WS valt af!
- Dreamer74
Re: WS valt af!
Er is eigenlijk maar 1 goede reden om af te vallen... eentje die ook werkt.. en dat is voor jezelf..
Ik ben jarenlang gepest op school omdat ik nogal wat kilotjes extra bij me had..iedereen zei me dat ik moest afvallen en heb al vele dietisten gehad.. niets hielp...totdat ik voor mezelf ging afvallen... sindsdien ben ik en goeie 30 kilo kwijtgeraakt en ben nu tevreden met mezelf.. mensen moeten me maar nemen zoals ik ben... een klein mannetje met een hoog knuffelbeer gehalte...
Dat wil niet zeggen dat ik nu gestopt ben met opletten wat ik eet/drink... ik wil er nog minimaal 10-15 kilo vanaf hebben... maar ja.. alles op zijn tijd.. afvallen in December heeft toch geen nut dus in 1020 ga ik weer eens verder ;D
Dreamer
Ik ben jarenlang gepest op school omdat ik nogal wat kilotjes extra bij me had..iedereen zei me dat ik moest afvallen en heb al vele dietisten gehad.. niets hielp...totdat ik voor mezelf ging afvallen... sindsdien ben ik en goeie 30 kilo kwijtgeraakt en ben nu tevreden met mezelf.. mensen moeten me maar nemen zoals ik ben... een klein mannetje met een hoog knuffelbeer gehalte...
Dat wil niet zeggen dat ik nu gestopt ben met opletten wat ik eet/drink... ik wil er nog minimaal 10-15 kilo vanaf hebben... maar ja.. alles op zijn tijd.. afvallen in December heeft toch geen nut dus in 1020 ga ik weer eens verder ;D
Dreamer
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- kitten
En wat is voor jezelf? Want toen ik voor Mack afviel, was ik er zo 7 kwijt, nu doe ik het voor mezelf en mwoah, gaat best wel de verkeerde kant op of niet?
Sorry, maar "je moet het voor jezelf doen" vind ik wel zo'n waardeloze kuttyfusklereonzindooddoener!

Sorry, maar "je moet het voor jezelf doen" vind ik wel zo'n waardeloze kuttyfusklereonzindooddoener!

- eireann
- Site Admin
Ik ben die 23 kilo ook pas afgevallen toen ik tevreden was met mezelf en me fijn voelde. Nu voel ik me zooo negatief, maar om dan maar niks te doen wordt het ook niet beter van.
Vandaag iig een gezonde dag tot dusver. 4boterhammen met kaas, 5 manderijntjes, rosvicee mulitvrucht zooi.
Bedenk me wel dat ontbijt om 11.00 uur was en lunch nog moet.... en vanavond niet thuis met avond eten dus dat wordt onderweg snacken ofzo...
Regelmaat helpt echt heel erg, en ik ben alleen maar bezig met rennen. Over hebben is ook fijn! thanks
Vandaag iig een gezonde dag tot dusver. 4boterhammen met kaas, 5 manderijntjes, rosvicee mulitvrucht zooi.
Bedenk me wel dat ontbijt om 11.00 uur was en lunch nog moet.... en vanavond niet thuis met avond eten dus dat wordt onderweg snacken ofzo...
Regelmaat helpt echt heel erg, en ik ben alleen maar bezig met rennen. Over hebben is ook fijn! thanks

**Self Rescuing Princess**
-
Rennen dat is goedeireanne schreef: en ik ben alleen maar bezig met rennen.

Maar wel heel herkenbaar anne

Ik probeer ook een beetje af te vallen, maar eigenlijk vooral niet aan te komen.
Het probleem is dat veel mensen zeggen dat ik juist meer moet eten, en dat begrijp ik niet.
Eetlijstje gister:
O: Croissantje en bolletje met kaas.
T: Stukje chocola.
L: Twee boterhammen gezond
A: Twee boterhammen.
T: mandarijn.
Eetlijstje vandaag:
O: Krentebol
L: Twee boterhammen gezond + flesje water
T: Koekje en appelsap.
A: Normaal avondeten met groente enzo.
T: Mandarijn.
Het probleem is dat veel mensen zeggen dat ik juist meer moet eten, en dat begrijp ik niet.
Eetlijstje gister:
O: Croissantje en bolletje met kaas.
T: Stukje chocola.
L: Twee boterhammen gezond
A: Twee boterhammen.
T: mandarijn.
Eetlijstje vandaag:
O: Krentebol
L: Twee boterhammen gezond + flesje water
T: Koekje en appelsap.
A: Normaal avondeten met groente enzo.
T: Mandarijn.
- eireann
- Site Admin
Gister heb ik een half uurtje gewandeld, verder is er weer weinig van gekomen helaas. Ook vanochtend veel te laat op om uberhaupt op tijd te komen, laat staan nog extra te lopen naar het werk.
Begonnen met drie manderijntjes en Special K (maar dan van de appie) en ik heb voor de hele week brood en beleg, dus lunch overslaan of vervangen door chocolade hoeft niet deze week.
Ik moet ook meer gaan eten trouwens, meer maar beter, dat idee.
Begonnen met drie manderijntjes en Special K (maar dan van de appie) en ik heb voor de hele week brood en beleg, dus lunch overslaan of vervangen door chocolade hoeft niet deze week.
Ik moet ook meer gaan eten trouwens, meer maar beter, dat idee.
**Self Rescuing Princess**
Tja mijn LIef helpt me ook wel om niet te veel te snoepen.
Als ik iets eet zonder toestemming krijg ik gewoon straf.
Maar dat is een regel die ik zelf wilde.
Nog 1 kilo er af en dan ben ik er klaar mee.
Dan mag Lief een corset voor me kopen.
Maar misschien dat ik ook nog naar de plastisch chirurg ga als de verzekering betaald, want 40 kilo minder is wel een hoop. Helaas blijft er dan ook het 1 en ander aan vel enzo over.
Dus eerst daar maar is achteraan nu.
Als ik iets eet zonder toestemming krijg ik gewoon straf.
Maar dat is een regel die ik zelf wilde.
Nog 1 kilo er af en dan ben ik er klaar mee.

