Shock

cruciare

Re: Shock

Bericht door cruciare »

LOL!

Je kent ons, we zijn geen startende D/s..

Je zult me moeten geloven als ik zeg dat er geen tekenen waren vooraf. Op het moment dat het lichtje uitging was het spel al afgerond.. Hij had niets door kunnen hebben als ik het zelf niet eens doorhad.

cruc
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

dit soort dingen komen echt niet alleen in een startende d/s voor hoor en bedoel het ook niet als afzeiken.
ik leg het alleen zo uit omdat er hier ook beginners meelezen.

en ik heb het zelf ook wel eens gehad dat een sub van mij (out) ging en dat was niet eens na een heel heftig spel, en ook zonder echt duidelijke voortekenen(dacht ik).
maar achteraf gezien waren die voorteken er wel degelijk dus vandaar dat ik zei dat het een leer momentje is.
hij zelf heeft het niet zien/voelen aankomen, maar ik wist toen dat hij vlak na een spel beter terplekke ff kon gaan zitten /liggen om bij te komen, ipv dat ik hem aan het handje mee nam naar een rustigere ruimte.
want die ruimte haalde hij niet en zakte in de deuropening zo door ze hoefjes en besloot daar te gaan bijkomen.
opzich niks ergs maar vond het wel fijn te leren dat, dat voor hem dus niet werkte en dat ik dat aan de super glazige blik in zijn ogen had kunnen zien.
of de slome manier waarop hij mee liep, het was maar een klein stukje wat hij moest lopen en toch ging het (mis) ook al dacht hij dat makkelijk te kunnen.
enzo zal iedereen zijn eigen ding hebben, wat voor die gene het beste is na een spel.
en door te ervaren ontdek je vanzelf wat het beste bij je past.
Ik was me er niet eens echt bewust van dat ik het niet meer trok! Daarom vond ik ook dat mijn lichaam de gemakkelijke weg koos. Weer nieuw nadenkvoer erbij. *zucht*
dat kan heel goed dat jezelf al te ver bent om het nog te kunnen aanvoelen.
dat was in zijn geval ook zo, en de keren erop gaf hij zelf aan gewoon bij te zijn enz...
maar ik had juist geleerd dat een sub in zo'n geval het zelf dus niet voelt aan komen en dus ik de gene moet zijn die gebruik maakt van dat leer momentje.
en dus in zijn geval hem terplekke laten bij komen en wat te drinken met (natuurlijke)suiker geven.
en zo zal er voor jou ook iets zijn ....
aleen is het aan jullie zelf om uit tezoeken wat dat dan is......

groetjes
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik vraag me iets af... en ik denk dat ik die vraag mag stellen omdat ik wat voorinfo heb...

Je was op voorhand al 'bezorgd' over wat hij zou gaan doen volgens jou. Zou dat meegespeeld kunnen hebben? Dat je jezelf al zo mentaal had opgeladen, of misschien wel overladen, dat de reactie nu zo heftig was?

Zo maar een thought...
cruciare

Bericht door cruciare »

fantashe schreef:Je was op voorhand al 'bezorgd' over wat hij zou gaan doen volgens jou. Zou dat meegespeeld kunnen hebben? Dat je jezelf al zo mentaal had opgeladen, of misschien wel overladen, dat de reactie nu zo heftig was?
Dat kan kloppen, niet dat ik dat wil toegeven natuurlijk, maar zou kunnen..... Nooit eerder was Hij zo .... Hard....
De opmaat hiernaartoe was zeker achteraf terugkijkend genoeg reden om zo bang te zijn. Ik ga het niet goedpraten, ik kan mezelf "gek-denken".

Pijn is mijn ding. Maar oh wat kan ik er vooraf bang voor zijn......

@ LOL.. : Hij gaat vast en zeker nog beter op me letten na al deze woorden. Dank je voor je uitleg, ik reageerde primair, ik wilde je niet het gevoel geven dat je zat te "zeiken".. :)
fantashe

Bericht door fantashe »

Jezelf gek denken... damn, wat zijn wij subbies daar toch goed in! We hebben helemaal geen Doms nodig voor de beste mindfucks. Die doen we onszelf wel aan ;)
inkie

Bericht door inkie »

@fantashe

Nou daar hoef je geen sub voor te zijn..Vraag dat maar aan elke ADHD'er :evil: (of ADD-er) Elke dag weer opnieuw , ik ben dan gelukkig een van die gelukkigen die redelijk kan relativeren...... ;) :P ;) 8-) :lol:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

inkie schreef:@fantashe

Nou daar hoef je geen sub voor te zijn..Vraag dat maar aan elke ADHD'er :evil: (of ADD-er) Elke dag weer opnieuw , ik ben dan gelukkig een van die gelukkigen die redelijk kan relativeren...... ;) :P ;) 8-) :lol:
:lol: Dat inderdaad :P.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gesloten