De fascinatie voor anaal?
De fascinatie voor anaal?
Dit onderwerp kwam ter sprake in de huiskamer bij colet. Er zijn blijkbaar vrouwen die de ervaring hebben dat als ze contact zoeken via een internetsite dat dan VEEL mannelijke D's toch snel willen weten of de vrouwelijke sub te porren is voor anale seks (zij de ontvanger, hij de gever, om maar duidelijk te zijn). En gedurende dat gesprek vroeg o.a. ik me af waar die fascinatie voor anale seks vandaan komt. Oftewel:
Mannen? Wat spreekt jullie zo aan als je het over anale seks hebt? Waarom vind je het leuk/geil/whatever?
Mannen? Wat spreekt jullie zo aan als je het over anale seks hebt? Waarom vind je het leuk/geil/whatever?
Re: De fascinatie voor anaal?
Mijn ex vond dat het zalig aanvoelt, anders dan vaginaal. En gewoon dat hij de macht had dat ie het mocht doen, dat maakte het helemaal geil.
(en hoewel ik niet van anale seks hou, maakte dat laatste het voor mij ook wel weer geil)
(en hoewel ik niet van anale seks hou, maakte dat laatste het voor mij ook wel weer geil)
Boefje!!! Ik zit toevallig net een inleidende topicpost te typen hierover!!
Sluit zich dus aan bij Boefje.
Na diverse ervaringen met mannen die vrij snel in een nieuw contact vragen of anaal een no-go is, of liever gezegd...meestal vragen ze of je ervan houdt...vraag ik dat vaak met een dikke knipoog als eerste reactie...waar die fascinatie vandaan komt. Nog via internet trouwens
ik vraag dat niet als ik al eh in die positie gebracht ben
Juist door te merken dat mannen dat vaak willen, erg graag willen, dacht ik....t lijkt haast een fascinatie.
(staat dan even los van wat ik ervan denk en vind)

Sluit zich dus aan bij Boefje.
Na diverse ervaringen met mannen die vrij snel in een nieuw contact vragen of anaal een no-go is, of liever gezegd...meestal vragen ze of je ervan houdt...vraag ik dat vaak met een dikke knipoog als eerste reactie...waar die fascinatie vandaan komt. Nog via internet trouwens

