Ongecontroleerde rant topic!
- JJV
Re: Ongecontroleerde rant topic!
they gotta be FREakin kiddin me..
al bijna een maand bezig inloggegevens voor een methode site te krijgen..
kan intussen een account aanmaken.. (maar niet inloggen)
krijg ik vandaag hoera hoera
de wachtwoorden voor de algemene (reclame en achtergrond) site .. die ik al een jaar hèb
AAAAARGH
al bijna een maand bezig inloggegevens voor een methode site te krijgen..
kan intussen een account aanmaken.. (maar niet inloggen)
krijg ik vandaag hoera hoera
de wachtwoorden voor de algemene (reclame en achtergrond) site .. die ik al een jaar hèb
AAAAARGH
~\v/~
tuurlijk heet boter boter
je noemt een vrachtwagen toch ook geen auto ??
superirri mensen die margarine boter noemen !
je noemt een vrachtwagen toch ook geen auto ??
superirri mensen die margarine boter noemen !
- JJV
Bleh - het was te verwachten...
Vorige week zaterdag met Pa naar ziekenhuis wegens benauwdheids klachten. Horen ze dat ie de spuit heeft gehad voor de mexicaanse griep en worden we doorgestuurd naar de poli in velp, alwaar, je raad het al, de boel vol zit met snuivende, hoestende en proestende mensen ...
En van weersomstuit heb ik dus sinds afgelopen vrijdag last van hoesten met pijnlijke keel, slijm, enigzins misselijkheid en gister nog eens rillerig (koorts) erbij. Vanmorgen huisarts: nou mag ik mijn temperatuur en het slijm in de gaten houden. Te hoge koorts (>38,5) of een verkleuring en dan moet ik contact opnemen. Als dat gebeurt ben ik fijn opgezadeld met de mexicaanse griep.
Met Pa is het ook nog niet goed - die mag donderdag weer naar de huisarts omdat zijn benauwdheid nog niet over/minder is
*moppert*
Vorige week zaterdag met Pa naar ziekenhuis wegens benauwdheids klachten. Horen ze dat ie de spuit heeft gehad voor de mexicaanse griep en worden we doorgestuurd naar de poli in velp, alwaar, je raad het al, de boel vol zit met snuivende, hoestende en proestende mensen ...
En van weersomstuit heb ik dus sinds afgelopen vrijdag last van hoesten met pijnlijke keel, slijm, enigzins misselijkheid en gister nog eens rillerig (koorts) erbij. Vanmorgen huisarts: nou mag ik mijn temperatuur en het slijm in de gaten houden. Te hoge koorts (>38,5) of een verkleuring en dan moet ik contact opnemen. Als dat gebeurt ben ik fijn opgezadeld met de mexicaanse griep.
Met Pa is het ook nog niet goed - die mag donderdag weer naar de huisarts omdat zijn benauwdheid nog niet over/minder is

*moppert*
- juffie
- Site Admin
IK HEB EEN HARDE GRENS OP KERSTBOOMVERLICHTING!!!
En het kan me niet verrekken kitten, dat harde grenzen voor mietjes zijn!
Jezus mina, een uur bezig geweest om die kutlampjes uit de knoop te krijgen op school terwijl ik om de 3 seconden een kind bij me had. 'Juhuf...'
Vorig jaar nog zó goed weggeborgen, toch weer in de knoop! Deze streng heb ik vorig jaar trouwens gespaard, want toen ben ik ook ik weet niet hoelang bezig geweest om 2 strengen uit elkaar te krijgen (Fijn die kinderen die helpen opruimen en alles op een hoop flikkeren) en toen heeft de schaar uiteindelijk uitkomst gebracht.
Ennieweg, nu hád ik ze dus uit de knoop, liet ik ze op de vloer stuiteren. Waar die teringlampjes dus niet tegen konden en iedere dienst weigerden! Dus uiteindelijk lag het hele zwikkie nóg in de kliko!
Ik heb een goed voornemen: Ik bespaar me deze ellende voortaan, ik donder gewoon aan het begin van iedere kerstvakantie de lichtjes weg, in januari kosten die dingen een euro ofzo. Sow.!

En het kan me niet verrekken kitten, dat harde grenzen voor mietjes zijn!
Jezus mina, een uur bezig geweest om die kutlampjes uit de knoop te krijgen op school terwijl ik om de 3 seconden een kind bij me had. 'Juhuf...'
Vorig jaar nog zó goed weggeborgen, toch weer in de knoop! Deze streng heb ik vorig jaar trouwens gespaard, want toen ben ik ook ik weet niet hoelang bezig geweest om 2 strengen uit elkaar te krijgen (Fijn die kinderen die helpen opruimen en alles op een hoop flikkeren) en toen heeft de schaar uiteindelijk uitkomst gebracht.

Ennieweg, nu hád ik ze dus uit de knoop, liet ik ze op de vloer stuiteren. Waar die teringlampjes dus niet tegen konden en iedere dienst weigerden! Dus uiteindelijk lag het hele zwikkie nóg in de kliko!
Ik heb een goed voornemen: Ik bespaar me deze ellende voortaan, ik donder gewoon aan het begin van iedere kerstvakantie de lichtjes weg, in januari kosten die dingen een euro ofzo. Sow.!

MILF 

- eireann
- Site Admin
HAHAHAHA
mijn boom heeft ingebouwde lichtjes !! HAHAHA
ehm, ehm, Jeetje Zeg, wat super vervelend voor je juffie, heus, ik snap je helemaal

ehm, ehm, Jeetje Zeg, wat super vervelend voor je juffie, heus, ik snap je helemaal

**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
We hébben allemaal een kunstboom. Maar we hebben er in de hele school dus wel een stuk of 15. En die moeten allemaal de doos weer in ivm opslag.
MILF 

Maar... ze kunnen toch met lampjes en al in de doos? En zelfs met onbreekbare ballen...
- juffie
- Site Admin
Nee, dat kan niet, de hele boom moet uit elkaar om in de doos te kunnen. Wij hebben weer van die kutbomen die je echt helemaal moet slopen. Waren waarschijnlijk goedkoper...
MILF 

Oke... dan geef ik het op en mag je verder mopperen. Wanna hug?
- juffie
- Site Admin
Wat een ge-kut zeg...juffie schreef:Nee, dat kan niet, de hele boom moet uit elkaar om in de doos te kunnen. Wij hebben weer van die kutbomen die je echt helemaal moet slopen. Waren waarschijnlijk goedkoper...