WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
tessie
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door tessie »

Ik ben de afgelopen week 1.5 kg afgevallen en heb 1 keer pizza gegeten en 1 keer patat. Het zal de stress wel zijn, is dat in elk geval nog ergens goed voor.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

hmz, ik weet nu waarom ik me ongemakkelijk en zwaar voel. De weegschaal is het met me eens. pfft. Ik moet meer en regelmatiger gaan eten. Beter boodschappen doen.

heb wel net een manderijntje op :) Hoera ! (groente fruit vind ik zo moeilijk, en dan ook nog iets waar ik een velletje vanaf moet halen brrrrr houd er niet van. Maar de smaak was lekker dus doe er zo nog 1)

valkuilen zijn:
niet ontbijten/te laat ontbijten
snoepen voor lunch
te eenzijdig avond eten
niet genoeg groente/fruit - if any-
niet genoeg water
geen beweging.

Geen beweging voel ik ook aan m'n lichaam, stram en vast....

De beste manier van bewegen voor mij is wandelen naar m'n werk, maar dan moet ik vroeger op en ik ben zo moe steeds.

zucht. vicieus cirkeltje voor mezelf gecreerd geloof ik.

rotzooi.
**Self Rescuing Princess**
oeps2

Bericht door oeps2 »

misschien ipv een suikerklont een mandarijn op je hoofd zetten ?
:close_knuf: :clown:
Crownless

Bericht door Crownless »

Misschien 's avonds een blokje om lopen? Het zou makkelijker zijn als je een hond had... kun je er een van de buren lenen? Of wandelen tijdens de lunch met een collega?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bij alle goeie suggesties kan ik ook alleen maar 'ja maren' bedenken...

lopen tijdens lunch doe ik niet want dan kan ik een halfuurtje eerder weg (en das met direct door naar ziekenhuis en files wel makkelijk)

savonds, sja, ik zou niet weten waar ik heen moest lopen eigenlijk. en ben pas laat thuis, moet dan nog eten dus kan pas rond uur of 8.30/9.00 en dan wil ik zo graag bankhangen -omdat ik moe ben....

Ben nu iig begonnen met fruit en water. Als ik nou dit weekend goed boodschappen doe dat ik lunch en ontbijt heb geregeld voor volgende week. en op die dingen let :) dan heb ik weer een beginnetje toch?
oeps2

Bericht door oeps2 »

absoluut begin!

je schijnt ook speciale balance stoelen te hebben
dan ben je de hele dag (ongemerkt) figuurcorrectie aan het doen
je kan het ook op een skippie bal doen maar dan zou je een hele grote bal moeten hebben voor onder een buro :icon_biggrin:
oepz :clown:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En ik weet dat ik het kan want ik heb het eerder gedaan, maar nu is het alweer 10+ in een half jaar en ik zie gewoon even niet meer zonnig in.
Heleen

Bericht door Heleen »

Er was gisteren (of was het eergisteren) op tv een programma over afvallen. En allerlei bizarre methodes. Was wel interessant om te zien.

Beginnen met een ontbijtje is al goed. Eireanne, lust je die fruit ontbijtjes? Of die fruit/groente sapjes? Dan sla je twee vliegen in één klap.

Ik voel me ook niet lekker in mijn vel. Ben dus 2 kilo aangekomen in een week of 6 (en dat terwijl er nog 3 afmoest, nu dus 5). En nu ben ik al een week ziek thuis en veel mensen vallen dan af, maar omdat ik niks te doen heb en thuis zit (met allemaal eten om me heen) eet ik juist meer en naar de sportschool gaat ook niet. Omdat ik mezelf best zielig vind met die keelpijn mag die zak drop ook wel :-(

Schiet allemaal niet op dus :-( En dan moeten de kerstdagen en oliebollen nog komen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

anne, het lijkt wel alsof je het over mij hebt! Ik heb precies hetzelfde, verkeerde ritme!

*kijkt met een schuin oog naar het sportschoolabo wat in februari al weer een jaar ongebruikt is.*
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Het schuldgevoel van een sportabbonement doe ik mezelf niet eens aan, maar ik overweeg een tienstrippenkaart op het zwembad...
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Zwemmen is idd goed.. op ons werk hebben we 2x per week verplicht zwemmen en dan heb ik het niet over relaxen in het bubbelbad van het zwembad.. maar gewoon lekker baantjes zwemmen...

Ik weet ook hoe het is om onregelmatig te eten.. en ja ook ik heb wat extra pondjes.. maar het is echt mogelijk.. ben er inmiddels al aardig kwijt en het geeft je een enorme kick om door te gaan :D

gewoon doorzetten dus !! :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
pluis

Bericht door pluis »

jij en ik gingen toch samen sportieve dingen doen, anne ;)
oeps2

Bericht door oeps2 »

dr zit ook veel in je hoofd ...
als ik gewoon denk ah ik ga lekker vreten laat mij maar dik worden dan wordt ik ook dik...... of ik denk oooo hier wordt ik dik van
maar.......als ik eet en ik denk hier eet ik lekker van maar ik kak t allemaal weer uit
scheelt dat zo een kilo op mn weegschaal
is soort van hersenprogrammering vraag me niet hoe t werkt
maar t werkt wel
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ik geloof dat ik het stiekum best relaxed zou vinden, nog 15 kilo+ erbij, lekker ruime verhullende kleding en verder alle verwachtinen op vriendjes/partners de koelkast in. Lekker veilig. Ehm. Niet echt een goeie insteek om af te vallen zullen we maar denken.

Oh ja! Yoga, dat was ook zo pluis. Vanaf januari maar eens kijken qua tijd en geld enzo... (als die man dan het ziekenhuis nog niet uit is weet ik het ook niet meer hoor! qua tijd)
kitten

Bericht door kitten »

Ik doe met je mee, Anne. Met de 1,5 kilo van de Ardennenmeet erbij, zit ik op een ons na ook op de 10 kilo aangekomen. :icon_sad: Het verraderlijke is de wisselende motivatie. Regelmatig dat ik mooi slank wil zijn, maar even zo vaak denk ik: bwah, mens moet ook genieten! Of: ik ben net zo lief als ik dikker ben, mensen gaan heus geen hekel aan me krijgen! Of: ik ben geen 20 meer, dus mooier wordt ik toch al nooit meer. Of: ik kan wel afvallen, maar er zal altijd iemand slanker en mooier zijn dan ik! *zucht* En als ik dat denk, dan pak ik toch dat worstenbroodje, de pindaatjes, de chocola, etc. En als ik de motivatie wél heb om af te vallen... is het dus al te laat. :icon_sad:
Plaats reactie