Maar, de situatie is als volgt.
Hier is een juf, single en behept met een libido waar je u tegen zegt. Af en toe heb ik een drang van 'Ik wil het, en ik wil het nu!' Het is dat het om seks gaat, anders was het bijna kinderlijk te noemen. (Picture moeders met dreinende kinderen in de supermarkt.) Bdsm hoeft daarbij nog niet eens een ding te zijn, het gaat vooral om geiligheid, behoefte aan en drang naar seks.
Nu ben ik geen type dat de kroeg inloopt en roept: 'Hoi! Neuken?' Dat past gewoon niet bij me. Tenzij ik gezopen heb, maar dan nog...
Daarbij... hier in de regio moet ik ontzettend goed op mijn tellen passen, je wilt niet weten hoe snel praatjes de wereld ingaan. De kraaien vertellen het, zeggen ze hier weleens.
Uiteraard kun je wel eventje jezelf vermaken en daarbij stoom afblazen, maarre... nothing beats the real thing.

Eigenlijk zou ik gewoon, zonder daar al te veel moeite voor moeten doen, in mijn vingers willen knippen en een hot, steamy period hebben met een leuke, van mijn leeftijd zijnde, niet al te lelijke vent willen hebben.
Herkenbaar? Tips?