Cum-bag / gebruik seks
Re: Cum-bag / gebruik seks
vandaar ook de kleine lettertjes??
Als ie me maar bij tijd en wijle vaak genoeg laat weten me wel en ook om andere dingen te waarderen?:) Hoewel.. Als mijn Mr er anderen voor gebruikt.. heb ik die waardering alleen maar van Mr nodig... niet van die anderen die hij er voor gebruikt.. die mogen letterlijk gewoon langskomen.. kwakkie lozen en weggaan....
Ik zou het graag gebruikt zien worden als onderdeel van....
want in elke relatie is het nog altijd zo dat het bedoeling is dat beide partijen aan hun trekken komen toch?
Als ie me maar bij tijd en wijle vaak genoeg laat weten me wel en ook om andere dingen te waarderen?:) Hoewel.. Als mijn Mr er anderen voor gebruikt.. heb ik die waardering alleen maar van Mr nodig... niet van die anderen die hij er voor gebruikt.. die mogen letterlijk gewoon langskomen.. kwakkie lozen en weggaan....
Ik zou het graag gebruikt zien worden als onderdeel van....
want in elke relatie is het nog altijd zo dat het bedoeling is dat beide partijen aan hun trekken komen toch?
Gebruikt worden... ja!!
Dat hij me gewoon neemt omdat HIJ op dat moment zin heeft en het hem niks kan schelen of ik nou wil of niet, of het pijn doet of niet, of ik huil of niet etc... Zo geil! Er alleen maar zijn voor zijn genot.
Maar inderdaad... niet te vaak. En later wel even horen dat ik meer dan ben dat.

Dat hij me gewoon neemt omdat HIJ op dat moment zin heeft en het hem niks kan schelen of ik nou wil of niet, of het pijn doet of niet, of ik huil of niet etc... Zo geil! Er alleen maar zijn voor zijn genot.
Maar inderdaad... niet te vaak. En later wel even horen dat ik meer dan ben dat.
trouwens ooit iemand op comedy central naar weeds gekeken ?
zondag avond 10 uur
zij (de dame in questie ) heeft een relatie met fidelcastrol die haar dus ook gewoon over de keukentafel neukt nix zegt en wegloopt
erg grappig
maar k wou dat ik haar was
zondag avond 10 uur
zij (de dame in questie ) heeft een relatie met fidelcastrol die haar dus ook gewoon over de keukentafel neukt nix zegt en wegloopt
erg grappig
maar k wou dat ik haar was

Uiteindelijk zijn we ook allemaal hetzelfde he;-)
*Zucht en kwijlbak uit dicht getapete verhuisdoos vist*
*Zucht en kwijlbak uit dicht getapete verhuisdoos vist*
- Peter^
- Contacteer:
Hier een Dominante visie: De omschreven wens, past niet in mijn beleving/plaatje van bdsm en/of seks.
Geniet van de positieve momenten.
Nog een D-view, die tegenovergesteld is aan die van Peter.
Voor mij is dit (en meer ook nog) wel iets wat heel erg trekt - alleen merk ik bij mezelf dat ik een erg grote rem heb om die stap te nemen.
Het gevoel (het wel willen) en verstand (het kunnen doen) is niet in evenwicht. Zoals Heleen al op merkte: x-jaar viva (of aanverwante opvoeding) en 'sociale omgeving' zijn niet 1 2 3 aan de kant te schuiven.
Het is voor mij moeilijk onder woorden te brengen, maar ik ga het proberen.
Op het gevaar af arrogant over te komen, ben ik me bewust dat vrouwen niet altijd klaar hoeven te komen (een orgasme) maar dat zij ook op een andere manier kunnen genieten. Ik kan mezelf daar ook in vinden want ik heb hetzelfde. Echter, als je een vrouw "gebruikt" dan knaagt er, in ieder geval bij mij, door de viva etc een soort van schuldgevoel (hoe het goed te maken?) en/of een soort van faal of onzekerheidsangst (was het voor haar toch wel prettig? ging het wel goed?). En ook al heb ik er dan nog weinig ervaring mee - in mijn fantasie en in gesprekken loop ik altijd tegen die 'hobbel' op.
En jammer genoeg heb ik die 'hobbel' nog niet weten te beslechten of om er omheen te gaan.
Voor mij is dit (en meer ook nog) wel iets wat heel erg trekt - alleen merk ik bij mezelf dat ik een erg grote rem heb om die stap te nemen.
Het gevoel (het wel willen) en verstand (het kunnen doen) is niet in evenwicht. Zoals Heleen al op merkte: x-jaar viva (of aanverwante opvoeding) en 'sociale omgeving' zijn niet 1 2 3 aan de kant te schuiven.
Op het gevaar af arrogant over te komen, ben ik me bewust dat vrouwen niet altijd klaar hoeven te komen (een orgasme) maar dat zij ook op een andere manier kunnen genieten. Ik kan mezelf daar ook in vinden want ik heb hetzelfde. Echter, als je een vrouw "gebruikt" dan knaagt er, in ieder geval bij mij, door de viva etc een soort van schuldgevoel (hoe het goed te maken?) en/of een soort van faal of onzekerheidsangst (was het voor haar toch wel prettig? ging het wel goed?). En ook al heb ik er dan nog weinig ervaring mee - in mijn fantasie en in gesprekken loop ik altijd tegen die 'hobbel' op.
En jammer genoeg heb ik die 'hobbel' nog niet weten te beslechten of om er omheen te gaan.
Marcuw.. wat een goede en eerlijke posting.
En zoals je ziet zijn er heel veel subjes die er echt van genieten om gebruikt te worden. Dus als je een sub hebt die ervan geniet, gewoon doen!
En zoals je ziet zijn er heel veel subjes die er echt van genieten om gebruikt te worden. Dus als je een sub hebt die ervan geniet, gewoon doen!
Het is een van de dingen waar ik zelfs agressief van werd bij vanilla-seks
altijd die vraag of je wel was klaargekomen...grrrr. (Dat was dan vroeger he, in die viva-tijd
)

