sneeuwspel
- Peter^
- Contacteer:
sneeuwspel
Hebben jullie weleens een bdsm spel in de sneeuw gespeeld? Wat hebben jullie gedaan en wat was daar speciaal en aantrekkelijk aan?
- Sabrina
Re: sneeuwspel
Interessante vraag! Wij hebben 't nog nooit gedaan, al gaan we zo wel in de sneeuw spelen. Maar da's een versie van buiten spelen die kinderproof is: We gaan een sneeuwballengevecht houden
.
Maar zonder dollen: Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben!

Maar zonder dollen: Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- JJV
hmja
wat ik elders al opmerk,.. ik heb best veel fetishfoto's met sneeuw
.. en onlangs had roissy een pracht teaser met sneeuw
.. ben alleen te bang voor de gezondheid van de dame om't zelf uit te voeren
ik lees ook vol aandacht mee
wat ik elders al opmerk,.. ik heb best veel fetishfoto's met sneeuw
.. en onlangs had roissy een pracht teaser met sneeuw
.. ben alleen te bang voor de gezondheid van de dame om't zelf uit te voeren
ik lees ook vol aandacht mee
~\v/~
Ach... als een sauna met dit weer gezond is... waarom dan spelen in de sneeuw niet? Zal het eens voorstellen aan de Baas 

vannacht onderweg wel voorgelegd aan Petruss, maar er zijn dingen die roet in het eten gooiden, staat wel degelijk op mijn wensenlijstje!
maar griepje of flinke kou oplopen zou me op dit moment ook wel heel verkeerd uitkomen.. na de feestdagen komt er hopelijk nog meer sneeuw!:)
maar griepje of flinke kou oplopen zou me op dit moment ook wel heel verkeerd uitkomen.. na de feestdagen komt er hopelijk nog meer sneeuw!:)
Het lijkt me nu ook erg makkelijk om blaasontsteking op de lopen, maar ik de
sneeuw spelen levert wel errug mooie platjes op.
Qua spelen hou ik meer van warmte..
Als je nou zorgt dat je goed opgewarmd bent zoals in de sauna is er niks aan de hand toch? En je hoeft toch ook geen uur buiten in de sneeuw te spelen? Je subje lekker met sneeuw insmeren, bloot door de sneeuw heen laten rennen, buiten laten afkoelen als ze ongehoorzaam is, lijkt me al geweldig... En daarna, weer hot en steamy.. Aww whatever.. Gebruik je fantasie 

warme dekens en thermosfles met hete choco in de auto...dan moet je volgens mij aardig eindje kunnen komen hoor... ik heb er het risico op koutje of zo wel voor over:) (alleen niet deze week).. Thuisgekomen onder hete douche , bij gebrek aan bad... en je bent zo weer mens!:) er is nog zelden iemand doodgegaan door beetje kou :p
Hmm... spelen in de sneeuw; interesting.
Als je niet te ver van huis gaat, als sub sowieso schoeisel draagt en goed op de lichaamstemperatuur let, moet het wel kunnen, denk ik. Naakt vastgebonden staan en dan sneeuwballen op je afgevuurd krijgen
Als je niet te ver van huis gaat, als sub sowieso schoeisel draagt en goed op de lichaamstemperatuur let, moet het wel kunnen, denk ik. Naakt vastgebonden staan en dan sneeuwballen op je afgevuurd krijgen

/me gooit een sneeuwbal op mici
Of hoort dat meer in het flirttopic thuis?
Of hoort dat meer in het flirttopic thuis?

- Peter^
- Contacteer:
Spelen in de sneeuw hoeft niet perse naakt of ongekleed, denk ik....
Geniet van de positieve momenten.
-
Lijkt me op zich wel heel gaaf, maar dan wel tijdens wintersport.
Die Nederlandse sneeuw geeft mij alleen maar pijn van de niet-leuke soort
Die Nederlandse sneeuw geeft mij alleen maar pijn van de niet-leuke soort

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Crownless
Blaasontsteking krijg je niet van kou. Dus ga gerust in een minirokje de straat op, blaasontsteking krijg je alleen als er nare bacteriën in de blaas komen.Yelte schreef:Het lijkt me nu ook erg makkelijk om blaasontsteking op de lopen, maar ik de
Mij lijkt het helemaal niks. Ik ben een ontzettende koukleum, dus laat mij maar lekker binnen spelen.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Peter^
- Contacteer:
Heb gisterenavond wat aan selfbdsm gedaan. Met ski- en leren kleding in een been/riemenbondage en wat ingegraven in de sneeuw. Daarna mezelf met leren boeien in een hogtie gelegd en over sneeuwbulten heen en weer geschoven.....
Geniet van de positieve momenten.