fantashe schreef:Sabrina schreef:Maar hierin lijk je er toch vanuit te gaan dat iemand een titel nodig zou hebben om zijn/haar Dominantie uit te halen, en ik denk dat dat een beetje kort door de bocht is.
Eh, dat heb ik inderdaad regelmatig gezien ja. De categorie "ik trek nu mijn leren broek aan, hang mijn zweep over mijn schouder en je gaat me nu Meester noemen" Dominant.

Oh god, zoiemand ben ik ook!
Heeft er vooral ook mee te maken dat we over het algemeen gelijkwaardig zijn, behalve als we gaan sm-en. Dan is het inderdaad 'zo, kleintje, ik ga nu alles met je doen wat ik met je wil doen' en dan vind ik het wel aangenaam als ik dan netjes aangesproken wordt. Niet dat het een must is, maar het werkt wel dwingend. Iemand dwingen je met die titel te benoemen wrijft er wel lekker in dat je ervoor kiest om nu te grazen genomen te worden. Ten slotte ben ik op dat moment ook zijn meesteres. Niet alleen subjes willen soms bevestiging in hun rol. Als hij ophoudt me meesteres te noemen, is er iets aan de hand waardoor hij zich minder onderdanig voelt. Of dat komt omdat ik hem veel nare pijn doe en hij me een nare bitch vindt, ja, dan vind ik het niet erg (al is het dan wel leuk om erin te wrijven dat ik zijn meesteres ben, en daar hem indirect aan herinner dat ik het doe met zijn consent en dat hij dus wel fijn moet vinden, of in ieder geval niet moet klagen want hij vindt het ok).
Ik zie mijn titel niet zozeer als middel om mijn positie te bevestigen, maar meer om die van hem te bevestigen, zodra hij me met die titel aanspreekt. En hey, het voelt lekker. Tis een winwin