:
elise

Bericht door elise »

Ik vind nilla weer zó brrrrr dat het automatisch weer SM wordt :)
ericadventure

Bericht door ericadventure »

nee geen nilla sex meer zit altijd wel iets sm'erigs in
Gesloten