Ander woord voor slet
Ander woord voor slet
Oke heb het volgende probleem. Ik vind het best leuk en geil om een sub te laten merken dat hij er is voor mijn plezier en hij (soms) alleen een lustobject is. Dat gaat natuurlijk het makkelijkst door hem slet te noemen. Met al dan niet wat bijvoegelijk naamwoorden ervoor. Vb. Jij vuile slet die je bent!!!
Maar nu is het geval dat als ik mijn subje een slet(je) noem dat averechts werkt (door bepaald verleden). Hij is nl Switch en kan heel makkelijk switchen naar zijn dominante kant, ook als we midden in een spel zitten. Dit is al vaker voor gekomen. Nu is dit hier ook het geval, door hem slet te noemen woprdt hij zeker niet onderdaniger naar mij toe, terwijl hem als lustobject zien op zich dat wel doet.
Hierbij dus mijn vraag of jullie leuke en/of goede suggesties hebben in hoe ik hem wel kan noemen.
Maar nu is het geval dat als ik mijn subje een slet(je) noem dat averechts werkt (door bepaald verleden). Hij is nl Switch en kan heel makkelijk switchen naar zijn dominante kant, ook als we midden in een spel zitten. Dit is al vaker voor gekomen. Nu is dit hier ook het geval, door hem slet te noemen woprdt hij zeker niet onderdaniger naar mij toe, terwijl hem als lustobject zien op zich dat wel doet.
Hierbij dus mijn vraag of jullie leuke en/of goede suggesties hebben in hoe ik hem wel kan noemen.
- JJV
- Peter^
- Contacteer:
Re: Ander woord voor slet
zeug, niets (je stelt niets voor), ding, nietsnut.
geil (sletterig) teefje, lekker gebruiksvoorwerp, hete donder, lief klein geil slaventeefje van me, lekker geil menneke, lekker ding, privé hoertje, jij weet toch wel voor wiens plezier jij bent, he? Dat is NIET het jouwe... bijvoorbeeld?
Zeug????? Wow... ik weet niet hoe ik dan zou reageren... maar mijn eerste reactie is: hoop dat je een goede tandartsverzekering hebt...Peter schreef:zeug, niets (je stelt niets voor), ding, nietsnut.

Of hem gewoon als het bedoelde gebruiksvoorwerp benoemen: "Dildo, hier!"
- Crownless
(Seks) Speeltje is een van mijn favorieten als ik wat afwisseling wil. En inderdaad, lekker benadrukken dat het om jouw plezier gaat en dat als hij het leuk vindt dat mooi meegenomen is voor hem. Kun je er ook nog eens inwrijven ook. Oh, dus jij wordt geil van gebruikt te worden he?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
"lustobject"
"loverboy"
"jongetje" (werkt vooral als 'ie zo'n struis bouwvakkersfiguur heeft
).
"geile jongen" (of "geil ventje")
"manhoer" (mogelijk niet bruikbaar i.v.m. datzelfde verleden...en 'gigolo' bekt niet lekker)
"speeltje"
"lekker ding" (met nadruk op 't tweede woord)
"loverboy"
"jongetje" (werkt vooral als 'ie zo'n struis bouwvakkersfiguur heeft

"geile jongen" (of "geil ventje")
"manhoer" (mogelijk niet bruikbaar i.v.m. datzelfde verleden...en 'gigolo' bekt niet lekker)
"speeltje"
"lekker ding" (met nadruk op 't tweede woord)
Die is gaafBoefje schreef:Of hem gewoon als het bedoelde gebruiksvoorwerp benoemen: "Dildo, hier!"

- kitten
speeltje, sexspeeltje, ding. En alles kan versterkt worden met een "mijn!" ervoor. :icon_biggrin:
- Heerscher-vd-nacht
Wever schreef: "jongetje"

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Bedankt allemaal voor de antwoorden, hier kan ik zeker wel wat mee, ga er denk ik van het weekdn maar een paar uitproberen, kijken hoe ze werken.
geil ventje
(Seks) Speeltje
jongetje
zijn denk ik tot nu mn favorieten, dat kan ik zelf ook nog wel mn mond uit krijgen (ja ook daar zit een deel van het probleem, niet alles kan ik zomaar zeggen, van mezelf dan he, ben het gewoon nog niet zo gewend)
Meer tips zijn welkom!!
geil ventje
(Seks) Speeltje
jongetje
zijn denk ik tot nu mn favorieten, dat kan ik zelf ook nog wel mn mond uit krijgen (ja ook daar zit een deel van het probleem, niet alles kan ik zomaar zeggen, van mezelf dan he, ben het gewoon nog niet zo gewend)
Meer tips zijn welkom!!
Het hangt er helemaal van af of je het liefkozend of echt vernederend wilt hebben natuurlijk.
ff brainstormen:
reutje
lullie
paaltje
body
ding
Ik zeg vaak beest, maar dat is vanuit een andere positie... ;-)
poes
ff brainstormen:
reutje
lullie
paaltje
body
ding
Ik zeg vaak beest, maar dat is vanuit een andere positie... ;-)
poes
toyboy
dweil
deurmat
hoer
nietsnut
voetveeg
lulletje
sucker
scumbag
dweil