Week of twee geleden over gelezen! Ik ging van link naar link en kwam bij filmpjes enzo over een uur durend oragsme. Dat wilde ik wel ns weten!! En heb op de aangegeven site verder zitten lezen. Voor de juiste handelingen en film met een ´how to´ in beeld...moet je natuurlijk DVD bestellen! Dat deed ik dan weer niet, ben bang dat ik veel te graag ga willen.cmeermin schreef:.....MAAR, met een goede controle bedoel ik ook: ze totaal kunnen ontspannen, vooral op het moment vlak voordat je klaarkomt. Je hebt namelijk de natuurlijke neiging om ze juist dan samen te trekken. Dames opgelet! Probeer dat eens helemaal los te laten....je weet niet wat je overkomt![]()
Maargoed...ook daar werd oa. gezegd dat vrouwen vaak samentrekken en dat je dat juist niet moet doen.
In hun geval is het een bewuste wisselwerking...als vrouw sta je de man toe om je een hemels uurdurend orgasme te bezorgen en als man bouw je dat bewust op-naartoe. Hij zorgt dus mede ervoor dat jij als vrouw niet samen gaat trekken.
Hm, snapt iemand me nog?
Ik kan wel zeggen dat de foto's en begin van filmpje wat ik zag er errug lekker en geil uitzag...wauw alleen dat maakte al dat ik dacht....doe mij een man die dat wil oefenen op mij