Gelukkig heb ik mezelf vaak genoeg tegengehouden om in het rant topic wat te gaan posten!
Het is namelijk eindelijk gelukt!!!! :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Al 1,5 jaar ben ik bezig om een stage te regelen in Australië. Tickets geboekt en alles.. 3 Januari zou ik dan eindelijk samen met een vriendin kunnen vliegen! Daar nog even twee weken hebben om te wennen en dan gewoon gaan werken daar. Echt op het allerlaatste moment bleken veel dingen niet te kloppen: visum klopte niet.. en door de economische crisis waren er opeens vragen over het budget.. :icon_confused:
Net te horen gekregen dat het visum nu goed is! De school er akkoord mee is en dat we waarschijnlijk dit keer wel kunnen gaan vliegen op 3 februari!! :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
En onverwachts een eter van ws- is lekker en gezellig. Ik gaf ook nog slagroom op de warme choco! Feest!
Sinds lang eventjes gezellig met dochters gezeten beneden, dankzij inleiding van de avond met een WS-er.
Anne, voor herhaling vatbaar, meis!! Alleen als ik het beetje vantevoren weet kan ik iets fatsoenlijkers maken!