Of ze voelen zich heel erg geintimideerd en worden zwaar onzeker...Crownless schreef: Sowieso, het lijkt me dat mannen zich vaak meer gevleid voelen als je als vrouw vraagt 'ik vind je een lekker ding, zin in seks?'
Instant seks
Re: Instant seks
- juffie
- Site Admin
Dát heb ik dus een keer gedaan. Iemand die ik (vaag) kende kwam ik tegen tijdens het stappen, op dat moment een soort van zelfde mood als nu, we raakten aan de praat en toen heb ik tegen hem gezegd: 'Waar slaap jij vannacht? In jouw bed, of het mijne?' Het werd dus het mijne.Crownless schreef: Sowieso, het lijkt me dat mannen zich vaak meer gevleid voelen als je als vrouw vraagt 'ik vind je een lekker ding, zin in seks?' of zich een ontzettende bofkont wanen, dan omgekeerd. En daarbij, ze kunnen altijd nog nee zeggen.

Met hem een tijdje gebuddyfuckt (jaar of 3 geleden) maar hij is inmiddels onder de pannen.

MILF 

- Crownless
Hahaha, ja, dat is waar. Sorry, scheer mannen over een andere kam dan vrouwen. Still... Ik las een keer zo'n kranten-artikel-onderzoek dat wanneer mannen door een vrouw die ze niet kennen benaderd worden voor casual seks er meer mannen ja zeiden dan omgekeerd. Dus zo verkeerd is mijn statement ook weer niet.guilty^ schreef:Of ze voelen zich heel erg geintimideerd en worden zwaar onzeker...Crownless schreef: Sowieso, het lijkt me dat mannen zich vaak meer gevleid voelen als je als vrouw vraagt 'ik vind je een lekker ding, zin in seks?'
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Crownless
Edit: Jup, het is idd een onderzoek. Maar wel uit 1980. Beeetje oud. Misschien nu wel anders.Crownless schreef:Hahaha, ja, dat is waar. Sorry, scheer mannen over een andere kam dan vrouwen. Still... Ik las een keer zo'n kranten-artikel-onderzoek dat wanneer mannen door een vrouw die ze niet kennen benaderd worden voor casual seks er meer mannen ja zeiden dan omgekeerd. Dus zo verkeerd is mijn statement ook weer niet.guilty^ schreef:Of ze voelen zich heel erg geintimideerd en worden zwaar onzeker...Crownless schreef: Sowieso, het lijkt me dat mannen zich vaak meer gevleid voelen als je als vrouw vraagt 'ik vind je een lekker ding, zin in seks?'
http://www.elainehatfield.com/79.pdf
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Neuh, veel (goede) parenclubs (zoals de Showboat) hebben aparte kamertjes die je zelfs van binnen af op slot kan doen. Niet iedereen houdt ervan om bekeken te worden.eireanne schreef:Maar bij een parenclub moet je ook maar meteen openbaar sex hebben toch?
Daarbij zijn "alleengaande dames" altijd welkom en krijgen ook doorgaans gratis toegang. Die uitbaters weten wel wat publiek trekt

F.
Ik heb al bijna 8 jaar niets anders dan fuck-buddies... met tussenposen wel te verstaan.
Ja, om de snelle honger te stillen is het prima....
Maar ik begin zo langzamerhand wel heel erg te verlangen naar de koning, wiens koningin ik kan zijn.
Tot die tijd doe ik het dus gewoon met fuck-buddies....
Al vind ik 'buddy' daarbij een heel groot woord;-)
Ja, om de snelle honger te stillen is het prima....
Maar ik begin zo langzamerhand wel heel erg te verlangen naar de koning, wiens koningin ik kan zijn.
Tot die tijd doe ik het dus gewoon met fuck-buddies....
Al vind ik 'buddy' daarbij een heel groot woord;-)
- juffie
- Site Admin
@ Marah
Het is voor mij idd ook maar een tijdelijke oplossing, uiteraard wil ik ook die koning uiteindelijk. Maar ja, bij gebrek aan beter zou ik bijna zeggen...
Het is voor mij idd ook maar een tijdelijke oplossing, uiteraard wil ik ook die koning uiteindelijk. Maar ja, bij gebrek aan beter zou ik bijna zeggen...
MILF 

