Cum-bag / gebruik seks

phedre

Cum-bag / gebruik seks

Bericht door phedre »

dat laatste he... ff snel als cumbag gebruikt worden.. niets meer.. niets minder... roep ik al jaren... maar nog geen DOm die daarin mee wil gaan:(:(

gewoon.. tijdens piepers schillen.. tijdens bed opmaken.. of wat danook.... hij die ff langs komt.. kwakkie loost en weer doorgaat.... en ik ook weer door met wat ikaan het doen was....

**kwijl kwijl kwijl**
oeps2

Re: BDSM of 'nilla-seks/ BDSM én 'nilla-seks

Bericht door oeps2 »

kwijlt mee :clown:
phedre

Bericht door phedre »

<-- zet ff wat bakken en dweilen in de hoek... voor alle kwijlers.... kunnen we daarna zooi weer droogmaken..:p
fantashe

Bericht door fantashe »

Dat is ook super :icon_biggrin:
Heleen

Bericht door Heleen »

owww hebben jullie dat ook? * zucht van verlichting * Ik vond mezelf al iets te pervers. Ja, mega geil hè. Echt gebruik worden, alsof je gewoon een neukpop bent die na het klaarkomen geen nut meer heeft. GJ heeft er ook nog steeds een beetje moeite mee om het te doen, maar soms doet ie het wel. :)
fantashe

Bericht door fantashe »

It's cheap... en dus lekker... je bent alleen maar 'een kut'. *gromt zacht*
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*kwijlt even vrolijk mee*
Juist omdat ik dat gevoel zo lekker vind (o.a., niet de enige reden) hebben wij nooit vanillaseks. Het mist voor ons gewoon iets. Het is voor mij als thee zonder suiker.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

*Met Sabrina eens*

Toen ik nog 'nilla was had ik zelfs nooit 'nilla sex.
Dan was het tussen mijn oren en niemand die het wist behalve ikke... :yummie: hihihi!

Maar ja, dat ik op de seksuele kant van BDSM gericht ben, is hier wel bekend geloof ik. :bloos: :clown:
phedre

Bericht door phedre »

het gaat mij dan nog niet eens zozeer om de sex. of juist niet om de sex.... maar om het gebruiksvoorwerp zijn... alleen maar goed om ff kwakkie te lozen.. verder niet... En van mij mag ie het dan ook nog door anderen laten doen... vernedering... cheap zijn idd... alleen maar cumbag......

(als er maar wel ook heel regelmatig momenten zijn dat ie me laat merken dat ik wel meer ben hoor!!!:)
kitten

Bericht door kitten »

Heerlijk, phedre! :biggrin: :biggrin:

Maar dat bedoel ik ook. Alleen toen ik nog 'nilla was, bedacht/fantaseerde ik dat stukje erbij.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

phedre schreef:het gaat mij dan nog niet eens zozeer om de sex. of juist niet om de sex.... maar om het gebruiksvoorwerp zijn... alleen maar goed om ff kwakkie te lozen.. verder niet... En van mij mag ie het dan ook nog door anderen laten doen... vernedering... cheap zijn idd... alleen maar cumbag......

(als er maar wel ook heel regelmatig momenten zijn dat ie me laat merken dat ik wel meer ben hoor!!!:)
*kwijlt verder* ^___^

Oftewel: Yeah, dat is vaak ook waar ik 't voor doe. Ik heb liever niet dat het altijd zo is, want dan gaat mijn erg tere zelfbeeld eronder lijden, maar de "Ik gebruik je alleen maar"-seks vind ik heerlijk. Dat hij me alleen maar gebruikt om z'n kwakje te lozen en verder gewoon helemaal niks. Mjum!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre

Bericht door phedre »

WAAR ZIJN de DOMS die dit ook willen??? :) :) :) :p
solliciteren niet nodig hoor.... :) je bent al aangenomen:p
fantashe

Bericht door fantashe »

*schatert* ik zal hem weer eens langssturen :P
kitten

Bericht door kitten »

Ze zijn er wel hoor. Alleen ze zitten nogal rap in de categorie "foute Dom" en "moet je niet willen" :crownless:
fantashe

Re: Cum-bag / gebruik seks

Bericht door fantashe »

*stuurt hem voor de 2e keer langs* ;)
Gesloten