Meestal ben ik fan van online, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor.
Ik heb kousen nodig, met plakrand want ik heb momenteel geen jarrretelgordel en daar wil ik niet voor winkelen, waar zal ik heen? Hema? V&D? Ik heb het liefst een plakrand die ook blijft plakken maakt het qua kwaliteit nog verschil?
Ik weet dat din altijd de kousen van v&d huismerk heeft. Maare die draagt ze met een oerdegelijke jarratelgordel, niet zo'n flimsig dingetje wat je in de lingerieketens ziet. Heeft ze online besteld van "What katie did" (weet niet meer of dat merk of winkelnaam was).
Er zitten een een aantal zaken daar die kousen verkopen, ik denk dat je daar gewoon even wat rond moet lopen als je de tijd hebt.
(Er zit ook een Wolfords volgens mij, mocht je de geldpest hebben...)
mijn jarretels maak ik lekker zelf, op maat, met zoveel haken als ik zelf wil... (minimaal 3 per been dus..
kousen heb ik tijd lang bij V&D gehaald, maar dann wel in het zuiden van het land, omdat ze daar kousen hadden die geen plakrand hadden maar een soort brede manchet.. die blijven bij mee veel beter zitten dan de plakranden die altijd gaan rollen. Wel raar dat V&D in het noorderlijkere Nederland die niet lijkt te hebben ...
Ik heb heel slechte ervaringen met Hema-kousen, al bij de eerste keer gebruiken had ik afzakkers, bij beide paren uit het pakje.
Heb goede ervaringen met die van V&D en die van de Makro.
Het zijn die van de bijenkorf geworden. Ben benieuwd. Was ook de speciaalzaak -Wolfords- nog even binnen gelopen om te kijken of ze goede gordeltjes hadden -minimaal 3 per been en metaal-. Zegt die meneer (eigenaar geloof ik, geen student part-time figuur) staalhard 'DAT bestaat niet mevrouwtje.
Toen heb ik hem vriendelijk verteld dat ik er toch echt 1 in de kast heb/had liggen.
Smeer je benen van te voren niet in met bodylotion of iets dergelijks want dan zakken je kousen na een tijdje zeker af!!!
Bij mij zakten mijn kousen met brede plakrand standaard na een uur of zo af...bummer....toen ik ze een keer droeg zonder mijn benen te hebben ingesmeerd met lotion bleven ze gewoon goed zitten, de hele avond!!!