Hoeveel hoger kan die lat nog?

phedre

Re: Hoeveel hoger kan die lat nog?

Bericht door phedre »

is dat zo? er zijn dingen die Petruss nooit van mij zal vragen.. omdat hij weet dat ik het niet kan of dat het zo indruist tegen mijn gevoel dat ik daarmee mezelf zal verloochenen als ik het toch voor hem zou doen.. en dat doet hij me dan wer niet aan.

dus ik weet zeker dat Petruss bepaalde dingen nooit van mij zal vragen... ook al zal hij nog zo veranderen. En dat zal toch voor meerdere mensen wel opgaan?

Petruss zal mij nooit vragen hem te domineren.. maar hij kan mij gerust vragen hem met de zweep te slaan.. hem pijn te doen.... (of ik dat kan weet ik niet.. puur praktisch moet dat wel lukken)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

fantashe schreef:Wat nu als 'dit' eindigt, kan ik dan ooit nog met een ander weer verder...
Waarom niet? Als je verliefd bent en/of van iemand houdt wil je natuurlijk geloven dat dat niet zou kunnen, maar in de praktijk blijkt dat je altijd wel weer aansluiting kunt vinden met iemand anders. Gelukkig. Vaak zeg je dan ook nog dat ze tien keer beter, mooier, geweldiger zijn dan je vorige partner. Zo zit de mens ook gewoon een beetje in elkaar, denk ik.

En idd, Zarath is uniek en enig en ik wil 'm nooit meer kwijt en kan met niet voorstellen dat er nog iemand op de wereld rondloopt waar ik zo'n match mee kan hebben. En in ons geval Is Dat Ook Echt Zo. Ik ben verliefd, dus duh! :clown:
Heleen

Bericht door Heleen »

Sabrina schreef:
kitten schreef:Volhouden dat iemand dus nooit zal veranderen, nooit gevoelens zal krijgen voor de andere kant, vind ik inderdaad naïef. Tenzij je helderziend bent en je hele toekomst tot op de centimeter nauwkeurig kunt uittekenen. Maar daar geloof ik niet in.

Jullie hebben natuurlijk gelijk. Zeg nooit nooit. Maar ik eet mijn schoen op als het gebeurt. Als GJ zou gaan subben.. Ik ken niemand die zo overduidelijk Dominant is als hij en daar vooral zo vreselijk veel van geniet. Voor een deel heeft het met leeftijd te maken. Als je zo oud bent als wij (let op..oma vertelt) ken je jezelf over het algemeen goed, inclusief je behoeftes en verlangens. Tuurlijk kan daar nog wat in schuiven, maar 180 graden ander is zeer onwaarschijnlijk...
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

phedre schreef:is dat zo? er zijn dingen die Petruss nooit van mij zal vragen.. omdat hij weet dat ik het niet kan of dat het zo indruist tegen mijn gevoel dat ik daarmee mezelf zal verloochenen als ik het toch voor hem zou doen.. en dat doet hij me dan wer niet aan.

dus ik weet zeker dat Petruss bepaalde dingen nooit van mij zal vragen... ook al zal hij nog zo veranderen. En dat zal toch voor meerdere mensen wel opgaan?
ik ben het er wel mee eens er zijn dingen die ik nooit van john zal vragen.
en wat die dingen betreft is het idd nooit!
fantashe

Bericht door fantashe »

kitten: Dat is waar... soms duurt 'nooit meer' immers nog geen 24 uur.

Sabrina: Ik hoop het ook voor je. Ik durf in elk geval wel 'nooit' te zeggen in dit geval. Ik ben geen switch... ik domineer niet, tenzij uit vriendendienst en dan nog is het toppen en geen domineren. En ik zal in elk geval nooit mijn eigen Dom domineren. Been there... done that... exit relationship.

phedre: precies... dat vind ik dus ook.

Ravelijne: dat idee heeft dus alles te maken met deze topic. Mijn lat ligt zo hoog... in mijn huidige D/s ga ik ZO ver... ik vind geen 'Gek' meer die dat zal doen... denk ik... vrees ik... en daarbij: wil IK dat dan nog wel. Maar een weg terug is er ook niet. Maar goed... geen zorgen voor de dag van morgen :)
fantashe

Bericht door fantashe »

Jemig wat zijn jullie snel ineens. Maar fijn dat er meer overtuigd zijn dat sommige dingen gewoon echt nooit zullen gebeuren :icon_biggrin:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

misschien wil je dat dan ook wel niet meer, en schuift je lat naar beneden met een andere partner. Dan kan je nog steeds 100% gelukkig worden hoor :)
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Heleen schreef:
Sabrina schreef:
kitten schreef:Volhouden dat iemand dus nooit zal veranderen, nooit gevoelens zal krijgen voor de andere kant, vind ik inderdaad naïef. Tenzij je helderziend bent en je hele toekomst tot op de centimeter nauwkeurig kunt uittekenen. Maar daar geloof ik niet in.

