Instant seks

Gesloten
Sabrina

Re: Instant seks

Bericht door Sabrina »

faery schreef:Heel, heel, heel, heel, heeeeeeeel misschien, staat mijn vriend er toch voor open dat ik seks met andere mannen mag hebben, en dat wordt dit topic plotseling erg boeiend...
Je haalt de woorden uit mijn mond... Laatst nog een heel gesprek met Romanticide erover gehad n.a.v. de post van J.J. Pipper, nog dankjewel daarvoor, het gedeelte over de druk die eraf gaat omdat je niet de enige bent die die specifieke behoeftes hoeft te bevredigen, was (stom genoeg) iets waar ik nog nooit bij stil gestaan had! Maar nou ja, Romanticide zag 't toch weer niet echt zitten, bang zijn meisje kwijt te raken... Maar aan de andere kant begon hij vorige week ineens zelf over dat het best geil zou zijn om mij te laten gangrapen, stiekem zag hij dat toch wel zitten geloof ik :mrgreen:. Dus yay, vooruitgang! En het feit dat hij mij instant seks probeert te bezorgen door actief te zoeken naar een leuk meisje om mijn behoeftes met vrouwen te bevredigen, vind ik wel héééél tof. Yay voor partners die dit gewoon begrijpen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

20???? damn... lady... wat een ranzig idee... wou je mee of zo? :P

@Castor: ach.. het aantal boeit eigenlijk niet... als het maar lekker is ;)
faery

Bericht door faery »

Voor hem was het meer de logica dat het waarschijnlijk goed voor me is als ik seks heb als ik zin heb, omdat die zin het laatste jaar er eigenlijk nooit was. Toch ontzettend zonde als je er dan geen gebruik van kan maken, zeker omdat het een vicieuze cirkel (van seks eng vinden en niet willen) kan doorbreken, als de ervaring positief is.

Daarbij zou ik het heel fijn vinden als hij eens seks/spel met iemand anders zou hebben, want hij maakt zich nu afhankelijk van mij in die behoeftes. En dat vind ik niet aantrekkelijk, eigenlijk.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

faery schreef:Voor hem was het meer de logica dat het waarschijnlijk goed voor me is als ik seks heb als ik zin heb, omdat die zin het laatste jaar er eigenlijk nooit was. Toch ontzettend zonde als je er dan geen gebruik van kan maken, zeker omdat het een vicieuze cirkel (van seks eng vinden en niet willen) kan doorbreken, als de ervaring positief is.

Daarbij zou ik het heel fijn vinden als hij eens seks/spel met iemand anders zou hebben, want hij maakt zich nu afhankelijk van mij in die behoeftes. En dat vind ik niet aantrekkelijk, eigenlijk.
Ah, die logica snap ik wel ja. Lijkt me inderdaad heel moeilijk, als de zin er dan wel weer is maar je vriend op dat moment niet...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Bericht door faery »

Ontzettend frustrerend. Ik stuiterde de pan uit gisteren en flirtte zo ongeveer met alles wat ik tegenkwam. Niet altijd even praktisch.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Neh, da's rot inderdaad :icon_sad:. Ik ken 't wel een klein beetje denk ik, al heb ik 't voordeel dat ik i.i.g. mijn basic needs wel van Romanticide kan krijgen. Sommige dingen kan hij echter moeilijk geven, dus mijn 'ik wil seks met vrouwen/andere mannen/een leuk subje/etc.'-neigingen kunnen soms behoorlijk frustrerend zijn.
inkie

Bericht door inkie »

*neemt stempel "goedgekeurd" en stempel "jammer maar helaas" mee
hgahahahahahaha :twisted: :twisted: :mrgreen: ;)
oeps2

Bericht door oeps2 »

gewoon een rooie en een zwarte edding ink :schater:
kruisje op t voorhoofd zetten en klaar :clown:
inkie

Bericht door inkie »

idd oeps.....x marks the spot enne een kruisje is amkkelijker te lezen voor de analfabeten!!
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Grinzzz..

De eens zo trotse man, verworden tot enkel en alleen instant seks dinges, goedgekeurd dan wel niet goed genoeg bevonden..
fantashe

Bericht door fantashe »

That's what men are for... :hypocrite:
Kiyan

Bericht door Kiyan »

fantashe schreef:That's what men are for... :hypocrite:
Zei ze heel stoer....
fantashe

Bericht door fantashe »

Not just words, Dear... not just words...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Kunnen we het hier ook weer wat inhoudelijker maken?

Ik denk zelf dat ik zoveel tegenwerpingen opwerp omdat ik misschien theoretisch goed mee uit de voeten kan maar het toch niet helemaal zie zitten. Of zo. Nou ja, die ene van oud en nieuw was zeker geschikt geweest, maar die wil niet. Dus ehm. Tsja. Dan maar niet :)
**Self Rescuing Princess**
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Jawel miss moderator...

Ook daden dus..

Toegegeven een fuck-buddy hebben voor instant seks heeft een paar hele prettige kanten. Zo is er het blussen van ongebreidelde lustgevoelens met ongecompliceerde 'steamy' seks en niet geheel onbelangrijk, het geheel ontbreken van hoofdpijn en gezeur achteraf.. tenzij jij of zij d'r niks van bakt (ofcourse). Maar ja dat zal toch eerst proefondervindelijk uitgeprobeerd moeten worden..

Welke wensen/eisen moet je aan zoiets stellen dan? Waar haal je hem/haar vandaan? Hoe zorg je er voor dat het niet tè persoonlijk wordt. Waar neem je je fuck-buddy naar toe? Wat ga je er mee doen?

Laat me vast en zeker niet verleiden en laat me helemaal niet door dat ene leiden (stellig kracht bij zet). ehm :confused: :mrgreen:
Gesloten