WS valt af!
Re: WS valt af!
Heleen.....is dit niet je onzekerheid die opspeelt. Misschien issues uit het verleden? Het is aan jou om er dan wat mee te doen en zorgen dat je zekerder wordt over jezelf...Jij bent dat echt wel waard. Compliment trouwens dat je er zo open en bloot laat zien hier en er over praat. En ik denk dat je meester daar best mee kan helpen. Wij willen hier geen van alle (ehmm ik kan niet voor de rest spreken maar wel voor mezelf) dat je rot in je vel zit. Ik heb zelf 84 gewogen met 181 en iedereen zei ja maar jij bent lang...Dat maakt niets uit. Zolang jij niet happy in je vel zit is het een belemmering om te laten zien wie je bent. Maar geloof mij. Stel je hebt je streefgewicht bereikt...Dan komt er wel iets anders wat je aandacht trekt omdat iemand een opmerking maakt en jij door je onzekerheid daar een issue van maakt (of heb ik het nu geheel mis) Ik weet ik ken je persoonlijk niet, heb je nog nooit gezien en mag dus absoluut niet oordelen of aannemen dat je zo in elkaar zit. En als dat niet zo is mijn excuses. Maar fixeer je op je positieve kanten en niet op je negatieve. (en over die onzekerheid spreek ik wel uit eigen ervaring, en heb hier genoeg maskertjes liggen om iedereen op dat bal een masker te lenen figuurlijk gezien dan) Meid wat je ook doet. Hoofd omhoog schouders eronder en FTW (f*ck the world, jij bent wie je bent en daar mag je trots op zijn)
Zijn er mensen met goede voornemens die net als ik per 1 januari willen beginnen met afvallen om die kilo's van de feestdagen er weer af te krijgen?
Ja, ik!!
Ik ben al wel ff bezig en al zeker wat kwijt, maar nu stagneert het weer een beetje.. :icon_confused:
Dus ik doe mee met de januari-afval-race!!
Ik ben al wel ff bezig en al zeker wat kwijt, maar nu stagneert het weer een beetje.. :icon_confused:
Dus ik doe mee met de januari-afval-race!!
Mag die kilo's wel aan mij geven...pffff bij mij vliegt het er zo af.......verplicht extra eten ed.....ook niet leuk....lang leve meds.....
Yep, ik begin ook per 1 januari!Heleen schreef:Zijn er mensen met goede voornemens die net als ik per 1 januari willen beginnen met afvallen om die kilo's van de feestdagen er weer af te krijgen?
Jippie!
Zijn we niet alleen en kunnen we elkaar een beetje steunen en de rest vervelen met te vertellen wat we hebben gegeten.
Ik wil in ieder geval drie kilo kwijt en hoop dat fegin februari bereikt te hebben. Het liefst daarna nog twee kilo, maar ik weet niet of dat realistisch is.

Ik wil in ieder geval drie kilo kwijt en hoop dat fegin februari bereikt te hebben. Het liefst daarna nog twee kilo, maar ik weet niet of dat realistisch is.
- eireann
- Site Admin
Ik heb ook goede plannen
en die zijn :
op tijd naar bed!
op tijd op!
auto van het werk af parkeren en lopen
Ontbijt op het werk
lunch meenemen
Als ik die regelmaat er weer inkrijg zijn we al een heel end
Regelmatiger eten en meer bewegen. Kan best

op tijd naar bed!
op tijd op!
auto van het werk af parkeren en lopen
Ontbijt op het werk
lunch meenemen
Als ik die regelmaat er weer inkrijg zijn we al een heel end

Regelmatiger eten en meer bewegen. Kan best

**Self Rescuing Princess**
- kitten
3 kilo in een maand? Nee, da's niet erg realistisch.Heleen schreef:Ik wil in ieder geval drie kilo kwijt en hoop dat fegin februari bereikt te hebben. Het liefst daarna nog twee kilo, maar ik weet niet of dat realistisch is.

Ben ooit is 23kg afgevallen en toen scheen ik zeer smakelijk eruit te zien. Inmiddels is er weer 13kg bij en mis ik de spiermassa. Nou ga in het dit keer niet doen voor de vleeschkeuring maar wel om me wat fitter te voelen; 100km fietsen per week en 45 minuten wandelen per dag is niet genoeg dus we gaan voor de effectievere aanpak.
Willen we daarna die vleeschkeuring best doen hoor. Ben de beroerdste niet... 

Zet je wel de vleeschkeuringsdatum in het agenda topic?
(sorry, erg off-topic)

(sorry, erg off-topic)
Agenda hè... Ehhh... Ik ga eerst de komende paar dagen mijn kinky Titanic bondage fantasietje uitoefenen (foto's volgen) dus daarna kan ik wel wat verzinnen.