Dan mag Lief een corset voor me kopen.

Maar misschien dat ik ook nog naar de plastisch chirurg ga als de verzekering betaald, want 40 kilo minder is wel een hoop. Helaas blijft er dan ook het 1 en ander aan vel enzo over.
Dus eerst daar maar is achteraan nu.

- kitten
40 kilo! Jeetje artemis, geweldig!!
*respect*

- kitten
Omdat ze je niet dik vinden? Het schema wat je opschreef ziet er iig niet echt verstandig uit. Is dat echt alles wat je eet en - belangrijker - drinkt? 4 boterhammen en een croissantje is natuurlijk niet genoeg voor een dag en daarbij kan het zelfs zo zijn dat je door meer te gaan eten - afvalt! Als je maar verstandige keuzes maakt.Tamashii schreef:Het probleem is dat veel mensen zeggen dat ik juist meer moet eten, en dat begrijp ik niet.
*beste stuurman is*
- Yara
Tamashii, als ik eerlijk ben vind ik jouw eetpatroon (zoals je deze twee dagen post dus) niet zo geweldig. Je eet erg weinig en ik hoop dat je meer drinkt als dit. Daarnaast zijn croissantjes, broodjes en dat soort dingen veel vetter als bruine boterhammen.
Daarnaast heb ik je vorige week in rl gezien toen ik corsetten kwam halen en ik vind jou slank. Je hoeft helemaal geen gewicht kwijt volgens mij. Je hebt een mooi figuur en op het zicht ziet het eruit dat je eerder aan de lichte als de zware kant bent (maar op zicht is dat moeilijk beoordelen).
Daarnaast heb ik je vorige week in rl gezien toen ik corsetten kwam halen en ik vind jou slank. Je hoeft helemaal geen gewicht kwijt volgens mij. Je hebt een mooi figuur en op het zicht ziet het eruit dat je eerder aan de lichte als de zware kant bent (maar op zicht is dat moeilijk beoordelen).
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Zo verwijsbrief heb ik nu nog kijken welk ziekenhuis het gaat worden.
Sorry als ik hier een beetje offtopic gaat maar zijn er misschien anderen hier die hier ervaring mee hebben?
Dan bedoel ik een borstlift en een buikwandcorrectie.
Zo ja wil ik graag wat info mag ook PB natuurlijk.
Sorry als ik hier een beetje offtopic gaat maar zijn er misschien anderen hier die hier ervaring mee hebben?
Dan bedoel ik een borstlift en een buikwandcorrectie.
Zo ja wil ik graag wat info mag ook PB natuurlijk.
sorry maar jullie eten echt veeeeeel ( vergeleken met mij dan) Maar ja ik heb ook maar weinig honger en vebruik ook weinig energie.
Dait is wat ik gemiddeld eet op 1 dag:
S'morgens: Bakje vanille yoghurt en een boterham of broodje met beleg. Een glas melk of kop thee (of beide)
Lunch: 1 of 2 boterhammen en glas melk, water of thee
Avond: Gewoon normale maaltijd aardappelen groente en vlees. (of vis) of pasta of weet ik het maar wel normaal. Tussendoor eet ik dan weleens wat fruit of heb bijv. fruit op brood (banaan bijv.) en af en toe sávonds zakkie chips of iets zoets. Drinken soms limo maar meestal water of thee.. Verder heb ik gewoon geen trek of dorst en gewicht is stabiel en doe het er goed op dus waarom meer als je niet nodig hebt... (by the way..1 of 2 dagen voor het maandelijkse gedoe vreet ik wel alles wat los en vast zit zoals een hele overnschaal met lasagne. De overnschaal zelf eet ik niet op
)
Dait is wat ik gemiddeld eet op 1 dag:
S'morgens: Bakje vanille yoghurt en een boterham of broodje met beleg. Een glas melk of kop thee (of beide)
Lunch: 1 of 2 boterhammen en glas melk, water of thee
Avond: Gewoon normale maaltijd aardappelen groente en vlees. (of vis) of pasta of weet ik het maar wel normaal. Tussendoor eet ik dan weleens wat fruit of heb bijv. fruit op brood (banaan bijv.) en af en toe sávonds zakkie chips of iets zoets. Drinken soms limo maar meestal water of thee.. Verder heb ik gewoon geen trek of dorst en gewicht is stabiel en doe het er goed op dus waarom meer als je niet nodig hebt... (by the way..1 of 2 dagen voor het maandelijkse gedoe vreet ik wel alles wat los en vast zit zoals een hele overnschaal met lasagne. De overnschaal zelf eet ik niet op

- tessie
- Contacteer:
Wie bedoel je dan met jullie? Ik heb volgens mij van 2 mensen gezien wat ze eten, en dat is echt niet veeeeeeel......
En wat jij eet, is als je niet veel verbrand, ook toch niet schokkend weinig ofzo?
En wil je eigenlijk ook afvallen?
En wat jij eet, is als je niet veel verbrand, ook toch niet schokkend weinig ofzo?

En wil je eigenlijk ook afvallen?
- pluis
Ik vond iets nuttigs 
Een tabel met lengtes en gewichten en foto's van mensen met die lengte en dat gewicht. Ik werd er eigenlijk best vrolijk van.
tabel

Een tabel met lengtes en gewichten en foto's van mensen met die lengte en dat gewicht. Ik werd er eigenlijk best vrolijk van.
tabel