Instant seks

Gesloten
Boefje

Re: Instant seks

Bericht door Boefje »

Ik denk dat anne doelt op de vriendschap met die vriendin die dan wel eens "raar" zou kunnen worden. En in dat op zicht heeft een vrijgezel gewoon geen enkel van dat soort mogelijke bij effecten.

Edit: Gille was me voor.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ja precies, dat voelt raar voor de vriendschap met de vriendin, voor haar misschien niet, voor mij wel.

De andere vraag van kitten snap ik wel. Ik wil geen vriend als fuckbuddy maar een fuckbuddy moet wel een vriend kunnen worden... T gaat om de volgorde van events :)

Eerst goede vrienden en regelmatig contact op platonische basis? Dan geen fuckbuddy
Eerst fuckbuddy en daarna een vriendelijk contact uitbouwen tot vriendschap? No problem.

Tsja, nooit gezegd dat ik eenvoudig was :)
**Self Rescuing Princess**
colet

Bericht door colet »

wil je dat graag ontkracht hebben?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

nee, t is waar :)
colet

Bericht door colet »

*bevestigd op verzoek dat eireanne niet eenvoudig is*

Ik vraag me af wie dat wél is :confused: :confused:
En ik begrijp je heel goed, ik heb ook iets met vriendschap ipv alleen sex of alleen D/s. Anders gezegd...ik 'heb' het niet, maar zou dat willen hebben ;)
Wij doen op jouw of mijn bank wel keer erover praten, ik denk wel dat ik het anderssom heb...liever eerst dan een soort van vriendjes en dan fuckbuddy...is beter voor mijn zelfbeeld :oops:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Maar daarom moet een fuckbuddy juist wel iemand zijn waarmee het klikt, en niet alleen een lul met een hartslag :)

Als ik met vrienden fuckbuddy;s ga worden ga ik verliefd worden enzo, en dat is dan weer niet de bedoeling (anders was ik dat eerder wel geworden.)

Jeetje, ik snap het zelf ook niet...

Oh ja, vraag van kitten nog, waarom ze vrijgezel moeten zijn. Geen sex hebben kan ik makkelijk. (nog effies en ik zit weer op een jaar) Maar Weinig of af en toe sex hebben, daar word ik gek van. En mannen met relaties hebben mij te veel andere verplichtingen om regelmatig genoeg te komen opdraven :)
J.J. Pipper

Bericht door J.J. Pipper »

eireanne schreef:Oh ja, vraag van kitten nog, waarom ze vrijgezel moeten zijn. Geen sex hebben kan ik makkelijk. (nog effies en ik zit weer op een jaar) Maar Weinig of af en toe sex hebben, daar word ik gek van. En mannen met relaties hebben mij te veel andere verplichtingen om regelmatig genoeg te komen opdraven :)
Hangt er vanaf hoe dichtbij ze wonen en hoe groot hun seksdrive is. Ik heb twee relaties maar er zouden echt nog wel intensieve seksuele contacten bij kunnen.

Ik denk dat al die criteria niet zoveel zin hebben. Als je bijvoorbeeld zegt "het moet niet de partner van een vriendin van me zijn, want dan wordt die vriendschap awkward", dan is dat volgens mij een criterium dat je bedacht hebt omdat je je kan voorstellen dat dat in sommige situaties zo zou gaan. Maar daaruit volgt niet dat het in alle situaties zo zou gaan. Misschien zijn er situaties waarin het eigenlijk best leuk zou zijn. Als je zo'n algemeen criterium strikt zou hanteren sluit je op voorhand volgens mij onnodig veel uit. En bovendien is het altijd lastig om iemand te vinden als je allemaal van dat soort criteria hebt.

Volgens mij kun je beter gewoon per persoon en per situatie proberen aan te voelen of het de moeite waard is om te proberen. En hoe erg het zou zijn als het awkward zou gaan voelen. Ook dat hoeft geen ramp te zijn: soms is het gewoon een kwestie van wennen aan de nieuwe situatie, en als het niet bevalt kun je toch ook gewoon besluiten om er weer mee te stoppen?
J.J. Pipper

Bericht door J.J. Pipper »

Zarath schreef:@J.J. Pipper
Nu moet ik wel toegeven dat ik het in het begin wel een moeilijk idee vond. Misschien niet eens zozeer omdat ik bang was haar te verliezen, maar wel omdat ik me er niet prettig bij voelde minder controle te hebben.
Vraagje: hoe ben je daar uiteindelijk mee omgegaan? Als je als Dom een stukje controle niet (meer) hebt over je meisje op een bepaald terrein. Of hoe heeft dat jullie relatie beïnvloed? Het lijkt me ook nog verschil maken in hoeverre zij daarin volledig onafhankelijk zelf haar eigen keuzes maakt over wie/wanneer/hoe of dat je daar nog enige betrokkenheid bij hebt?
Daat maakt zeker een verschil en de vraag is dan ook hoeveel en wat voor soort betrokkenheid we mij daarin willen laten hebben. Sowieso zou ik zelfs in een relatie die helemaal vanille was nog steeds een stukje betrokkenheid willen hebben, maar het lijkt erop dat het voor Marijke en mij het beste voelt wanneer ik als dominant toch ook nog een stukje extra betrokkenheid heb. Ik vind het moeilijk om heel precies uit te leggen hoe die betrokkenheid in zijn werk gaat. Dat komt ook omdat we daar zelf nog een beetje naar zoeken.

