De fascinatie voor anaal?

Gesloten
Boefje

Re: De fascinatie voor anaal?

Bericht door Boefje »

Mack schreef:Ahhh, die truuk zouden meer vrouwen moeten leren. Da's lekker! :P
Dat vindt D-D dus ook :mrgreen:
Mack schreef:Kun je daar niet een keer een workshop over geven?
Ehhhhhhhhhhhhhh. Gut. Ik denk dat het hierop lijkt: stel dat je ONTZETTEND NODIG moet plassen maar het kan voorlopig niet. Dus niet een beetje nodig. Nee, echt, echt, echt HEEL NODIG. Je zit in de auto op de snelweg en er is geen benzinepomp in zicht ofzo. Dan knijp je spieren samen om vooral dat plassen zo lang mogelijk uit te stellen. Volgens mij zijn dat dezelfde spieren, hahahahaha.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bekkenbodemspieren trainen :) 'kegelen heet het geloof ik. Als je aan het plassen bent en je houdt het op en dan ga je weer plassen dan gebruik je dezelfde spieren. Dat kan je dus ook 'droog' oefenen, want niet goed uitplassen krijg je dan weer ontstekingen van en das ook niet de bedoeling.
**Self Rescuing Princess**
Boefje

Bericht door Boefje »

Dit onderdeel is overigens volledig off-topic. :mrgreen:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat wou je d'r aan doen dan? Mod roepen? ;) :mrgreen:

Trouwens TIJDENS het anaal geneukt worden kan je ook die spieren aanspannen, er zit maar een dun wandje tussen toch? En de kringspier beweegt ook een beetje als je ze aanspant. Dus misschien is het dan ook wel leuk :)

Om maar weer back on topic te zijn :)
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Wacht even, wacht even, over die bekkenbodemspieren gesproken, als je die goed aantrekt dan trekken de spieren zowel vaginaal als anaal samen. En ik ben het er helemaal mee eens dat als je daar een goede controle over hebt, dat je daar allebei veel plezier aan hebt. MAAR, met een goede controle bedoel ik ook: ze totaal kunnen ontspannen, vooral op het moment vlak voordat je klaarkomt. Je hebt namelijk de natuurlijke neiging om ze juist dan samen te trekken. Dames opgelet! Probeer dat eens helemaal los te laten....je weet niet wat je overkomt :oops:

Dit is best on-topic toch :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Door het trainen van die spieren kan je ook leren fysiek te ontspannen als je anaal gaat. Bewust aanspannen en dan ontspannen en dan moet de penetratie toch makkelijker gaan :)
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Zo is dat!

In ieder geval is het te leren. Er zijn zelfs fysiotherapie-praktijken waar bekkenbodem training gegeven wordt :) , maar dit is bedoeld voor vrouwen die bijv. na een bevalling incontinent geworden zijn.
Volgens mij bestaan er zelfs speciale meet-apparaatjes voor, waarop je kunt zien hoeveel kracht je zet, ooit wel eens iets over gehoord....Daar krijg ik toch wel grappige gedachten over :P
perman

Bericht door perman »

eireanne schreef:Door het trainen van die spieren kan je ook leren fysiek te ontspannen als je anaal gaat. Bewust aanspannen en dan ontspannen en dan moet de penetratie toch makkelijker gaan :)
En zo zijn we weer rond, want Zarath schreef dat in deze topic hier al. :mrgreen: :P

Terug naar de fascinatie van het anale, ik heb een wel eens horen zeggen: "wat jaren geleden pijpen en beffen was, is nu anaal verkeer." Dus vroeger deden mensen ook wel wat pijpen en beffen, maar het was toch eigenlijk iets wat not-done is, en als je dat dan wel deed was je eigenlijk pervers. En die situatie zou dat zou nu dan voor anaal gelden, terwijl nu bijna niemand je nog vreemd aankijken als je zegt dat je pijpen en/of beffen lekker vind. (Hoewel anaal naar mijn idee ook steeds meer geaccepteerd is).
Zou daar wat inzitten?
.
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Rot voor degenen die het leuk vinden om het een taboe is. Dan moeten we weer iets nieuws bedenken.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Stukje over 'taboe' zijn afgesplitst naar een nieuw draadje in 'serieuze insteek'
asti

Bericht door asti »

perman schreef:"wat jaren geleden pijpen en beffen was, is nu anaal verkeer."
Zou kunnen, hoewel het denk ik vroeger net zo vaak gebeurde, vooral omdat je daar minder kindertjes mee krijgt van met vaginaal en zo toch geen door-de-kerk-verboden-rubbertje om hoeft. Ofzo.

Trouwens.. wat zou't volgende dan zijn, als anaal eenmaal compleet ingeburgerd is? ;)
Sirius Viper (DK)

Bericht door Sirius Viper (DK) »

A. Blake girl schreef:Anaal is wat strakker, plus dat het toch een soort verboden terrein is.
Ik sluit me hier bij aan.
Ik vind het gewoon lekker omdat het wat strakker is, voor veel meiden toch een soort van verboden gebied, omdat ik sowieso een "billenman" ben (ik vind billen echt fijn om te zien) en omdat je controle hebt over de dame als je haar anaal neemt, want ze zal geen kant opgaan omdat ze anders teveel pijn zou kunnen hebben.
SirGJ1965

Bericht door SirGJ1965 »

asti schreef:Trouwens.. wat zou't volgende dan zijn, als anaal eenmaal compleet ingeburgerd is? ;)
Dubbel anaal?
fantashe

Bericht door fantashe »

GJ!!!!
oeps2

Bericht door oeps2 »

lijkt me lekker :clown:
Gesloten