Mee eens. Ik heb ook liever een ervaren vent (maar ja die ervaring moeten ze ook ergens vandaan halen) En JJV ja er zijn truukjes zat hoor

Verder heb ik ook de hoop opgegeven om een man ooit echt te begrijpen. Telkens als je denkt ze door te hebben en denkt te weten hoe ze reageren doen ze vaak het totaal tegenoverhestelde of het onverwachte. Ik denk ook wel dat wij vrouwen vaak het hele spel in handen hebben. Je ziet een man. Hij is leuk dan ga je erop in. Is hij niet leuk: Negeren...Dat is de beste optie. Dan heb je nog van die doordouwers die het maar niet snappen, dan maar ff een paar goede opmerkingen om duidelijk te maken dat je niet geinteresseerd bent. Snap tie het dan nog niet. Dan opmerkingen onder de gordel. Is tie echt hardleers dan gewoon letterlijk zeggen nee ga iets nuttigs met je leven doen maar laat mij met rust. Tja met die negatieve heb ik genoeg ervaring, maar dat positieve vind ik af en toe best lastig om "lezen" Begrijp ook als je weinig ervaring hebt met daten (oeps ik val even erg door de mand hier