Jullie hebben natuurlijk gelijk. Zeg nooit nooit. Maar ik eet mijn schoen op als het gebeurt. Als GJ zou gaan subben.. Ik ken niemand die zo overduidelijk Dominant is als hij en daar vooral zo vreselijk veel van geniet. Voor een deel heeft het met leeftijd te maken. Als je zo oud bent als wij (let op..oma vertelt) ken je jezelf over het algemeen goed, inclusief je behoeftes en verlangens. Tuurlijk kan daar nog wat in schuiven, maar 180 graden ander is zeer onwaarschijnlijk...
Ik niet alleen m'n schoen, ik eet spontaan m'n hele kledingkast op :mrgreen:. Maar naja, het zeg nooit nooit idee...

En phedre, Romanticide zal mij ook nooit vragen hem te Domineren, maar da's ook niet waar ik het over heb met 'zeg nooit nooit'. Ik heb het over het ontstaan van die gevoelens. Hoe unlikely het ook kan lijken, iemand kan altijd veranderen op dat vlak. En da's wat ik bedoel, niet dat het een 'zeg nooit nooit' is, als het gaat om een D die zijn sub vraagt over hem te Dommen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Het was 1 van de 1e dingen die Rob (van de Shine) tegen mij zei: dat je mensen als enorm overtuigend D en s binnen ziet komen en 4 jaar later hetzelfde koppel 180 graden omgedraaid, minstens zo overtuigend. Ik geloofde hem toen niet... ;)

En ik kan me best voorstellen dat een D zijn/haar sub bepaalde dingen nooit zou vragen, maar
a: dat wil nog niet zeggen dat diegene nooit een subkant zal ontdekken
en
b: als je claimt dat je álles zou doen voor je D...

;)
fantashe

Bericht door fantashe »

Iets wat niet gevraagd wordt, hoef je ook niet te doen, wel? ;)
Heleen

Bericht door Heleen »

Marijke schreef: Sub-zijn snoept niets weg van het Domzijn :).
Dat vind ik een hele interessante stelling! Mijn verstand zegt dat je 100% gelijk hebt, maar mijn gevoel niet.

Daarom heb ik er ook moeite mee om te zien dat GJ geslagen wordt. Mijn grote stoere man geslagen! En dan weet ik zelfs dat hij het doet omdat het 'lekker' is en hij voelt zich 0,0% onderdanig op zo'n moment.

Ik ben zo benieuwd wat anderen daarvan vinden
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik herken dat... ik zou dat ook gewoon niet kunnen. En dus ben ik bekrompen... mjah... *knikt heftig*
kitten

Bericht door kitten »

Heleen schreef:Daarom heb ik er ook moeite mee om te zien dat GJ geslagen wordt. Mijn grote stoere man geslagen! En dan weet ik zelfs dat hij het doet omdat het 'lekker' is en hij voelt zich 0,0% onderdanig op zo'n moment.

Ik ben zo benieuwd wat anderen daarvan vinden
Ook als hij reageert met "Oeh, ja lekker! Iets lager!" alsof hij lekker gekrabbeld of gemasseerd wordt?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:b: als je claimt dat je álles zou doen voor je D...

;)
Da's dus ook waarom ik niet claim álles te zullen doen voor Romanticide. Ik durf tegenwoordig net te zeggen dat ik alles doe wat hij serieus van me vraagt, omdat ik hem vertrouw dat hij goed voor me zorgt. Maar ook daarin hou ik niet zelf op met denken: People change, en ik blijf verantwoordelijk voor m'n eigen welzijn. Zou hij zeggen dat ik met een mes vormpjes uit m'n eigen borst moet snijden tot het bloed eruit spuit, dan doe ik dat ook écht niet. Dan maar een slechte sub :clown:.

Maar goed, da's voer voor een andere discussie denk ik.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

maar wel een leuke...
Gesloten