Doorbijten (blood fetish)

fantashe

Re: Doorbijten (blood fetish)

Bericht door fantashe »

JJV schreef:ik denk dat er meer mensen zijn die er op een half bange manier door gefacineerd zijn..
maar ook binnen een groep mensen als hier vind je halve taboe's
of dingen die je liever (nog) niet openbaar bespreekt

ik heb bloed.. tot bloedens toe spelen .. op mijn harde grenzen staan
.. voor mezelf heb ik 'wil geen blijvende gevolgen' als harde grens

t is niet eentje voor de dagelijkse ..zelfs wekelijkse.. speeluurtjes
in ieder geval

voor jou wel?
Ik vind het vreselijk geil... :bloos: Maar... wat je zegt: niet voor de dagelijkse cq wekelijkse speeluurtjes.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Same here. Bloed fascineert mij enorm en spelen met bloed staat heel hoog op mijn verlanglijstje (vooruit, het is al wel 'ns gebeurd, maar met iets meer bloed dan toen). Het is echter niet iets wat we tussen de lunch en de 4-uur-snack door even gauw kunnen doen. Daar is het niet geschikt voor bij mij.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

Nee... inderdaad... en ook niet met iedereen. Ik vind het het toppunt van intimiteit. Eh... wat betreft het tot bloedens toe bijten dan. Of het aflikken van bloed.

Ik heb er daarentegen niet zoveel problemen mee als er bij een zwepensessie of een naaldenspel eens een druppel bloed vloeit. Maar dat is toch anders. Dan is bloed niet het 'doel' maar een toevallige bijkomstigheid.
mea

Bericht door mea »

In spuiten en slikken is er eens een reportage over geweest;

http://www.bnn.nl/sens2009/video/?v=2d7 ... 159ea18bd6" onclick="window.open(this.href);return false;

Het stuk dat over blood fetish gaat begint op 35:10 ongeveer...

Vond het wel eens interessant om te zien, maar opwindend vind ik het niet bepaald hoor...
oeps2

Bericht door oeps2 »

ff slikken hoor :shock:
bloed ziet er altijd meteen uit als zo veel of zo

maar verder ach ieder zn gekte nietwaar
:clown:
roos

Bericht door roos »

:)
Thank you mea!
fantashe

Bericht door fantashe »

Wauw... dat zag er gaaf uit...
JJV

Bericht door JJV »

mmm
zit een bloed-scene in "the doors" (oliver stone)
mengen .. van 2 mensen.. met coke..

.. wat vergeet je toch een hoop
zelfs na tig keer zo'n film zien
~\v/~
asti

Bericht door asti »

Heb op het werk een kindje dat nog wel eens bijterig is en een paar keer de tanden flink in de wang van een ander heeft gezet, zo hard dat je het echt een week later nog zag.. maar geen bloed. Misschien als je echt scherpe randjes op je tanden hebt of idd een heel klein stukje stukbijt ofzo.. maar met een grote hap kneus je vooral volgens mij.. of je moet misschien een scheurbeweging maken ofzo, maar dan krijg je dus meer een rijtwond ipv een 'vampierbijt'. Maar idd.. bloed ftw.. staat erg hoog op m'n lijst om daar nog eens wat mee te doen.
JJV

Bericht door JJV »

je blijft me verbazen asti... prachtig

overigens
is't niet zo dat melktandjes grover zijn? en ze dus harder zouden moeten bijten qua 'huid doordringen' ?
wat je in films/boeken tegenkomt is .. onzin in ieder geval
zoveel denk ik wel
maar volgens mij heb ik wel eens een druppeltje gezien.. toch
(denk ineens terug aan zo'n "en ik geef niet op" actie van beide kanten (lang lang geleden als 'kwajongensstreek in't zwembad').. ik had'r haar vast.. zij beet in mn vinger.. wilden beide niet opgeven.. volgens mij werd dat uiteindelijk een korstje..)
~\v/~
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik heb toch ook echt een klein littekentje in mijn oorschelp hoor... het waren alleen voortanden... maar ze gingen echt naar binnen...
Mack

Bericht door Mack »

Ik was gisteravond op het Ball du Masque een lief klein meisje (Laura) aan het plagen, toen een vriend van haar zei dat ik uit moest kijken voor haar tanden.
Nou vind ik het af en toe :clown: moeilijk om een uitdaging te weerstaan, dus ja, ze kreeg een vinger.
Ik denk dat zij bij mij een uitroep probeerde te ontlokken (mislukt 8-) ), maar zij kreeg wel bloed.

Ik heb haar natuurlijk passend bedankt met een stevig pak op haar billen. En dat kon zij erg waarderen. :mrgreen:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
inkie

Bericht door inkie »

Hmmmm...Moet toch maar eens meer op het forum rondneuzen kom ik nu wel achter....Gaaf topic! Hoewel ik graag bijt en nagels gebruik op ehmmm verhitte momenten heb ik nog maar 1x per ongeluk m'n nagels iets te diep in de rug van de ander gezet (die het op dat moment deels kon waarderen en achteraf het kick vond ;) die heeft nog een paar dagen een dun korstje gehad.....meer een klein schrammetje ;) maar slobberen...weet niet..
Dominus-D

Bericht door Dominus-D »

Bijten is leuk!!!!!!!!!! maar tot bloedens toe is geen optie denk ik.

Omdat je met gewoon bijten bijna niet door de huid heen op een paar plekjes na waar de huid erg dun is.
En zelfs als je een scheurende beweging maakt geloof ik niet dat je de huid makkelijk zal open trekken, ik ben er dan ook van overtuigd dat "die" manier van bijten en perfecte zelfverdediging kan zijn maar niet echt geschikt voor een spel.
asti

Bericht door asti »

Dominus-D schreef:Bijten is leuk!!!!!!!!!! maar tot bloedens toe is geen optie denk ik.

Omdat je met gewoon bijten bijna niet door de huid heen op een paar plekjes na waar de huid erg dun is.
En zelfs als je een scheurende beweging maakt geloof ik niet dat je de huid makkelijk zal open trekken, ik ben er dan ook van overtuigd dat "die" manier van bijten en perfecte zelfverdediging kan zijn maar niet echt geschikt voor een spel.
.. ik las zelfbevrediging. Shows where my mind is :P
Gesloten