Ik dacht aan ribbels, puntjes, handjes....maar een anjer voorop?? Ik voel me nu en vreselijke theemuts. Wat is er nog meer? Wat is de gekste die je ooit hebt gezien of geproefd??
Nou, tenzij je (zoals een aantal van ons) polyamoureus bent en de kans op het verspreiden van een aantal nare ziektes tussen jou en je geliefden wilt minimaliseren.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Grin, wat ik dus eigenlijk wilde zeggen... iedereen heeft de mond vol over safe seks... maar we pijpen echt niet met condoom want dat is goor. Eigenlijk hartstikke dubbel dus. (En ja, ik maak me er zelf ook schuldig aan...)
Ik los het hele condoomprobleem redelijk makkelijk op: Romanticide en ik zijn al safe door mijn implanon en zijn soa-vrij-zijn, dus alleen bij seks met derden is een condoom nodig. En aangezien dat nou niet echt vaak voorkomt, heb ik weinig om me zorgen over te maken . Ik pijp overigens ook geen condooms inderdaad, zelfs geen piemels waar net een condoom om heen gezeten heeft. Dan heb je rubbersmaak en piemelsmaak door elkaar. Ieuw.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Da's vrij eenvoudig: de kans dat je een soa oploopt via orale sex is vele malen kleiner dan via vaginale sex. En die kans is weer kleiner dan via anale sex.