Ik heb nog nooit...
Re: Ik heb nog (nooit drank) spel
**slurpppppppppppppppp**
wel gedaan nooit gehad..
was wel wat voorbereiding nodig hoor :icon_biggrin: steeds grotere dildo in een paar weken ..
en toen lukte het ..
dr is wel verschil met een kut .. dr zitten niet zoveel spieren in alleen de sluitspier is moeilijker te passeren ..
ik ben nog nooit als kerstmaal opgediend .. (op mijn rug op tafel met eten op mijn lijf)
als dit een dood draadje is mag het ook als gewoon diner...
wel gedaan nooit gehad..
was wel wat voorbereiding nodig hoor :icon_biggrin: steeds grotere dildo in een paar weken ..
en toen lukte het ..
dr is wel verschil met een kut .. dr zitten niet zoveel spieren in alleen de sluitspier is moeilijker te passeren ..
ik ben nog nooit als kerstmaal opgediend .. (op mijn rug op tafel met eten op mijn lijf)
als dit een dood draadje is mag het ook als gewoon diner...
slurppp
Mijn snackjes/snoepjes/toetjes/dropjes of tussendoortjes worden wel eens versierd met voedsel
Ik heb nog nooit Frodo ontmoet/gezien.
Mijn snackjes/snoepjes/toetjes/dropjes of tussendoortjes worden wel eens versierd met voedsel
Ik heb nog nooit Frodo ontmoet/gezien.
- JJV
* schlurp schlurp schlurp *
(laatste keer was op de ws-meet in same place, 1e keer was in't martelmuseum. how ..ontopic)
ik heb nog nooit seksuele onderdelen in mn nieuwjaars wensen/goede voornemens opgenomen
(laatste keer was op de ws-meet in same place, 1e keer was in't martelmuseum. how ..ontopic)
ik heb nog nooit seksuele onderdelen in mn nieuwjaars wensen/goede voornemens opgenomen
~\v/~
*hmmm....en maar wachten zucht* Maar JJV die optie ga meenemen voor aankomend jaar denk ik...ondertussen wacht ik wel tot er iets zo softs voorbijkomt dat ik mee mag drinken, krijg droge mond hier, ober mag je ook los hier iets bestellen....1 whiskey aub.....zucht (JJV nee ik bedoel geen taigagaai hihi)
- Mack
Shlurpt ook maar weer...
Ik heb 2 jaar geleden een paar mensen per sms een fijn & pijnlijk 2008 gewenst.
Ik heb nog nooit iemand klaar laten komen met een TENS-unit.
Ik heb 2 jaar geleden een paar mensen per sms een fijn & pijnlijk 2008 gewenst.
Ik heb nog nooit iemand klaar laten komen met een TENS-unit.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Oeh.. ik ook niet... maar BEN er wel eens op klaargekomen. Dat is au... en heftig... en geil... en lekker... en kut... en vervelend... en MEER!
ik heb nog nooit een naald door mijn clit (oke... voor de mannen, door mijn eikel) gehad.
ik heb nog nooit een naald door mijn clit (oke... voor de mannen, door mijn eikel) gehad.
- Peter^
- Contacteer:
[pauze modus]
"ik heb nog nooit seksuele onderdelen in mn nieuwjaars wensen/goede voornemens opgenomen"
slurp, proost
[/pauze modus]
"ik heb nog nooit seksuele onderdelen in mn nieuwjaars wensen/goede voornemens opgenomen"
slurp, proost
[/pauze modus]
ok aangezien dit een dooddoenertje is blijkbaar.
Mijn vriendje heeft naalden door zijn eikel gehad (maar ik had er niks mee te maken).
*slurpt dus*
ik werd nog nooit in een suspensie geneukt.
Mijn vriendje heeft naalden door zijn eikel gehad (maar ik had er niks mee te maken).
*slurpt dus*
ik werd nog nooit in een suspensie geneukt.
hmmz Nee, niet in een suspension.
Er is vast wel eens iemand in zo'n hangertje met touw Suspension gedingest, toch?
Er is vast wel eens iemand in zo'n hangertje met touw Suspension gedingest, toch?
- kitten
in een sling bedoel je?
er is best flink met mij gespeeld in een suspension, maar geneukt nog nooit. In een sling daarentegen gebeurt het wel weer regelmatig.
ik heb nog nooit....
eh....
eh..
eh..
pfffffffffff.....
een vrouw met voorbinddildo geneukt
eh....
eh..
eh..
pfffffffffff.....
een vrouw met voorbinddildo geneukt