Ik heb nog nooit...
Re: Ik heb nog (nooit drank) spel
Phedre: Ik heb geloof ik al duidelijk gemaakt waarom ik niet slurpte...
En ondanks dat ik blond ben begrijp ik de spelregels wel.
Waarom denk je anders dat ik reageerde...
Dus nog EVEN voor JOUW duidelijkheid. Ik heb dus WEL sex gehad in een vliegtuig.
Maar geeft niet hoor lezen is voor sommigen moeilijk en dingen begrijpen ook
En ondanks dat ik blond ben begrijp ik de spelregels wel.
Waarom denk je anders dat ik reageerde...
Dus nog EVEN voor JOUW duidelijkheid. Ik heb dus WEL sex gehad in een vliegtuig.
Maar geeft niet hoor lezen is voor sommigen moeilijk en dingen begrijpen ook
-
@Erotica, had dat dan ff bij de post gezet, dan had dat voor iedereen duidelijk geweest... Er wordt in de openingspost gevraagd om behalve te slurpen ook kort te vertellen hoe dat dan is gebeurd. Door niet te slurpen en niets te vertellen is werkelijk niet meer te volgen wie nu wat wel en niet gedaan heeft.
Nu graag allemaal weer on topic verder.
Nu graag allemaal weer on topic verder.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
trek me terug on topic... Hoef toch verdorie niet de details te gaan weerleggen naar derden
Maar scheelt weer topic. have fun
Maar scheelt weer topic. have fun
als je niet wilt conformeren aan de spelregels, moet je misschien niet met het spelletje meedoen?:)
veel plezier in de andere topics!
veel plezier in de andere topics!
ok klappen van de zweep met glasscherven is zeker een dood draadje
nieuw draadje ?
(slurpt toch champie ff op maar das off topic.. )
ik heb nog nooit buiten in de sneeuw gespeeld
nieuw draadje ?
(slurpt toch champie ff op maar das off topic.. )
ik heb nog nooit buiten in de sneeuw gespeeld
ikke wel (en merk nu pas dat je dus blijkbaar slurpt als je iets wel gedaan hebt??), maar dat is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden... in mijn Yoda-tijd... (jaar of... 9 terug?) We hebben elkaar zelfs leren kennen op een avond dat het mega sneeuwde... Zucht... those were the days...
Eén voor beginners? Oke...
Ik heb nog nooit genoten van klemmen op mijn tepels
Eén voor beginners? Oke...
Ik heb nog nooit genoten van klemmen op mijn tepels
deze laat ik aan een andere beginner over...ik heb bij iets anders al mogen slurpen enne ik vind dat andere ook wel eens mogen genieten
Haha, *slurp*
Ik heb nog nooit... met electriciteit gespeeld. Wel in geinteresseerd trouwens

-
*slurp*
Elektro is leuk! De vliegenmepper ken ik van beide kanten, de violet wand heb ik alleen als D gebruikt (tippi heeft 'm opgeblazen) en de tens heb ik aan het schokkende einde gezeten. Elektro is errug leuk!
Ik heb nog nooit een ontvoeringsspel gespeeld.
Elektro is leuk! De vliegenmepper ken ik van beide kanten, de violet wand heb ik alleen als D gebruikt (tippi heeft 'm opgeblazen) en de tens heb ik aan het schokkende einde gezeten. Elektro is errug leuk!
Ik heb nog nooit een ontvoeringsspel gespeeld.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- kitten
jongetje heeft mij eens ontvoert naar de Winderefteling en ik hem naar een erotische massage. Dat was allebei niet inclusief zwarte minivan met Men In Black en boeien en dat soort gein, maar in beide gevallen wel een gevalletje "stap in de auto en ik zeg niet wat we gaan doooeeeennnn.
"
Ergo: SLURP!
Ik heb nog nooit sex of spel gehad met/op/aan een strijkplank.

Ergo: SLURP!
Ik heb nog nooit sex of spel gehad met/op/aan een strijkplank.
Oei, niet de spelregels gevolgd. Hoewel het bij mij niet zo spannend was. Ik kreeg tijdens een spel knijpers op m'n tepels. Het was pijnlijk maar erg lekker. Klaar! 

even offtopic... zal het volgende keer meenemenranting schreef:Haha, *slurp*

*laat de vraag staan*
- kitten
Er zal toch wel iemand ooit eens iets hebben verzonnen met een strijkplank...? Of vrouwlief terwijl ze druk bezig is met haar huishoudelijke bezigheden, even vooroverdrukken en bruut nemen? Of gecollard en geboeid dienstbaar moeten zijn en voor je D braaf moeten strijken? Toch...?
Verder dan ermee gedreigd dat iemand in vrouwenkleren het huishouden zou mogen doen, ben ik niet geweest. En toen die iemand kwam aanbieden dat ie het wel zou doen, was ik al tevreden
. Dus het is nooit gebeurd.

Met mijn vorige relatie.(pre BDSM). Ik had haar het verzoek gedaan of ze mij spontaan wilde aanvallen met voorbind, tijdens het afwassen. En ik bleef stug door afwassen, geen idee waarom. Tja, andersom durfde ik het nog niet voortestellen destijds.kitten schreef:Er zal toch wel iemand ooit eens iets hebben verzonnen met een strijkplank...? Of vrouwlief terwijl ze druk bezig is met haar huishoudelijke bezigheden, even vooroverdrukken en bruut nemen? Of gecollard en geboeid dienstbaar moeten zijn en voor je D braaf moeten strijken? Toch...?
electro hebben wel eens gehad in dit topic.
Ik heb nog nooit naar een BDSM activiteit geweest in het buitenland (excl. Belgie)