Deepthroat, advies en tips

Gesloten
Sabrina

Re: Deepthroat, advies en tips

Bericht door Sabrina »

Dat heeft bij mij ook veel tijd, oefening en vertrouwen gekost, cmeermin. Nu we eenmaal zo ver zijn is dat heel erg fijn, en bij mij helpt het ook wel dat ik wéét dat Romanticide zorgt dat ik niet ga overgeven omdat dat met mijn lichaam geen goed plan is (lees: dan ben ik twee dagen volledig uit de running). Als hij me nu heel hard gaat keelneuken, word ik ook nog wel bang, het verschil is voor mij alleen dat ik 't wel over me heen durf te laten komen. Ik heb een tijdje gehad dat ik echt probeerde weg te bewegen omdat ik het niet wilde, nu durf ik het te laten gebeuren.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

linne schreef:Ik spuug dus ook heel makkelijk. Een keer m'n huig aanraken en je kan dweilen. Dat gaat heel snel, niet eens kokhalzen, alleen als ik een absoluut lege maag heb ga ik kokhalzen.
Zou je dat ook kunnen trainen? Dat je dat niet meer hebt? Want ik kan het dus absoluut niet en dat vind ik jammer.
Ja, dat kan. Probeer het eens heel eenvoudig door bijvoorbeeld met een tandenborstel je tong te bewerken. Steeds ietsje verder naar achteren. Geen druk, gewoon ontspannen erover heen glijden. Als dat op een gegeven moment gaat, dan met diezelfde tandenborstel je tong naar beneden drukken. Eerst in het midden... later steeds een stukje verder naar achteren. Daarna, volgende stap, de tandenborstel steeds rustig iets verder je keel in laten glijden. Probeer eens voorbij je huig te komen zonder deze te raken. Puur om aan het gevoel te wennen.

Succes!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Die vergelijiking trekt voor mij dan weer scheef fantashe... Ik kan van normaal tandenpoetsen al kokhalsen en overgeven, tandenborstel naar achter is GEHEID overgeven. Stijve piemel daar en tegen.. Geen probleem... Ik raad aan oefenen met objecten die lijken op de real deal :)
**Self Rescuing Princess**
cmeermin

Bericht door cmeermin »

hahaha, een banaan dan maar? En een tandenborstel? Ow...gruwel, ik heb jarenlang inderdaad al kokhalzend boven de gootsteen mijn tanden gepoetst, dus daar moet ik even niet aan denken....
fantashe

Bericht door fantashe »

rare meiden... ;)
Evy

Bericht door Evy »

Overigens wel geheel offtopic, maar goed....

Wist je dat gewoon pijpen zonder condoom (zonder deepthroaten of klaarkomen in de mond) volgens de GGD veilig is voor HIV, maar deepthroaten zonder condoom niet? Door de beperkte virushoeveelheid in voorvocht zijn de slijmvliezen in je mond in staat het virus tegen te houden, maar dit geldt niet voor je keel!
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Da's m.i. niet off-topic hoor....... da's iets om rekening mee te houden.
mej.s

Bericht door mej.s »

Het is voor juist mij een straf om niet te DP'en :oops: . Het is alleen lastig als mijn neus dicht zit, dan kan ik niet smokkelen met ademhalen tussendoor.

Hoe ik het doe? Geen idee. Het gaat vanzelf.
Succes met oefenen ;)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Evy schreef:Door de beperkte virushoeveelheid in voorvocht zijn de slijmvliezen in je mond in staat het virus tegen te houden, maar dit geldt niet voor je keel!
Goeie, Evy! Om precies te zijn, heeft het te maken met de beschermde werking van spuug. Omdat er in spuug geen zout zit, kunnen HIV cellen er niet in overleven. Die bescherming is er inderdaad niet in de keel. De technische uitleg voor de liefhebber.

Als je wondjes in je mond hebt, is 'gewoon' pijpen trouwens ook niet meer veilig.
Evy

Bericht door Evy »

Aha, die verklaring kende ik nog niet!

Dus in plaats van met een condoom neuken kan ik voortaan ook gewoon een busje Jozo klaarzetten? :hypocrite:

Overigens zei de GGD arts laatst tegen me dat zelfs het eten van een knapperig stokbroodje al genoeg (inieminie)wondjes kan veroorzaken om het virus door te laten...
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nee, juist andersom: in spuug zit géén zout. Geen jozo klaarzetten dus! :biggrin: *schrapt tafelzout weer van Safer Sex boodschappenlijstje* ;)
Evy

Bericht door Evy »

*blond is*

:hypocrite:

*haalt JoZo weer uit handtas*
eurynome

Bericht door eurynome »

Had wel een handige oplossing geweest :P
Evy

Bericht door Evy »

Een pijnlijke ook denk ik.... :shock:
asti

Bericht door asti »

Ik lees 'goed door je neus blijven ademen'.. maar als ik deepthroat dan zit die piemel toch echt in de weg met ademen hoor, ook door m'n neus! Ben ik daar een rare in of hebben jullie dat ook? Zeg maar als je de 'ploep' voelt dat'ie echt achter je huig langs is gegaan..

Heb één keer daadwerkelijk overgegeven, dat was niet eens met echt deepthroaten, meer omdat ik voorovergebogen zat en net gegeten had. Heb de hele handel maar weer ingeslikt omdat de andere optie was over'm heen kotsen.. ewwwwwww.

Dat schijnt trouwens ook weer een heel fetish opzich te zijn hè, overgeven. Ugh.. stukjes in je neus.
Gesloten