Ik had het inderdaad over dat soort feesten. Bij de uitdaging zit je al gauw boven de 75 euro pp. De showboat is 55 euro minimaal (wij zijn meestal tegen de 100 euro kwijt). Passion was 80 euro per stel. Doma was ook iets van 90 euro per stel op de parenavonden (en ook een fors buffet)
Op zich leuke en goed verzorgde avonden, maar het is gewoon heel veel geld. Als er niet van die enorme (en volgens mij overbodige) buffetten waren, kan het een stuk goedkoper.
Ik heb dan liever de formule a la club Ron. 15 euro pp. Met wat snoeppotten, chips, een paar keer op een avond een schaal met snacks en een gratis drankje. Dan kun je het verder zelf zo duur maken als je wilt qua drankjes.
(en dit geldt dus voor buffetten heel laat op de avond. Dat er eten wordt geregeld bij een feest of bijeenkomst die onder etenstijd plaatvindt, vind ik minder erg)
Veel eten op BDSM feesten
- JJV
Re: Veel eten op BDSM feesten
.. kun je evt de kroeg oplossing nog doen door 'schalen' hapjes te verkopen
kunnen mensen zelf bepalen of ze dat algemeen delen of in kleine kring.
ik 'kan' niet al te veel eten in openbare ruimtes .. en de geur staat me snel tegen
magoe
niemand die me 'verplicht' er te zijn ook weer
zat mensen die't dan weer wèl waarderen
beetje zo'n geven en nemen geval
(en idd. pure is nog redelijk geprijsd)
kunnen mensen zelf bepalen of ze dat algemeen delen of in kleine kring.
ik 'kan' niet al te veel eten in openbare ruimtes .. en de geur staat me snel tegen
magoe
niemand die me 'verplicht' er te zijn ook weer
zat mensen die't dan weer wèl waarderen
beetje zo'n geven en nemen geval
(en idd. pure is nog redelijk geprijsd)
~\v/~
euhhh...nou schrijven jullie bijna allemaal over de verhouding van de entreeprijs ten opzichte van het buffet, of over de overbodigheid van zo'n buffet.
Toen ik voor de eerste keer op de Showboat kwam, had ik weinig gegeten ( vanwege haast en weinig tijd) en wilde ik best een hapje van het buffet totdat.....ik eens goed om me heen keek naar al die seksende mensen ( ja, het was een avond waar veel gesekst en weinig gespeeld werd) en me realiseerde dat hun handen die net aan iemands geslacht hadden gezeten ( geil, maar niet heus) ook even het pindaschaaltje indoken, of erger, even iets lekkers van een van de buffetschalen namen. BLEGGGHHHHH, YAKKKKK, YUKKKKK, ik eet dus zowiezo weinig tot niets op openbare (sex) feesten.
Toen ik voor de eerste keer op de Showboat kwam, had ik weinig gegeten ( vanwege haast en weinig tijd) en wilde ik best een hapje van het buffet totdat.....ik eens goed om me heen keek naar al die seksende mensen ( ja, het was een avond waar veel gesekst en weinig gespeeld werd) en me realiseerde dat hun handen die net aan iemands geslacht hadden gezeten ( geil, maar niet heus) ook even het pindaschaaltje indoken, of erger, even iets lekkers van een van de buffetschalen namen. BLEGGGHHHHH, YAKKKKK, YUKKKKK, ik eet dus zowiezo weinig tot niets op openbare (sex) feesten.
Nadat ik bij de showboat een man in zijn blote kont bij het buffet heb zien rondlopen eet ik er verbazend weinig. Eetlust was mij op dat moment vreemd. En dat vind ik jammer, want eris genoeg lekker te eten daar.
Kaiya
Kaiya
- kitten
zoals mijn grootmoeder zaliger altijd zei: "Al schijten ze op de rand van m'n bord, als ze maar niet spetteren!"
Het gebrek aan hygiëne zit tussen je oren. De pindaatjes laat ik idd ook staan, maar van het buffet schep je op met lepels en tangen. En hoeveel % van de mensen denk je dat hun handen nooit wast na wc bezoek? Dus ik blijf er lekker van eten!
Het gebrek aan hygiëne zit tussen je oren. De pindaatjes laat ik idd ook staan, maar van het buffet schep je op met lepels en tangen. En hoeveel % van de mensen denk je dat hun handen nooit wast na wc bezoek? Dus ik blijf er lekker van eten!

- eireann
- Site Admin
Ik was op de showboat vooral bang om satesaus op m'n corset te krijgen
Ik ben het niet gewend, eten op een feest, en het hoeft van mij ook niet. Maar zo op een zondag met etenstijd er bij zie ik het nut er wel van in ja.

Ik ben het niet gewend, eten op een feest, en het hoeft van mij ook niet. Maar zo op een zondag met etenstijd er bij zie ik het nut er wel van in ja.
**Self Rescuing Princess**
- JJV
zo schijnt't op bdsm-pure ook begonnen te zijn, begreep ik van een oud gediende
(schijnt dat 'pure' eerst tot 19:00 duurde waarna de harde kern nog even ging eten)
ik werd er gister weer eens vooral 'wee' van
maar ik heb wel vaker wat
(schijnt dat 'pure' eerst tot 19:00 duurde waarna de harde kern nog even ging eten)
ik werd er gister weer eens vooral 'wee' van
maar ik heb wel vaker wat
~\v/~