Stel dat ik zoveel mogelijk controle zou willen behouden, dan zou ik zelf degene moeten zijn die naar andere partners voor Marijke op zoek zou gaan. En dan zou ze moeten meewerken met een spel met een andere man omdat ze dat van mij zou moeten. Ik heb nog wel een fantasie die in die categorie valt en die ik in de toekomst misschien nog wel eens in de praktijk wil brengen en dat is dat Marijke zich dan voor mij tegenover andere mannen zou moeten prostitueren. Maar dat is iets voor later. Nu gaat het vooral om dingen die juist niet zozeer mijn fantasie zijn, maar die wel speelwensen zijn van Marijke, zoals bijvoorbeeld uitgebreide bondage. Als ik nu zoveel mogelijk controle zou willen behouden, dan zou ik dus zelf op zoek moeten naar een geschikte knoper en samen met hem een spel regelen voor Marijke. Probleem is dat dat er waarschijnlijk niet zo snel van zou komen, aangezien ik het druk heb en nauwelijks toekom aan het vinden van nieuwe spelpartners voor mijzelf. Bovendien weet Marijke veel beter wat ze zoekt en kan zij uiteindelijk alleen zelf echt voelen of het klikt en goed voelt, dus het is veel efficienter als ze zelf naar een spelpartner op zoek kan gaan. Tenslotte is Marijke echt ontzettend kieskeurig waar het mannen betreft en ik heb geen zin om alsmaar mannen te moeten gaan aanslepen die zij dan toch niet leuk genoeg zou vinden. Dus dat probleem lost ze maar lekker zelf op. :)

Aan de andere kant hebben we wel gemerkt dat het ook weer niet helemaal prettig voelt als het initiatief vervolgens helemaal naar die nieuwe spelpartner zou verschuiven en ik daar als dominant geen rol meer in zou hebben. Bovendien heeft Marijke aangegeven dat ze ook niet echt op zoek is naar een nieuwe dominant erbij. Ze zoekt iemand om mee te spelen, niet iemand om zich aan te onderwerpen. En de verhouding tussen Marijke en mij is na jaren toch al zo vastgeroest dat ze nooit meer aan iets groots zou beginnen zonder het aan mij te vragen en met mij te bespreken. Het voelt bijna alsof ze mijn dochter is die graag op een sportclub wil ofzo. Behalve dan dat ze zich graag in de touwen wil laten hangen. En ik voel me bijna als de vader die het belangrijk vindt dat zijn dochter ook aan sport doet. Behalve dan dat ik het belangrijk vindt dat ze in de touwen gehangen wordt zonder dat ik daar bondage tutorials op internet voor hoef te gaan volgen. Ik vind het trouwens ook belangrijk dat ze sport, maar dat terzijde.

Dus ja, nu is het meer dat ze mijn zegen heeft, zeg maar, en ik denk niet dat ze echt grote stappen zou nemen met een andere man wanneer ik niet de gelegenheid heb gehad om me een beeld van hem te vormen en er maar goedkeuring aan te geven. Maar dat geldt ook wanneer ze een potentiële huishoudslaaf heeft ontmoet die op vaste basis in zijn blote pielemans onze badkamer wil komen schrobben. Zo'n jongen is dan misschien de bottom en niet de top, maar hij wordt wel toegelaten in mijn huis, dus laat hem eerst maar eens een keer op de koffie komen zodat ik zelf ook kan zien dat het gewoon een normale gast is waar je een redelijke verstandhouding mee kunt hebben.
oeps2

Bericht door oeps2 »

instant sex ...
jaaa daar zou ik NU wel es zin in hebben :static:
gewoon ff nu zo smorgens tussendoor
:clown:
faery

Bericht door faery »

Heel, heel, heel, heel, heeeeeeeel misschien, staat mijn vriend er toch voor open dat ik seks met andere mannen mag hebben, en dat wordt dit topic plotseling erg boeiend...
fantashe

Bericht door fantashe »

*kijkt naar Hubbie en denkt: ik denk dat ik vrijdagavond maar eens ff heftig...* Liefhebbers? :P
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Nou nou nou nou????
Een club of zo? Roep maar :)
fantashe

Bericht door fantashe »

iets met VEEEEEEEL mannen :D
oeps2

Bericht door oeps2 »