Deepthroat, advies en tips

Gesloten
Bitemarks

Re: Deepthroat, advies en tips

Bericht door Bitemarks »

Ik vind 't juist ook geil dat de tranen en het kokhalzen erbij komen. Buiten dat het erg lekker aanvoelt natuurlijk.
Maar als tippi het ineens zonder blikken of blozen zou kunnen, zou ik toch best jammer vinden. (lees: zou ik een manier zoeken dat ze er toch weer moeite mee heeft) :twisted:
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
fantashe

Bericht door fantashe »

Dat is ook geil... maar het is OOK geil als je als sub je Dom kunt verwennen door die eikel voorbij je huig te laten glijden zonder te kokken... En zodra hij het initiatief overneemt, begint dat toch vanzelf weer...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Voor mij gold als gouden regel toch om 't rustig aan te doen en te ontspannen. Als ik in paniek raak, ga ik kokhalzen, zolang ik rustig blijf en blijf concentreren op mijn ademhaling (blijven ademen dus, niet stoppen als dat ding in je keel zit) gaat 't bij mij wel goed. Tranen en kokhalzen heb ik dan nog steeds wel een beetje, maar dat vindt Romanticide alleen maar geil, dus dat vind ik niet erg. Handdoek heb ik gelukkig ook niet nodig, en 't gaat bij mij ook prima als het gedwongen is. Zowel deepthroaten als keelneuken is voor mij geen probleem, oefening baart kunst I guess! :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ericadventure

Bericht door ericadventure »

bitemarks schreef:Ik vind 't juist ook geil dat de tranen en het kokhalzen erbij komen. Buiten dat het erg lekker aanvoelt natuurlijk.
Maar als tippi het ineens zonder blikken of blozen zou kunnen, zou ik toch best jammer vinden. (lees: zou ik een manier zoeken dat ze er toch weer moeite mee heeft) :twisted:

Ik sluit mij hier voledig bij aan. Heerlijk als mijn sub het moeilijk heeft hiermee, juist een reden om nog even extra te stoten cq dieper te gaan. Yammie :twisted:
Tango

Bericht door Tango »

OP de site van een andere community gaf een bevriende sub een link voor diegenen die wel een lesje fellatio en deepthroaten zouden willen. Dus ik plak hem hier maar ff onder voor de liefhebbers.

http://www.sexuality.org/l/sex/fellatio.html" onclick="window.open(this.href);return false; Originele engelse versie.

Hieronder de link van de door google in het Nederlands vertaalde versie

http://translate.google.nl/translate?hl ... 26hs%3DK47" onclick="window.open(this.href);return false;

Iedereen moet naast deze schriftelijke opleiding zelf voor het basismateriaal zorgen. :icon_biggrin:
fantashe

Bericht door fantashe »

het basismateriaal... *grijnst*

Men 'neme'...
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Je kunt de techniek op verschillende manieren oefenen. Waarbij je steeds meer zal gaan wennen aan het gevoel dat er iets in je keel zit dat er niet zomaar even uit gaat. Afhankelijk van de stijfheid van de pik kun je dat oefenen in verschillende posities. Dat moet je dan ook maar gewoon rustig samen uitproberen. Het makkelijkst is denk ik toch wel de positie waarbij de man op zijn rug (of op zijn zij) ligt en jij zelf daarnaast zit of ligt met je gezicht naar zijn voeten gericht. Nu is het een kwestie van je hoofd naar achteren houden zodat je de keel in een zo’n recht mogelijk positie komt. Een andere (voor de man meer actieve) manier is om op je rug te gaan liggen met je hoofd net over de rand van het bed terwijl de man voor bed staat. Hij heeft dan gemakkelijk toegang en kan op een rustige manier beginnen. Niet gaan forceren of krampachtig doen, gewoon een ontspannen houding aannemen en door je neus blijven ademen. Nu kun je proberen de spanning in je keel los te laten (te ontspannen) en zijn pik steeds verder in je keel toe te laten. Er is ook nog zoiets als een slikreflex. Dit kun je enigszins controleren door je tong iets uit te steken of tegen je ondertanden aan te houden.

Voor mij is DT toch wel iets heel mooi en intiems om samen te doen. Voel ik me daar steeds wel een tikkeltje kwetsbaar in. Iets waar aan ik me ook echt moet overgeven. Wat ook weer heel spannend is natuurlijk. Iets wat ik het liefst doe met iemand die ik vertrouw. In de meer actievere rol, dus tijdens het keelneuken, voelt dat toch weer anders. Voel ik me zekerder. Bepaal ik het moment, het ritme, de diepte.. Awww wat geil en opwindend om te zien hoe mijn pik langzaam (of juist niet ahum) in haar mond en keel verdwijnt, te weten dat ik op die manier in haar lichaam doordring. Het spannende zit ‘m voor mij toch duidelijk in het kunnen overwinnen van de natuurlijke weerstand, de reflexen, het kokhalzen, het tranen.. Het dwingende en de specifieke geluidjes die bij het neuken horen. Ook op die manier in haar keel klaarkomen is voor mij heel intens..

