Maar als tippi het ineens zonder blikken of blozen zou kunnen, zou ik toch best jammer vinden. (lees: zou ik een manier zoeken dat ze er toch weer moeite mee heeft)

bitemarks schreef:Ik vind 't juist ook geil dat de tranen en het kokhalzen erbij komen. Buiten dat het erg lekker aanvoelt natuurlijk.
Maar als tippi het ineens zonder blikken of blozen zou kunnen, zou ik toch best jammer vinden. (lees: zou ik een manier zoeken dat ze er toch weer moeite mee heeft)
Dat was niet eens de bedoeling ook. (anders had ik er wel meer gebruik van gemaakt)Wandering schreef:Als ik gedwongen word en hij blijft stoten terwijl ik terug probeer te trekken dan moet ik altijd wel kokhalzen en heb vaak ook het gevoel dat ik moet spugen, maar dat is maar 1 keer echt gebeurd (wat dus wel ontzettend beschamend was).
Voor mij maakt 't zeker uit. Als ik hem pijp, kan ik beter mijn ademhaling controleren en daarmee eventueel kokhalzen/overgeven voorkomen. Als hij me echt in mijn keel neukt, is het vertrouwen hebben in hem. Hopen dat hij op tijd stopt en dat ik op tijd weer een moment krijg om te ademen, want met keelneuken lukt dat nauwelijks.Kiyan schreef:Maakt het voor jou dat nog uit of je hem aan het pijpen bent of dat hij je in je keel neukt? Qua kokhalzen/spugen dan?