sneeuwspel

Erotica

Re: sneeuwspel

Bericht door Erotica »

Tja Inkie had je met dreamer mee moeten gaan.
Voor de rest is winterport ook niet aan mij besteed
inkie

Bericht door inkie »

Nee joh....ik ga toch niet zomaar met mensen mee....Kom op.....Hou van flirten maar verder.....neu.....Zomaar spontaan op vakantie met mensen die ik niet ken..Ben niet helemaal achtelijk....Maar was wel aardig aanbod. Verder Wintersport. Ik heb toch besloten dat ik dat pas doe of met een groep vrienden of met een partner....Dus dat gaat ook nog een hele poos duren...
@Dreamer....Dat was geen kwestie van niet kunnen (oke deels i.v.m. cashflow) maar ook gewwon een groot gedeelte niet willen.... :mrgreen:
Erotica

Bericht door Erotica »

Krijg je een aanbod pak je m niet aan...
Terwijl t misschien best spannend was geweest met die sneeuw...
inkie

Bericht door inkie »

Tja...Maar wat jij niet weet is dat hij ook dreigde met brandweerslang....Daar was ik dan niet geheel van gecharmeerd..wordt dan liever door op andere manier geblust
*rent terug naar het flirttopic en vraagt of Erotica mee gaat*
Erotica

Bericht door Erotica »

Dan hebben we t zelfde vak zeker... Wou je geblust worden met een poederblusser dan...
Oh nee koolzuusneeuw om in het topic te blijven

*zal wel eens kijken wat je hebt in t flirttopic*
dutshy

Bericht door dutshy »

Ik heb zelf graag een goede jas aan zodra het ook maar in de buurt van het vriespunt komt, maar dit is toch wel een van mijn favoriete foto's.

De volledige set staat hier. http://www.thepics.net/chilly/3072006/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
asti

Bericht door asti »

haha dutshy wat een goed hoofd trekt ze daar op die foto.. hehe.. geweldige foto zo :D
kitten

Bericht door kitten »

Ze heeft een gek naveltje. Hihihi!

En ze komt hier vandaan. http://chillygirls.com" onclick="window.open(this.href);return false;
cinderella

Bericht door cinderella »

inkie schreef:Nee joh....ik ga toch niet zomaar met mensen mee....Kom op.....Hou van flirten maar verder.....neu.....Zomaar spontaan op vakantie met mensen die ik niet ken..Ben niet helemaal achtelijk....Maar was wel aardig aanbod. Verder Wintersport. Ik heb toch besloten dat ik dat pas doe of met een groep vrienden of met een partner....Dus dat gaat ook nog een hele poos duren...
@Dreamer....Dat was geen kwestie van niet kunnen (oke deels i.v.m. cashflow) maar ook gewwon een groot gedeelte niet willen.... :mrgreen:
Nou heb ik heel toevallig een errug goeie ervaring met een vakantie met iemand die ik twee dagen en een goed gesprek in een niet al te ver verleden kende. Maar goed, daar is dus inmiddels wat meer uit voortgekomen dan alleen die vakantie. En ook vast niet iets wat ik ooit in een vergelijkbare omstandigheid nog zou durven. Niet echt gespeeld wel verlekkerd daar aan denkend om me heen gekeken, en heerlijk gelopen in de sneeuw.

En spelen in de sneeuw, ik denk dat ik dat ik het alleen zou overwegen als het windstil is, de waterkou uit de lucht is, het zonnetje schijnt (moet neem ik aan toch ook mooie plaatjes opleveren) en dan in combinatie met een sauna of nog beter berenvelletje o.i.d. voor de open haard.
toen doet er nu niet meer toe
Gesloten