Wandering schreef:*stuiter*
Hij zit me al twee dagen te plagen door te vertellen over allemaal nieuwe speeltjes die hij heeft gekocht... Weet niet wat allemaal, wil hij niet zeggen, maar ik weet in iedergeval dat er een fiberglass cane bij zit...
Nu ben ik eens filmpjes op gaan zoeken waar gebruik wordt gemaakt van een cane, en ik moet zeggen dat ik toch wel schrik van de reacties...
Maar toch... *stuiter*
*meldt* Zaterdag op het JF gespeeld, gisteren een beetje 'het lukt allemaal niet'-dag, Romanticide wilde hele graag maar mijn hoofd werkte niet mee :icon_sad:. En nu mailt hij dat ik vandaag ZES keer moet klaarkomen !
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Nog wel ja... Als ik me eerdere plannetjes van hem herinner (mij heel vaak laten klaarkomen en dan mijn clit gaan pesten) dan geloof ik dat ik vanavond minder mazzel heb...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You