allergie.. latex

Gesloten
JJV

allergie.. latex

Bericht door JJV »

vanmiddag tijdens't shoppen èrg gelachen om mogelijke bijverschijnselen van latex-allergie..

blijkt dat ook durex latex -vrije condooms verkoopt tegenwoordig
(en ondertussen begon ik mn speeltjes eens in m'n achterhoofd doornemen waarvan ik niet zeker weet of ze wel latex vrij zijn.. mn polsboeien zijn rubberig.. (de leren zijn vaak te ruim) .. de dubble' 'dong'.. weet ik niet.. zeker..
mn 2 favo floggers zijn t in ieder geval niet)

:twisted: met de dame in kwestie ook besproken wat er dan evt zou kùnnen gebeuren mocht de dildo bv wèl latex bevatten...

tja. jeuk.. veel jeuk .. en t enige waar je dan mee kunt krabben is nou net toevallig die dildo..

verder... ideeën ? ervaringen?
~\v/~
eireann
Site Admin

Re: allergie.. latex

Bericht door eireann »

Open deur antwoord :) : latex vrije condoom er omheen?

Iets creatiever: dildo / dinges tijdje bij de gewone huid houden om te zien of er reactie volgt?
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

;) condoom om't dildoding heen hadden we idd bedacht (krengen zijn alleen wel stuk duurder dan 'normale' .. dus je speelt waarschijnlijk wel iets bewuster

aangezien we toch vooral aan't shoppen waren en niet echt aan't spelen hadden we dat tease deel bedacht..
zo van "dan jeukt't maar"

(rest van de gesprekken bespaar ik hier maar even.. maar't was meliger dan ik zelfs met drank op wel eens geweest ben .. en kwas nu nuchtah)
~\v/~
catsuitje

Bericht door catsuitje »

ook de plaats waar op je lichaam maakt uit, ik ken de verhalen gezien van uit mn fetish.. :confused: dat wil ik niet... maar goed..

Je kan laten testen of je een allergie hebt, en dan weet in elk geval zeker erg voorzichtig te zijn.
En niet alles is zo maar latex...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tsja, als het verder niet landurig schadelijk is.... Niks met jeuk toch? :)
**Self Rescuing Princess**
colet

Bericht door colet »

Geen idee JJV!
Ik heb rare allergiën, kan niet tegen leer (soms)(want boeien om enkels en polsen gaat wel, naam kwijt weer niet). Leer vermijden bij spelen lijkt me bijna onmogelijk, want er is zoveel van leer. Als ik met blote benen op mijn leren burostoel ga WS-en en pakweg een half uurtje zit, dan zijn mijn benen één grote hobbel-de-bobbel en rood en jeukerig. Ik ga dan krabben, wat het alleen maar erger maakt. Maargoed bij spel dus nog niet echt last van gehad.

Ik ben sowieso (bewezen) allergisch voor tape en pleisters. Die kun je vermijden bij spelen.
Verder bleek ik ooit allergisch voor condooms (vraag me niet welke).
En latex?? Goh....misschien is er iets waar ik wél tegen kan! ;)
JJV

Bericht door JJV »

deze dame vertelde me tijdens een eerdere shopdate dat r handen gevoelloos worden als ze een rek rubber kleren door wroet.....

Geen idee hoelang en hoe heftig t jeukt trouwens eireanne
~\v/~
colet

Bericht door colet »

Hmm ik zou toch voorzichtig zijn. Mensen met een heftige reactie die reageren méér dan je graag zou willen.
Crownless

Bericht door Crownless »

Weet je zeker dat het geen allergie is die steeds heftigere resultaten geeft? Een kennis van me wilde traumachirurg worden, maar kon dat niet omdat ze allergisch is voor latex. Ze kwam er pas achter toen ze met geneeskunde begon, en ze vertelde dat ze een heel heftige variant ervan had. Ok, het kwam vooral omdat die gepoederde latexhandschoenen deeltjes in de lucht lieten komen waardoor ze die zou inademen, maar de kans was groot dat ze in shock zou raken als het weer zou gebeuren.

Gelukkig kon ze wel doorgaan met geneeskunde, want er zijn ook alternatieven voor latex handschoenen. Helaas zijn die wel te dik om echt mee te opereren, dus chirurg kon ze op haar buik schrijven. En ze mocht absoluut niet in dezelfde ruimte zijn als haar medestudenten wanneer er handschoenen aan of uitgetrokken werden.

Tenminste, als ik het me goed herinner, het is inmiddels alweer een jaar of twee geleden toen ik haar voor het laatst sprak.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
roos

Bericht door roos »

Ik heb 2 x vloeibare latex op mijn hele lichaam gebruikt en kreeg de 2e x uitslag in mijn rechter lies, deze bleef erg lang aanwezig (hevige jeuk, huid open).
Tári

Bericht door Tári »

Is het niet zo dat als je een allergie hebt en die blijft forceren (dus toch in aanraking blijft komen met het spul waar je allergisch voor bent) dat de reactie dan elke keer erger wordt?
Het zal niet voor elke allergie op gaan maar toch... lijkt mij linke soep (tomaten graag, geen uien).
roos

Bericht door roos »

Een allergie bouw je op idd
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Latex is idd een van de gevaarlijkere allergieën. Voor alle stoffen kun je allergisch worden, maar bij sommige is de kans hoger. Latex is er zo eentje. Eenmaal zwaar allergisch, kunnen zelfs hele kleine hoeveelheden al tot anafylactische schok leiden. De moeder van een vriendin van mij was jaren lang alleen licht allergisch geweest, maar kwam er toen zonder waarschuwing achter dat ze door herhaalde blootstelling de ernstige variant had ontwikkeld. Gevalletje in het ziekenhuis wakker worden en vragen wat er gebeurd was.
Gesloten