Nee hoor, daar mag je ook alleen naar binnen. En openbare seks hoeft niet. De meeste clubs hebben ook aparte kamertjes, ruimtes.Dreamer74 schreef:Is het probleem bij een parenclub niet dat je met zijn tweeen moet komen ??? *geen ervaring met parenclups heeft...*
he juffie
Ik offer me wel op om met je mee te gaan hoor
Met zijn 2en is altijd leuker als alleen.
En inderdaad de sauna is ook wel een goed idee heb ik ook al wel eens een lekker man
op gedaan probleem is alleeen dat ze vaak toch wat ouder zijn.
Ik offer me wel op om met je mee te gaan hoor

Met zijn 2en is altijd leuker als alleen.
En inderdaad de sauna is ook wel een goed idee heb ik ook al wel eens een lekker man
op gedaan probleem is alleeen dat ze vaak toch wat ouder zijn.
Het is ook niet meer dan..... bij gebrek aan beter.
Maar, al bijna 8 jaar geen beter meer...... dat geeft den burger geen moed.
Maar goed... tot die tijd dus fuck 'buddies'.
Ik kies er ook heel duidelijk voor niet al teveel van hen te willen weten.
En bij elkaar slapen is voor mij dan ook geen enkele optie.
Dus... real short-time fun.
Maar, al bijna 8 jaar geen beter meer...... dat geeft den burger geen moed.
Maar goed... tot die tijd dus fuck 'buddies'.
Ik kies er ook heel duidelijk voor niet al teveel van hen te willen weten.
En bij elkaar slapen is voor mij dan ook geen enkele optie.
Dus... real short-time fun.
juffie, ik val toch nog even snel in topic...heb niet bijgelzen...maar als die parenclub een ideetje is...dan wil ik ook best wel!
Ik mijn eentje gaan zie ik niet zo zitten, maar in ieder geval niet alleen naar binnen is al fijn idee. Daarna er weer uit...tja dat kan ander verhaal zijn
Je zult daar maar tegen de man van je dromen aanlopen 
En naar een parenclub stond al langer op mijn lijstje
Ik mijn eentje gaan zie ik niet zo zitten, maar in ieder geval niet alleen naar binnen is al fijn idee. Daarna er weer uit...tja dat kan ander verhaal zijn

En naar een parenclub stond al langer op mijn lijstje

De reden waarom wij vrouwen mannen nodig hebben (of een dom z'n subbie(s)
is omdat een vibrator niet kan dansen en geen drankjes kan bestellen (of is de sub dan de vibo hahahaha) En ik geloof dat herman finkers de ideale openingszin had namelijk: Neuken? waarop zij antwoord: Dacht dat je het nooit zou vragen hahaha. (moest trouwens eerst ff lachen om de titel. mijn gedachte of je het ff aankan maken met water haha zou wel makkelijk zijn niet?) Nee ff serieus, ken het vrijgezelle leven (soms helaas te) goed.
Aan de ene kant mis je de affectie liefde , geborgenheid, het maatje, die ene waar je alles mee kan delen. Aan de andere kant heb ik ook vaak het pfffff blij dat ik nu alleen ben zeg. Blij dat ik me nu niet hoef aan te passen en mijn eigen zin of planning kan hebben. Blij dat ik nu onafhankelijk ben en aan niemand verantwoording moet afleggen. Vrijheid. Tja.....Alles heeft z'n voor en na's Maar tussen ons...Ik mis het ook erg hoor....maar ga niet desperate ijn en kijk wel. Als het er voor je is komt het vanzelf wel goed en vaak hoe harder je het wilt, hoe minder je het krijgt.

Aan de ene kant mis je de affectie liefde , geborgenheid, het maatje, die ene waar je alles mee kan delen. Aan de andere kant heb ik ook vaak het pfffff blij dat ik nu alleen ben zeg. Blij dat ik me nu niet hoef aan te passen en mijn eigen zin of planning kan hebben. Blij dat ik nu onafhankelijk ben en aan niemand verantwoording moet afleggen. Vrijheid. Tja.....Alles heeft z'n voor en na's Maar tussen ons...Ik mis het ook erg hoor....maar ga niet desperate ijn en kijk wel. Als het er voor je is komt het vanzelf wel goed en vaak hoe harder je het wilt, hoe minder je het krijgt.
- juffie
- Site Admin
Okee, blijkbaar staan degenen die met mij naar de parenclub zouden willen in de rij. Das mooi.
Enne, de eerste sollicitant heeft zich per PB gemeld.

Enne, de eerste sollicitant heeft zich per PB gemeld.

MILF 

- Mack
Ehhh... De meeste mannen ook niet.inkie schreef:De reden waarom wij vrouwen mannen nodig hebben (of een dom z'n subbie(s)is omdat een vibrator niet kan dansen ....

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.