En het voornaamste niet te vergeten... Have fun with it!!
Crownless

Bericht door Crownless »

Wat bij mij wel hielp (en ik weet niet of dat in die link staat die Tango gaf) is de opmerking: kokhalzen is een reflex die af te leren is, net als knipperen tijdens het inbrengen van contactlenzen. Ik dacht 'aha', want dat lenzen dragen lukt me zonder moeite, dus dan zou dat ook wel af te leren zijn.

Helaas. Zo ver ben ik nog niet. En ik weet ook niet meer of ik zo ver wil gaan. Ja, ik heb een heftige kokhalsreflex. En ja, ik heb ook wel eens moeten braken. Braken is een no-go. Harde grens. Exit spelen. Exit alles. Ik denk dat dat het schaamtegevoel is wat bij het topic over anale seks zo wordt opgehemeld. Ik vind het goor, het doet pijn, is absoluut ongezond (of dat ook echt zo is, geen flauw idee, maar het lijkt mij iets wat je altijd zou willen vermijden), en daarnaast vind ik over de penis van mijn Meester (jaha, met hoofdletter) heen kotsen toch wel het meest oneerbiedige gebaar ever. Ook al is het zijn eigen schuld. Dat maakt in mijn hoofd dan weer niets uit. Raar hoofd.

Gedwongen pijpen? Ok. Zijn lul in mijn keel rammen? Ok! Maar teveel kokhalsreflex oproepen is toch wel heel erg on the edge... en het vergt nogal wat (zelf)vertrouwen en dat is er niet altijd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ik spuug dus ook heel makkelijk. Een keer m'n huig aanraken en je kan dweilen. Dat gaat heel snel, niet eens kokhalzen, alleen als ik een absoluut lege maag heb ga ik kokhalzen.
Zou je dat ook kunnen trainen? Dat je dat niet meer hebt? Want ik kan het dus absoluut niet en dat vind ik jammer.
Crownless

Bericht door Crownless »

Het zou dus moeten kunnen. In theorie.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Maakt het voor jou dat nog uit of je hem aan het pijpen bent of dat hij je in je keel neukt? Qua kokhalzen/spugen dan?
wandering

Bericht door wandering »

Bij mij maakt dat wel uit. Als ik hem zelf pijp heb ik meer controle dus ga ik minder snel kokhalzen en heb dan dus ook minder snel het gevoel te moeten spugen. Je voelt dan aan wanneer je terug moet trekken en daardoor gaat het goed. Als ik gedwongen word en hij blijft stoten terwijl ik terug probeer te trekken dan moet ik altijd wel kokhalzen en heb vaak ook het gevoel dat ik moet spugen, maar dat is maar 1 keer echt gebeurd (wat dus wel ontzettend beschamend was :bloos: ). Ondanks dat vind ik gedwongen wel veel geiler dan zelf doen!
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Wandering schreef:Als ik gedwongen word en hij blijft stoten terwijl ik terug probeer te trekken dan moet ik altijd wel kokhalzen en heb vaak ook het gevoel dat ik moet spugen, maar dat is maar 1 keer echt gebeurd (wat dus wel ontzettend beschamend was :bloos: ).
Dat was niet eens de bedoeling ook. (anders had ik er wel meer gebruik van gemaakt) :twisted:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Kiyan schreef:Maakt het voor jou dat nog uit of je hem aan het pijpen bent of dat hij je in je keel neukt? Qua kokhalzen/spugen dan?
Voor mij maakt 't zeker uit. Als ik hem pijp, kan ik beter mijn ademhaling controleren en daarmee eventueel kokhalzen/overgeven voorkomen. Als hij me echt in mijn keel neukt, is het vertrouwen hebben in hem. Hopen dat hij op tijd stopt en dat ik op tijd weer een moment krijg om te ademen, want met keelneuken lukt dat nauwelijks.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
cmeermin

Bericht door cmeermin »

En dat is nu wat ik zo graag wil bereiken: dat ik me totaal aan hem kan overgeven terwijl hij me in mijn keel neukt. Dat je dat punt kunt bereiken, ook al gaat het dan gepaard met tranen, kokhalzen etc. Dat vind ik dus ook heel geil, dat het moeilijk is.
Ik zou zo graag op dat punt willen komen dat het ineens wél gaat, dat je die overgave en vervolgens ontspanning kunt ervaren. Fantastisch voor beide partijen. En ow, wat zou ik trots zijn :)
Gesloten