Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven
Re: Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven
Einhoven is anderhalf uur enkele reis. Te ver voor mij om een avond uit te gaan. Het dichts bij is Nijmegen en dat is ook 45 minuten met de auto. Dan komt Amersfoort met een uur rijden. Het zou leuk zijn om een keer wat in de buurt te hebben op zaterdagavond en dan elke week zodat ik niet vastzit aan een bepaald weekend. Om uit te gaan moet je wel zin hebben.
Een parenclub is leuk als stel naar toe te gaan als je niet monogaam bent. In BDSM ben ik dit wel en zou dus niet zo snel gaan als ik ook nog zo'n eind moet rijden. Ik kom vaker in de parenclub, maar dan om lekker te kletsen en dan iets te doen met mijn vriendje en als het zo uit komt met een ander.
Succes met de benodigde vergunningen te krijgen van de gemeente!
Een parenclub is leuk als stel naar toe te gaan als je niet monogaam bent. In BDSM ben ik dit wel en zou dus niet zo snel gaan als ik ook nog zo'n eind moet rijden. Ik kom vaker in de parenclub, maar dan om lekker te kletsen en dan iets te doen met mijn vriendje en als het zo uit komt met een ander.
Succes met de benodigde vergunningen te krijgen van de gemeente!
- eireann
- Site Admin
Ik dacht dat banken niet zo happig waren op de 'sex industrie'? Maar voor die regio lijkt het inderdaad een gat in de markt!
**Self Rescuing Princess**
Vergis je hier niet in. In theorie is het idd wel zo, in de praktijk wordt je door bijna alle banken geweigerd zodra ze maar enigszins het idee hebben dat het geld voor iets 'sexueels' gebruikt wordt. Ja, ik heb hier ervaring mee:) zowel prive als in verenigingsverband. Ga dus.. voordat je ook maar ergens je handtekening onderzet, eerst die reguliere kanalen af, zorg voor toezeggingen, op papier!! of zorg dat er een ontbindende voorwaarde in je huur/koopcontract zit.Mr.Castor schreef:Geld?
Via de normale kanalen.
Een SM-club is gewoon een onderneming en er kan dus via de normale wegen leningen, budgets en andere financiële voorzieningen voor worden getroffen.
Voor mij is het veel te ver, dus aan mij heb je ff helemaal niks!
Succes!!!
Klinkt wel goed, Castor. Mijn eerste gedachte was inderdaad aan Domination Palace in Valkenswaard.
Zo van, maar er is toch wél een plek die op redelijke afstand is?
Jij geeft al aan dat zij geen meets doen. Is die ruimte ook niet af te huren? Hij is tenslotte al wel volledig ingericht.
Verder ga ik misschien simpele vragen stellen, maar wel die die ik me afvraag.
Oke, Domination Palace is een 'club' waar je van te voren een afspraak maakt en dan kunt spelen (BDSM).
Jij wil anders, met bijeenkomsten, feestjes, meets? Die zullen dan vooral in weekend zijn, neem ik aan. IS dat rendabel? Wat is er dan doordeweeks? Of draai je dan op niet-meet dagen als een parenclub? Of seksclub?
Voor de leek die ik ben op dit gebied
-een parenclub is waar je als stel/single heen gaat en eventueel seks kunt hebben met andere gasten? Dan betaal je entreeprijs en niks voor de seks.
-En een club/seksclub is een plek waar je seks zou kunnen hebben met een meisje/dame die daar in die club aanwezig is en werkt. Dan betaal je voor de afgesproken 'diensten'.
Klopt dat verschil wat ik maak??
Zo van, maar er is toch wél een plek die op redelijke afstand is?
Jij geeft al aan dat zij geen meets doen. Is die ruimte ook niet af te huren? Hij is tenslotte al wel volledig ingericht.
Verder ga ik misschien simpele vragen stellen, maar wel die die ik me afvraag.
Oke, Domination Palace is een 'club' waar je van te voren een afspraak maakt en dan kunt spelen (BDSM).
Jij wil anders, met bijeenkomsten, feestjes, meets? Die zullen dan vooral in weekend zijn, neem ik aan. IS dat rendabel? Wat is er dan doordeweeks? Of draai je dan op niet-meet dagen als een parenclub? Of seksclub?
Voor de leek die ik ben op dit gebied