:icon_biggrin: Ach....toen...Vaak ging er ineens een knopje om, waarna ik dan acuut de neiging had om te gaan slaan! Vreselijk!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik ben het gedeeltelijk met je eens; het voelt in principe niet goed; komt inderdaad gedeeltelijk door opvoeding, viva, geef het een naam, echter...Marcuw schreef:Nog een D-view, die tegenovergesteld is aan die van Peter.
Wanneer een sub aangeeft dit te willen dan zal ik de laatste zijn om daar geen gebruik van te maken; heerlijk om iemand gewoon te kunnen gebruiken zoals ik dat wil.
Zoals al eerder gezegd moet ik er wel een gevoel bij hebben; ik kan ook niet zomaar iemand 'nemen' zonder gevoel en wat phedre in haar kleine lettertjes schrijft, echter als dat gevoel er is en het is allebei wat je wilt dan heb ik er absoluut geen moeite mee. Voor mij is dit één van de dingen die mij het D gevoel geven; het kunnen doen met iemand wat ik wil. Voor mij uit zich dat op deze manier, vandaar dat ik ook reageer op het topic.
Hoi
Ik denk er net zo over als MDF en Marcuw, vooral Marcuw heeft een punt met te zeggen; Voor je gevoel is het moeilijk te begrijpen dat een sub dit misschien wel heel fijn vind en er naar verlangt. Maar als een sub zou aangeven hier wel voor open te staan heb ik er minder moeite mee en zou ik het dus best willen doen, maar in mijn ogen is het dan ook niet meer echt iets wat echt niet kan. En daar een balans in vinden, want je begeeft je toch qua gevoelens op een heel dun gevaarlijk lijntje richting verkrachting. Wat dus in mijn ogen absoluut niet kan.
Maar dit is mijn gevoel en mening zo als ik er over denk.
Ik denk er net zo over als MDF en Marcuw, vooral Marcuw heeft een punt met te zeggen; Voor je gevoel is het moeilijk te begrijpen dat een sub dit misschien wel heel fijn vind en er naar verlangt. Maar als een sub zou aangeven hier wel voor open te staan heb ik er minder moeite mee en zou ik het dus best willen doen, maar in mijn ogen is het dan ook niet meer echt iets wat echt niet kan. En daar een balans in vinden, want je begeeft je toch qua gevoelens op een heel dun gevaarlijk lijntje richting verkrachting. Wat dus in mijn ogen absoluut niet kan.
Maar... even hoor... hebben we het nu met z'n allen over 'een' sub of over 'je' sub? Ik zal wel een ongelooflijke muts zijn *knikt alvast instemmend voor alle anderen* maar is het niet zo, heren Dominanten, dat de dame maar gewoon te doen heeft wat jullie willen? (op voorhand dat het dus jouw sub is?) Want ik krijg opnieuw dat gevoel van: we moeten het haar wel naar de zin maken... (En ja... ik stel het weer erg zwart wit)meester.arno schreef:Hoi
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Godhelp... ik kan me geen saaiere situatie voorstellen eigenlijk. Misschien ben ik dan wel weer de uitzondering op al die "ongeschreven regels" en er zullen ook wel mensen zijn die zich daar - voor korte of langere tijd - prima in kunnen vinden maar de uitdrukking "deurmat" komt nu toch wel heel sterk bij me bovendrijven.fantashe schreef:maar is het niet zo, heren Dominanten, dat de dame maar gewoon te doen heeft wat jullie willen?
Ik heb 'n paar van die types gekend en ze veel plezier met hun leven gewenst... om ze verder verre van me te houden. In een relatie wil ik wel 'n mens naast me en geen meubelstuk

F.
maar het idee op zich...af en toe...onverwacht... JA! Been there too, maar eigenlijk was het dan zo meer cumbag en dan pak enkele uurtjes later (als het overdag was) of de volgende morgen (als het 's nachts was) uitgebreid knuffelen zeggen dat ik wel super ben enzo. En dat kwam dan volledig van zijn kant uit. Als ie dat niet gedaan had, zou ik in de situatie komen die Marijke beschreef.