Ik heb er eens even over zitten denken.
Wat jullie als voorbeeld aanhalen, ken ik niet. Ik heb nog nooit (ja weet dat dat een ander spel is

) gespeeld op een feest oid en naaktstrand ook niet geweest.
Naakt als in bloot zonder kleding zijn, als dat functioneel is, dus als je gaat douchen voelt dat echt niet vreemd. Het wordt al anders als er anderen bij zijn, dan ben je je bewuster van dat deel wat naakt is. Toch ben ik daar soms makkelijk in.
Even nadenken..makkelijker als ik niemand persoonlijk ken! Ja, heee, inderdaad...
Verder was ik heel erg van het naakt onder het dekbed, kleedde me niet graag uit als mijn partner mij kon zien. En ik denk dat ik me de eerste keer bij spel ook ongemakkelijk voelde. Moest echt bewust buik inhouden en soms denken...nee, hij ziet wel vaker naakt...niet aan denken... (en ja dat leidt best af van het spel ja)
De tweede keer had ik dat nog, schijnbaar viel het toen op, want op een gegeven moment werd er in een tussentijdse knuffel wat gezegd en dat maakte dat ik al de keren daarna nauwelijks meer heb nagedacht erover. Heel af en toe mompel ik nog wel mopperend iets over: "ja hee zeg..lekker charmante houding dit" Maar als de nadruk dan in het weerwoord op 'lekker' komt te liggen.....

dan is dat zo vergeten en geniet ik van naakt zijn.
Touw en boeien. Ik weet wel dat boeien afdoen niet zomaar mag, maar dat ligt voor mijn gevoel niet aan naakter zijn dan. Dat zit m meer in mijn subgevoel.
Ik voel me wel naakt als ik naakt ben in begin van spel en krijg direct een blinddoek om. Wat ik niet heb bij die hood (

waar ik een hekel aan heb).
Kortom, touw en boeien voelen idd beetje bedekt aan, blinddoek dan weer niet.
En ik denk dat ik me naakt voel bij bepaalde mensen (

hé zelfs mét kleren aan) Nee, serieus, bloot/naakt bij Dom voelt niet vervelend. Als het bij een ander zou zijn, zou ik me absoluut wel naakt voelen. Het is bij mij afhankelijk van de mensen om mij heen. Niet zozeer of zij wel/niet gekleed zijn, maar als in voorbeeld boven, of ik en hoe ik ze persoonlijk ken.
(rare ik, want sauna is ook weer anders..

)