-een parenclub is waar je als stel/single heen gaat en eventueel seks kunt hebben met andere gasten? Dan betaal je entreeprijs en niks voor de seks.
-En een club/seksclub is een plek waar je seks zou kunnen hebben met een meisje/dame die daar in die club aanwezig is en werkt. Dan betaal je voor de afgesproken 'diensten'.
Klopt dat verschil wat ik maak??
Forget it dat een sm-club een 'normale' onderneming is. Ik weet namelijk uit de gemeente Aalten dat men geen vergunning geeft aan een parenclub, ook niet als deze midden in het weiland staat en de buurt er geen last van heeft. Ook met de bank (goede opmerking anne!) en een startkapitaal verkrijgen, verzekeringen... het gaat echt niet van een leien dakje. Ik wil je de tip meegeven om eens te informeren bij een Showboat of Club Ron in Den Haag. Die weten hoe het reilt en zeilt.
Als het zo makkelijk zou zijn dan had ik al een eigen club gehad in de Achterhoek. Met een vriend hebben we dit serieus over nagedacht, maar er zijn zoveel beren op de weg hier. Kan best zijn dat ze in Eindhoven niet zo moelijk zijn hoor.
Als het zo makkelijk zou zijn dan zouden er wel meer uitgaansgelegenheden zijn in Nederland dan de paar die er nu zijn. Of zie ik het verkeerd?
Als het zo makkelijk zou zijn dan had ik al een eigen club gehad in de Achterhoek. Met een vriend hebben we dit serieus over nagedacht, maar er zijn zoveel beren op de weg hier. Kan best zijn dat ze in Eindhoven niet zo moelijk zijn hoor.
Als het zo makkelijk zou zijn dan zouden er wel meer uitgaansgelegenheden zijn in Nederland dan de paar die er nu zijn. Of zie ik het verkeerd?
- tessie
- Contacteer:
Ik sluit me ook aan bij wat er eerder hier gezegd is, zo makkelijk is het helaas niet. Zeker niet met banken en leningen. Banken willen daar over het algemeen toch niks mee te maken hebben, hoe krom het ook is.
En dan heb je ook nog buurtbewoners, die kunnen ook heel wat problemen geven, als ze het niet zien zitten om 'zo'n club' in hun buurtje te hebben. Heb je dat ook besproken bij de gemeente?
En dan heb je ook nog buurtbewoners, die kunnen ook heel wat problemen geven, als ze het niet zien zitten om 'zo'n club' in hun buurtje te hebben. Heb je dat ook besproken bij de gemeente?
vrienden van mij die een sm club wouden openen stuite ook op het feit dat de gemeente het zag als seks instelling.
zelf na gesprekken met hun en een advocaat die uitlegde dat het niet om seks ging heeft niet geholpen.
die advo zei zelf: "ja maare kunt u garanderen dat er hier in het stadhuis nooit aan seks is gedaan? vast niet, dus zou dit ook een seks instelling zijn, volgens uw beredenering"
maar het heeft niet mogen baten.
eindhoven is voor mij veel te ver weg, maar opzich is het een goed plan.
maar zoek het wel allemaal heel goed uit voor je er geld in steekt en neem idd geen genoegen met woordelijke toezeggingen, maar eis ze op papier.
succes!!
zelf na gesprekken met hun en een advocaat die uitlegde dat het niet om seks ging heeft niet geholpen.
die advo zei zelf: "ja maare kunt u garanderen dat er hier in het stadhuis nooit aan seks is gedaan? vast niet, dus zou dit ook een seks instelling zijn, volgens uw beredenering"
maar het heeft niet mogen baten.
eindhoven is voor mij veel te ver weg, maar opzich is het een goed plan.
maar zoek het wel allemaal heel goed uit voor je er geld in steekt en neem idd geen genoegen met woordelijke toezeggingen, maar eis ze op papier.
succes!!
Misschien moet je eens met de eigenaren van Kasteel Waterloo praten. Niet in Eindhoven, maar wel wat dichterbij. In het verleden zag ik dat ze weleens BDSM avonden organiseerden voor paren. Ik weet niet of dat nog zo is, maar ze hebben we een BDSM ruimte (klik op de knop Fetish). We zijn er nog nooit geweest, dus ik weet niet of het wat is. Wel een echt kasteel overigens 

