Hoe belangrijk is het dat het slachtoffer ook stil blijft??Mack schreef:Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen.

Hoe belangrijk is het dat het slachtoffer ook stil blijft??Mack schreef:Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen.
Ik wilde net vragen "maar hoezo dan?"roos schreef:Pollepel klinkt niet geil, maar ja, je moet wat als je kids hebt. Van welk materiaal moet die pollepel zijn: hout, plastic of metaal of maakt dat niet uit?
Zoon schuimrubberen nekband en een stuk ducttape en geen geluidjes meer hoorkitten schreef:Hoe belangrijk is het dat het slachtoffer ook stil blijft??Mack schreef:Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen.![]()
Grinnik!kitten schreef:Hoe belangrijk is het dat het slachtoffer ook stil blijft??Mack schreef:Mijn dunne fiberglas rietjes. Nauwelijks geluid en erg mooie striemen.![]()
Dat dacht jijChris schreef: Zoon schuimrubberen nekband en een stuk ducttape en geen geluidjes meer hoor
Gewoon, zo'n ouderwetse houten pollepel. Mooie afdruk ook trouwens.roos schreef:Pollepel klinkt niet geil, maar ja, je moet wat als je kids hebt. Van welk materiaal moet die pollepel zijn: hout, plastic of metaal of maakt dat niet uit?
En waar in dit verhaal lees jij iets over "mijn probleem" hierin?Dropje schreef:Dat dacht jijChris schreef: Zoon schuimrubberen nekband en een stuk ducttape en geen geluidjes meer hoorMijn hemel, volgens mij is de striem na ruim 2 maanden nog steeds vaag zichtbaar.
wel eentje met zo'n gat in het midden heSirGJ1965 schreef:
Gewoon, zo'n ouderwetse houten pollepel. Mooie afdruk ook trouwens.
*Bevestigd bovenstaande met een grote grijns* Minimaal geluid, maximaal effectDominus-D schreef:Een gummi knuppeltje maakt ook niet veel herrie en komt erg goed aan!!!