doet deze zweep een b'tje pijn?
doet deze zweep een b'tje pijn?
Beste mede sadisten & leuke masochisten,
Ik ben dit leuke arabische zweepje online tegen gekomen. Lengte 100 cm. Het bontje is van suede & past prima in mijn 10 delige beginners set.
Alleen twijfel ik of het zweepje eerder in de show categorie hoort of ook in de pijnlijke categorie.
Mijn ervaring met suede slag materiaal is dat het leuk is om optewarmen.
Jullie advies graag...
Ik ben dit leuke arabische zweepje online tegen gekomen. Lengte 100 cm. Het bontje is van suede & past prima in mijn 10 delige beginners set.
Alleen twijfel ik of het zweepje eerder in de show categorie hoort of ook in de pijnlijke categorie.
Jullie advies graag...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- kitten
Re: doet deze zweep een b'tje pijn?
Mijn ervaring is dat suede zelfs méér pijn kan doen dan leer, omdat het zwaarder is. Maar van deze kan ik het moeilijk inschatten. Ik vind hem wel heul mooi!
Ja dat heb ik ook ooit eens te horen gekregen. Ik heb van dit merk & bontje ook de suede floggertjes.kitten schreef:Mijn ervaring is dat suede zelfs méér pijn kan doen dan leer, omdat het zwaarder is.
Die gebruik ik om op te warmen. Ze zijn nogal lief.
Als ik zo naar het puntje kijk...Vraag ik me dus af hmz doet dat wat, behalve aaien?
Ik zie deze geen knal maken.
Maar hij past zo goed in mijn set.

*ziet zichzelf al in het zweet werken, vanuit esthetisch oogpunt*
- kitten
ik zou het gewoon doen joh. 

Als je 'm mooi vindt gewoon kopen, altijd leuk toch?
En dan gewoon lekker sparen voor een echt goede singeletail van een zwepenmaker, eentje
die echt knalt en dan moet ie wel iets langer zijn dan een meter. Bij de meeste makers kun je
overigens zelf de kleuren bepalen, dus kan ie ook nog in je setje passen tegen die tijd.
En dan gewoon lekker sparen voor een echt goede singeletail van een zwepenmaker, eentje
die echt knalt en dan moet ie wel iets langer zijn dan een meter. Bij de meeste makers kun je
overigens zelf de kleuren bepalen, dus kan ie ook nog in je setje passen tegen die tijd.
suede komt in de regel minder hard aan, maar pijn is zeer persoongebonden dus dat kan per persoon verschillen, maar ligt ook aan het aantal stoken en de breedte daarvan.
maar als je suede nat maakt komt het loei hard aan, maar ik persoonlijk vind dat zonde van de zweep.
een tailtje(want dat is het) als deze zal idd niet kunnen cracken omdat het uiteinde daar niet geschikt voor is en hij heeft geen thong (breed stuk massief leer) en geen cracker
(leren of nylon uiteinde aan één stuk)
maar bovenhands of zijwaards zal het vast een leuk zweepje zijn
ik kan op de foto helaas niet zien of hij een beetje mooi strak gevlochten is, want dat is echt een pré, anders sla je hem snel stuk.
have fun
maar als je suede nat maakt komt het loei hard aan, maar ik persoonlijk vind dat zonde van de zweep.
een tailtje(want dat is het) als deze zal idd niet kunnen cracken omdat het uiteinde daar niet geschikt voor is en hij heeft geen thong (breed stuk massief leer) en geen cracker
(leren of nylon uiteinde aan één stuk)
maar bovenhands of zijwaards zal het vast een leuk zweepje zijn

ik kan op de foto helaas niet zien of hij een beetje mooi strak gevlochten is, want dat is echt een pré, anders sla je hem snel stuk.
have fun

Ik durf het ook niet te zeggen, maar weet wel dat de zelfs als het grootste stuk lekker/dragelijk kan zijn die puntjes het 'm kunnen doen!
Dat blijft zonde he van internet? Dat je iets niet echt kunt voelen....even vasthouden....
Als je besluit tot de aanschaf wil ik wél graag weten hoe hij voelt. (!mici
)
Dat blijft zonde he van internet? Dat je iets niet echt kunt voelen....even vasthouden....
Als je besluit tot de aanschaf wil ik wél graag weten hoe hij voelt. (!mici

Ik denk dat je dat dan beter aan mikos kunt vragen.colet schreef:Als je besluit tot de aanschaf wil ik wél graag weten hoe hij voelt. (!mici)
mici zou ik denk ik meer plezier doen met dit *ziet mici nu wit wegtrekken*
Maar goed zweepje wordt aangeschaft vanwege esthetische overwegingen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wil ik uberhaupt wel weten waar voor dat ding dient?
eigenlijk wel maar niet doorvertellen

eigenlijk wel maar niet doorvertellen
muis, onder de foto staat tepelklem 
Wil je nog meer uitleg??

Wil je nog meer uitleg??

- Crownless
Wij hebben dat model in heel zacht leer! Oh, had ik dat geweten, dan had je die wel even mogen proberen op het ball du masque... Ik had m bij me, maar niet gebruikt (ik heb je daar trouwens gemist, kan dat?).A. Blake girl schreef:Beste mede sadisten & leuke masochisten,
Jullie advies graag...
In ieder geval, ik heb geen flauw idee hoe ie voelt, Bryan heeft m nog niet op mij geprobeerd. En Bryan, tja, die kreunt er wel lekker bij. Er komt maar een heel klein puntje aan, en door de lengte heeft ie toch wel wat momentum.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Hmmm interessant zeg; die zweep is inderdaad hartstikke mooi maar oogt vrij lief, de tepelklem zet me toch wel een beetje aan het bibberenA. Blake girl schreef:
Ik denk dat je dat dan beter aan mikos kunt vragen.
mici zou ik denk ik meer plezier doen met dit *ziet mici nu wit wegtrekken*
Maar goed zweepje wordt aangeschaft vanwege esthetische overwegingen