- eireann
- Site Admin
Voor een kasteel reis ik de afstand!
(en t lijkt me erg meer haalbaar in een bestaande locatie met bestaande vergunningen en financiering
)
(en t lijkt me erg meer haalbaar in een bestaande locatie met bestaande vergunningen en financiering

**Self Rescuing Princess**
- Heerscher-vd-nacht
Domination palace in valkenswaard heeft vroeger een poosje VSSM meets georganiseerd. Je zal daar eens moeten informeren waarom ze dat tegenwoordig niet meer doen.
En denk bij het bepalen van je doelgroep ook eens aan de SMende Homo's in de regio. Sinds het wegvallen van het vagevuur.com moet daar ook een behoefte bestaan. Zeker weten dat de gemeente Eindhoven open staat voor weer een SM-club?
En denk bij het bepalen van je doelgroep ook eens aan de SMende Homo's in de regio. Sinds het wegvallen van het vagevuur.com moet daar ook een behoefte bestaan. Zeker weten dat de gemeente Eindhoven open staat voor weer een SM-club?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- kitten
Ik bedenk me net: het is wel een leegte in het zuiden... maar er is een reden dat de Showboat maar 1x per maand is natuurlijk. Hoe vaak wil je open als BDSM avond en wat doe je de andere avonden?
Re: Oprichting nieuwe SM-club? omgeving Eindhoven
Ik kom wat te laat binnen op deze thread...phedre en Lolsmurfin hebben al duidelijk genoeg aangegeven hoe lastig banken doen als het om iets als BDSM gaat. Ook de adviezen om klein te beginnen en pas een eigen pand aan te schaffen als er ook daadwerkelijk een markt voor is die de investering de moeite waard maakt. De meeste panden die ik ken en gekend heb hadden voornamelijk een ander doel dan BDSM-feestjes.
Waar het mijn eigen interesse betreft zit ik in dezelfde situatie als bitemarks:
Waar het mijn eigen interesse betreft zit ik in dezelfde situatie als bitemarks:
(vandaar dat ik "anders" gestemd heb...het idee op zich juich ik zeker toe - dat doet volgens mij iedereen wel. Maar het lijkt me erg lastig om te realiseren...)bitemarks schreef:Verder is Eindhoven een eind uit de richting voor mij. Als het een goede naam krijgt, zal ik vast een keer gaan kijken. Maar door de afstand wordt ik vast niet één van de stamgasten.
Hebben jullie mij op negeren gezet?
Volgens mij schreef ik ook al over meets bij Domination PAlace en over wat doe je andere avonden....
Ik weet dat ik vaak chaotisch post, maar deze viel toch wel mee?

Volgens mij schreef ik ook al over meets bij Domination PAlace en over wat doe je andere avonden....
Ik weet dat ik vaak chaotisch post, maar deze viel toch wel mee?
*kijkt even rond*
Hoorde ik nu net iets?
Meh...zal de wind geweest zijn.
Hoorde ik nu net iets?
Meh...zal de wind geweest zijn.

Als er een SM-uitgaansgelegenheid in Eindhoven zou komen dan zou ik zeker een keer komen kijken!