geluidloze spanking?
geluidloze spanking?
Wie heeft ervaring met of suggesties voor een geluidloze spanking? Ik bedoel het voorwerp waarmee geslagen kan worden niet het geluid wat het slachtoffer eventueel maakt. Dus iets wat geen kletsend geluid maakt.
Re: geluidloze spanking?
een bontje op het slagvoorwerp zal het geluid al aardig doven denk ik, maar verder zal toch alles wat op blote huid terecht komt, volgens mij echt wel geluid maken.
nee het moet wel op de blote huid....zo min mogelijk geluid dan? Ik zag die suède zweep in een ander topic zoiets?
Mr heeft een suede flogger, maar als ie daarmee flink uithaalt, geloof me.. dat klapt flink hoor!
veertjes. bontjes, gewoon touw, nylon touw, dat soort dingen.. die dingen maken minder geluid, denk ik. Nylon touw met knopen erin, eventueel kralen, om het wat heftiger te maken... ik denk dt je het in die richting moet zoeken. Maar dat is dan niet echt wat je bedoelt met spanking? denk ik???
veertjes. bontjes, gewoon touw, nylon touw, dat soort dingen.. die dingen maken minder geluid, denk ik. Nylon touw met knopen erin, eventueel kralen, om het wat heftiger te maken... ik denk dt je het in die richting moet zoeken. Maar dat is dan niet echt wat je bedoelt met spanking? denk ik???
**off-topic** even een dikke knufff voor phedre :-)
On-topic:
Ik heb een brede leren plak ( Ong. 10 cm breed40 cm lang) Deze is gevoerd met konijnenbont, maar er zitten wel gladde nagels doorheen. Hierdoor komt ie flink aan maar maakt ie weinig geluid. Meer een doffe plof. Wel geschikt voor een spanking, precies zoals phedre dus zegt met die bontvoering en ook qua suede sluit ik me bij phe aan.
Een suede flogger kan juist veel lawaai maken, klinkt reuze ernstig en hard, maar ik vind m alleen maar lekker en doet weinig pijn.
On-topic:
Ik heb een brede leren plak ( Ong. 10 cm breed40 cm lang) Deze is gevoerd met konijnenbont, maar er zitten wel gladde nagels doorheen. Hierdoor komt ie flink aan maar maakt ie weinig geluid. Meer een doffe plof. Wel geschikt voor een spanking, precies zoals phedre dus zegt met die bontvoering en ook qua suede sluit ik me bij phe aan.
Een suede flogger kan juist veel lawaai maken, klinkt reuze ernstig en hard, maar ik vind m alleen maar lekker en doet weinig pijn.
Ik heb zeer goede ervaringen met een pollepel. Groots effect (doet echt zeer) en nagenoeg geen geluid.
GJ
GJ
Pollepel klinkt niet geil, maar ja, je moet wat als je kids hebt. Van welk materiaal moet die pollepel zijn: hout, plastic of metaal of maakt dat niet uit?
de verkeerde kant van je handis nogal eens van de verkeerde kant
- Mack
Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen. 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- juffie
- Site Admin
Ik heb een soort batje met aan de ene kant leer en aan de andere kant nepbont.
Ding maakt nauwelijks geluid, beetje dof. Maar ja... echt pijn doet ie ook niet.
Ding maakt nauwelijks geluid, beetje dof. Maar ja... echt pijn doet ie ook niet.

MILF 

Mijn 3,5 mm fiberglas-cane :icon_biggrin:
Erg geluidloos, errug effectief
Erg geluidloos, errug effectief

Dat is een lastig probleem roos, het geluid en het gevoel hebben nogal
veel met elkaar te maken.
Het beste lijkt me inderdaad om een dunne cane/rietje/ietsdergelijks want het meeste dat
zacht klinkend aankomt komt ook echt maar zachtjes aan.
Maar je kunt altijd je kamer nog isoleren, of onder een dekbed spanken
veel met elkaar te maken.
Het beste lijkt me inderdaad om een dunne cane/rietje/ietsdergelijks want het meeste dat
Maar je kunt altijd je kamer nog isoleren, of onder een dekbed spanken

Dat gaat niet op voor diewant het meeste dat