WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Chris

Re: WS valt af!

Bericht door Chris »

oeps2 schreef: heel veel karnemelk .. als je honger hebt gewoon karnemelk drinken
mag tot 2 ltr per dag
Ik kan je vertellen dat wanneer je 1,5 a 2 liter karnemelk drinkt je idd afvalt omdat karnemelk een fijne laxerende werking heeft. Wanneer je medicijnen hebt waarbij verstopping kan optreden wordt erin de bijsluiter meestal geadviseerd om karnemelk (yoghurt, zuidvruchten e.d.) te eten / drinken om dit tegen te gaan. Ook je darmflora vind het niet zo fijn op langere termijn.

Ik geloof er dus niet in behalve dat je je misschien gevuld voelt.
jill

Bericht door jill »

puppie schreef:Hoe gaat het met de mensen die aan het afvallen zijn?
Ik ben een beetje bang voor de weegschaal..

*mompelt iets over emo-eten enzo....*

Morgenochtend ga ik de confrontatie aan... :icon_confused:
kitten

Bericht door kitten »

oeps2 schreef:heel veel karnemelk .. als je honger hebt gewoon karnemelk drinken
mag tot 2 ltr per dag
Van wie mag dat? En wat bedoelen ze met "het mag"? Kan geen kwaad? Want gezond lijkt het me echt niet, om wat Chris ook al zei. Je helpt heel je darmflora om zeep volgens mij.
jill

Bericht door jill »

Yeah yeah!
Het is meegevallen hier! 81,6!!

Ik wil over twee weken op de 80 rond zitten.. Dat zou toch haast wel moeten lukken..
wandering

Bericht door wandering »

0,3 kg kwijt hier sinds 1 januari.
Gaat de goede kant op dus, maar het gaat me veel te langzaam...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Het karnemelk dieet lijkt me ook een beetje vaag... Maar als je trek hebt, kan je ook gewoon een glas water nemen, dat vult ook wel eventjes.

Ik ben sinds een weekje weer begonnen, en al 1.6kg kwijt. Maar was in december ook 2kg bijgekomen, dus ja...
Heleen

Bericht door Heleen »

Ik moet bekennen dat ik er met de pet naar heb gegooid. :oops:
jill

Bericht door jill »

En hoe erg is de schade heleen? niet afgevallen of aangekomen?

*geeft een stengeltje bleekselderij aan heleen*
Heleen

Bericht door Heleen »

Rampzalig zeg maar....

En vandaag verjaardag van mijn dochter met taart, chips, M&M's, pizza en ijs...

Morgen beginnen maar :bloos:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik doe mee Heleen :)

Al is het maar omdat ik blut ben en dus niet elke dag in de kantine kan lunchen. :)
**Self Rescuing Princess**
Chris

Bericht door Chris »

Ik heb een nieuwe stok achter de deur; ik irriteer me de klere aan mijn bijna overleden computer; ik mag pas een nieuwe kopen als ik 95kg weeg. Das een goeie motivatie denk.
kitten

Bericht door kitten »

En je komt van...?

Ik mag hopen dat ik wat afval, van alle actie die ik hier krijg! :clown:
Chris

Bericht door Chris »

kitten schreef:En je komt van...?
Planeet aarde! :clown:

105, net ff iets teveel... Toen ik 95 woog zag het er allemaal goed uit en voelde ik me ook een stuk beter. Misschien ga ik zelfs wel richting de 90.
artemis

Bericht door artemis »

Ik blijf nu een beetje op 61 hangen, maar geen probleem het is weer de tijd van de maand dus die kilo is er volgende week af. En vrijdagochtend afspraak bij de plastisch chirurg. Hoop dat het gaat lukken!
mej.s

Bericht door mej.s »

Ah kijk aan een heus topic om af te vallen. Ik wil 6 kilo kwijt. Een makkie toch? Nou, ik heb een schop onder de kont nodig. Ik ben een echte borgondier. Lekker eten en ik kan (al zeg ik het zelf) goed en gevarieerd koken, nootje erbij in de avond of dat stukje chocola wat me aan ligt te kijken in de kast en smacht om op gegeten te worden. Of een dagje sauna en daar dineren.

Ik ben echt wel gedisciplineerd met mijn werk, financien, opvoeding van dochter maar dat gewicht kwijt raken ben ik zoooo zwak in. Mijn vriendje wil me best helpen, maar vind het mijn verantwoording. Godzijdank is hij niet het type om het in een D/s te doen en dat wil ik ook niet. Het moet uit mezelf komen. Regelmatig eet ik buiten de deur, denk wel 1x per 5 weken en dan ook met alles er op en aan. Dit wil ik eigenlijk niet missen, hmm want dat is gezellig en leuk. Ook zal ik vaker nee zeggen tegen een koekje bij de thee als ik bij mijn vrijwilligers op huisbezoek kom. Met soms 3 bezoeken op een dag zijn het dan ook meteen 3 koekjes en nee zeggen vind ik best lastig.

Dus nu geen excuses meer en in de aankomende 3 maanden die kilo's kwijt raken. En ik zal eerlijk vertellen hoe het gaat en wanneer mijn zwakke momenten zijn. Het begint goed, vanavond een nieuwjaarsreceptie :roll:
Plaats reactie