Het Groot Felicitatietopic
Re: Het Groot Felicitatietopic
Heh, van harte johpuppie schreef:*grr* Wie heeft er geluld?![]()

- puppie
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloriaaaa. In de gloriaaaaaa!
Hieperdepiep, HOERA
Mijn lieve Alex is vandaag alweer 33 jaar geworden
:close_knuf: :close_knuf:
De billentaart die ik gemaakt heb zal ik straks ff in het taartentopic posten
Hieperdepiep, HOERA

Mijn lieve Alex is vandaag alweer 33 jaar geworden

:close_knuf: :close_knuf:
De billentaart die ik gemaakt heb zal ik straks ff in het taartentopic posten

- kitten
Hyves stuurt van die automatische waarschuwingen, 3 dagen vantevoren.puppie schreef:*grr* Wie heeft er geluld?

Gefeliciteerd voor Alex..
Gefeliciteerd voor sotiraki..
En vast voor nog veel meer mensen.
Gefeliciteerd voor sotiraki..
En vast voor nog veel meer mensen.
Alex, alsnog gefeliciteerd!
En Suus..na een nachtelijk toezingen per sms, dan ook nog hier, van harte gefeliciteerd!*blaast ballonnen en feesttoeter*
Zoen hou je tegoed, hoop dat we dit jaar nog een keer zo dicht bij elkaar komen als het afgelopen jaar
!!
En Suus..na een nachtelijk toezingen per sms, dan ook nog hier, van harte gefeliciteerd!*blaast ballonnen en feesttoeter*
Zoen hou je tegoed, hoop dat we dit jaar nog een keer zo dicht bij elkaar komen als het afgelopen jaar

Gefeliciteerd lisje.. en dat je maar een heel groot meisje mag worden..... :icon_biggrin:
aaaahhhhh dank je wel *hug* Een jaartje ouder maar nog steeds een klein meisjeKiyan schreef:Gefeliciteerd lisje.. en dat je maar een heel groot meisje mag worden..... :icon_biggrin:

Ondanks alles toch nog een hele fijne verjaardag gewenst Yara. Dat er nog veel jaren bij mogen komen. :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
allen die ik de afgelopen tijd vergeten ben, alsnog van harte gefeliciteerd!!!:) sorry dat k dat niet eerder heb gedaan!!
en faery... mogen we het hier niet weten en elders wel??? toch hier een felicitatieknuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffel...
en faery... mogen we het hier niet weten en elders wel??? toch hier een felicitatieknuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffel...

- Sabrina
Gefeliciteerd faery! :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You