huishoud/masseer service aangeboden
huishoud/masseer service aangeboden
ben in opdracht van mijn Eigenares hier te huur voor
huishouden
massage
Sexuele diensten
huishouden
massage
Sexuele diensten
Re: huishoud/masseer service aangeboden
Heb je ook een prijslijst van de verschillende diensten waar je voor beschikbaar bent?
- Peter^
- Contacteer:
Misschien staat dat in haar/zijn voorstelstukje in who..is..who?
huishouden 10 per uur
massage 50 per uur
Sexuele diensten hangt af van wat je wenst
massage 50 per uur
Sexuele diensten hangt af van wat je wenst
Mogen dit soort comm. adv. hier geplaatst worden?
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
- kitten
Uh... weghalen dan? Al vraag ik me wel af waarom niet. Ik snap dat je een grens wil op commerciële activiteiten, maar het kan ook een spannend onderdeel van een spel zijn.
Een spel gaat in mijn ogen niet om geld. Was dit alleen als spel bedoeld, dan was de prijs
nihil of in ieder geval een stuk lager geweest. T gaat om de knikkers nu, niet om het spel.
Tenminste zo zie ik het.
nihil of in ieder geval een stuk lager geweest. T gaat om de knikkers nu, niet om het spel.
Tenminste zo zie ik het.
ik had diezelfde vraagtekens... dan zou ik hier ook mijn diensten wel aan kunnen bieden... maar hoever ga je daarin? De webcamdames die hier de links van hun cam neerzetten?
- kitten
Nee, het moet wel duidelijk om het spel gaan. Om de vernedering ofzo, zeker niet om het geld.
mijn comm. activiteiten zijn wel degelijk invulling van mijn D/s, onderdeel van 'het spel' tussen Petruss en mij. Voor de webcamdames kan ik dat natuurlijk niet invullen....
- kitten
Ja, maar dan zou het nog altijd niet om het geld moeten gaan. Ik vind dat een duidelijke en hanteerbare grens.
- Dreamer74
Als het voor de vernedering zou gaan kan ik me er wel iets bij voorstellen... maar zou een erg laag bedrag dan niet toepasselijker zijn... dan kun je het gevoel van vernedering en goedkoop zijn goed overbrengen... lijkt mij dan..kitten schreef:Nee, het moet wel duidelijk om het spel gaan. Om de vernedering ofzo, zeker niet om het geld.
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- kitten
Ja, bijvoorbeeld.
maar waar trekt men dan de grens?
en wie bepaalt wanneer iets voor mij al dan niet vernederend is? en mag het alleen om vernedering gaan dan? Ik voel me op en top Mr's slavin, juist doordat hij mij zo laat gebruiken door anderen, maar ik ervaar het niet als vernederend, maar juist als 'echt zijn slavin zijn'.. en dan mag het dus niet hier gepost gaan worden, omdt het niet vernederend is??
tis niet het 'vernederen' topic toch?:)
en wie bepaalt wanneer iets voor mij al dan niet vernederend is? en mag het alleen om vernedering gaan dan? Ik voel me op en top Mr's slavin, juist doordat hij mij zo laat gebruiken door anderen, maar ik ervaar het niet als vernederend, maar juist als 'echt zijn slavin zijn'.. en dan mag het dus niet hier gepost gaan worden, omdt het niet vernederend is??
tis niet het 'vernederen' topic toch?:)