Juist door te merken dat mannen dat vaak willen, erg graag willen, dacht ik....t lijkt haast een fascinatie.
(staat dan even los van wat ik ervan denk en vind)
Anaal is wat strakker, plus dat het toch een soort verboden terrein is.
Maar ik ben geen man dus.....correct me if I'm wrong
Maar ik ben geen man dus.....correct me if I'm wrong
Ik heb natuurlijk geen idee waar de fascinatie van 'mannen-in-het-algemeen' voor de vrouwelijke anus vandaan komt, als er al iets algemeens daarrond bestaat, maar kan voor mezelf wel wat dingen aangeven.
Zoals ABg al zei klopt het wel dat een anus anders voelt om te penetreren. Enerzijds strakker, anderzijds ook 'meer bodemloos'. Maar of dat nu een belangrijke reden is? Voor mij niet speciaal in elk geval. De tweede reden die ze noemt: verboden terrein, komt dichter in de buurt.
Voor mij ligt een belangrijk stuk fascinatie in het feit dat veel vrouwen anaal nog maagdelijk zijn (hier gaat het dus om een fascinatie voor het ontmaagden) en ook dat veel vrouwen zich schamen voor anaal. Het is spannend, een beetje eng vaak, het is wat stout, een beetje vies eigenlijk ook wel, het hoort niet helemaal en vaak is het ook nog pijnlijk als je niet oplet. Kortom, de anus wordt omringd door een veelheid aan fijne emoties waar een pervert zoals ik uitgebreid van kan genieten en door middel waarvan ik een onschuldig meisje heerlijk kan bederven. Het mooiste is natuurlijk als ze zich schaamt en het dan toch enorm lekker blijkt te vinden (maar liefst wel de volgende keer zich opnieuw ervoor schaamt). Een echt vervelend pijnlijke penetratie van de anus kan me niet echt boeien.
Madonna schijnt ooit gezegd te hebben dat zij zich op geen enkele manier zo 'genomen' voelt als wanneer dat anaal gebeurt. Ik voel dat ook zo, maar dan omgekeerd: als een vrouw me daar toelaat, dan heb ik een sterker gevoel van haar te 'nemen', in bezit te nemen, zeker als ze daar nog maagd is.
Ik vraag me nu af of ik diezelfde fascinatie voor de anus zou hebben bij een vrouw die het doornormaal, lekker en probleemloos vindt. In elk geval een stuk minder. Misschien bij wijze van projectie of zo nog wat. Leuk om eens verder over na te denken.
Zoals ABg al zei klopt het wel dat een anus anders voelt om te penetreren. Enerzijds strakker, anderzijds ook 'meer bodemloos'. Maar of dat nu een belangrijke reden is? Voor mij niet speciaal in elk geval. De tweede reden die ze noemt: verboden terrein, komt dichter in de buurt.
Voor mij ligt een belangrijk stuk fascinatie in het feit dat veel vrouwen anaal nog maagdelijk zijn (hier gaat het dus om een fascinatie voor het ontmaagden) en ook dat veel vrouwen zich schamen voor anaal. Het is spannend, een beetje eng vaak, het is wat stout, een beetje vies eigenlijk ook wel, het hoort niet helemaal en vaak is het ook nog pijnlijk als je niet oplet. Kortom, de anus wordt omringd door een veelheid aan fijne emoties waar een pervert zoals ik uitgebreid van kan genieten en door middel waarvan ik een onschuldig meisje heerlijk kan bederven. Het mooiste is natuurlijk als ze zich schaamt en het dan toch enorm lekker blijkt te vinden (maar liefst wel de volgende keer zich opnieuw ervoor schaamt). Een echt vervelend pijnlijke penetratie van de anus kan me niet echt boeien.
Madonna schijnt ooit gezegd te hebben dat zij zich op geen enkele manier zo 'genomen' voelt als wanneer dat anaal gebeurt. Ik voel dat ook zo, maar dan omgekeerd: als een vrouw me daar toelaat, dan heb ik een sterker gevoel van haar te 'nemen', in bezit te nemen, zeker als ze daar nog maagd is.
Ik vraag me nu af of ik diezelfde fascinatie voor de anus zou hebben bij een vrouw die het doornormaal, lekker en probleemloos vindt. In elk geval een stuk minder. Misschien bij wijze van projectie of zo nog wat. Leuk om eens verder over na te denken.
En precies die dingen zijn dus mijn 'afkeer van anaal'punten. Het doet zeer, ik vind het niet lekker, soms zelfs een beetje vies inderdaad, vernederend... kortom... gewoon ECHT niet leuk... behalve in een DP-setting.
Oh, ja, vernederend inderdaad, DIe was ik nog vergeten.
Dank je fantashe!
Overigens hoeft het niet per sé pijn te doen kan ik je vertellen.
Dank je fantashe!
Overigens hoeft het niet per sé pijn te doen kan ik je vertellen.
I know... en dat zeg ik, in DP vind ik het wel oke... maar in BDSM setting ervan genieten? Nope... never... en ja, dat maakt het dus toch een geweldig 'ik grijp je' punt...
- Crownless
En een double penetration in bdsm setting dan?
Overigens was ik degene die Bryan heeft overtuigd het te proberen. Geen spijt van
. Maar echt een fascinatie heeft hij er niet door gekregen. Ik ook niet. Tis gewoon lekker. Anders. Maar lekker.

Overigens was ik degene die Bryan heeft overtuigd het te proberen. Geen spijt van

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Dreamer74
Heb het ooit met mijn ex geprobeerd.. maar na 3x proberen wou ze niet meer van de pijn...
Lijkt me zeker een keer lekker om te doen, misschien kan ik dan meepraten over die fascinatie...voor nu lijkt het me best geil om te doen... don't ask why..

Lijkt me zeker een keer lekker om te doen, misschien kan ik dan meepraten over die fascinatie...voor nu lijkt het me best geil om te doen... don't ask why..

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

- Crownless
Tja, je moet het wel goed doen natuurlijk. En eh... voor open staan.
*bladert in favorieten*
Een how to... NSFW!!!
*bladert in favorieten*
Een how to... NSFW!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- puppie
Zorgen dat het geen pijn doet doe je naar mijn mening met de volgende 2 sleutelwoorden: Ontspannen en glijmiddel, zeker bij de eerste keren, véél glijmiddel

- Dreamer74
Glijmiddel was er genoeg...
en ja ontspannen... de eerste keer dat je iets doet is altijd spannend.. maar had wel het idee dat ze ontspannen was... misschien lag haar pijngrens niet zo hoog ?
Geloof in ieder geval niet dat ik zo supergroot geschapen ben (qua omvang dan...)

Geloof in ieder geval niet dat ik zo supergroot geschapen ben (qua omvang dan...)
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 

Maar dat is nu juist de vraag. Dus: why?Dreamer74 schreef:don't ask why..
- puppie
Ik weet het niet...
Als ik voor mezelf spreek vind ik er ook wel verschil inzitten of het een glad oppervlakte is of niet.
Ik vond in het begin een gladde dildo of anaalplug beter te behappen dan een mannelijk lid.
Ondertussen heb ik er geen moeite meer mee

Als ik voor mezelf spreek vind ik er ook wel verschil inzitten of het een glad oppervlakte is of niet.
Ik vond in het begin een gladde dildo of anaalplug beter te behappen dan een mannelijk lid.
Ondertussen heb ik er geen moeite meer mee