Het Stuitertopic
Re: Het Stuitertopic
Nog 29 nachtjes, dan hebben mijn Meester en ik wat te vieren, en hij heeft me een superdag beloofd.
Voor die tijd spelen we nog wel, maar voor die dag stuiter ik nu alvast!!!!!!!! pffffffffffffffffffff
Voor die tijd spelen we nog wel, maar voor die dag stuiter ik nu alvast!!!!!!!! pffffffffffffffffffff
-
oehh spannend linne wat hebben jullie te vieren??
Enne verder niet offtopic hier want ik stuiter ook... :icon_confused:
Enne verder niet offtopic hier want ik stuiter ook... :icon_confused:
Dat ik 17 februari officieel 3 jaar zijn sub ben. We kennen elkaar al langer maar dat is voor ons D-Day :-)
Arme lieve leonie, is er niks meer van de plannen terecht gekomen? Stuurt een dikke knuffel..... en bedenkt vast met welke zweepjes we rond gaan lopen het weekend hahahahahaha
Arme lieve leonie, is er niks meer van de plannen terecht gekomen? Stuurt een dikke knuffel..... en bedenkt vast met welke zweepjes we rond gaan lopen het weekend hahahahahaha
- Heerscher-vd-nacht
ik wil het nog niet echt stuiteren noemen maar zin, ja..behoorlijk!
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Sabrina
Ik snap je stuiter, linne! 1 februari wonen wij twee jaar samen, en dat belooft toch ook wel iets... (hoop ik)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik stuiter, ben mega-sjaggerijnig, doe knorrig tegen iedereen, wil vanalles en niks lukt. Het klein willen zijn is verdwenen, er groeit nu een soort van opstandige sub in mij
die desnoods zou kruipen
Ik doe wat alle tips en adviezen hierin ook zijn, afleiding zoeken, huis opruimen, boek lezen enz...
Maar aaaargh .....
* opent nieuw survivalpakket*

Ik doe wat alle tips en adviezen hierin ook zijn, afleiding zoeken, huis opruimen, boek lezen enz...
Maar aaaargh .....
* opent nieuw survivalpakket*
nou colet welkom in deels mijn wereld....Bij mij is er ook vaak sprake van wel willen en tegelijkertijd ook vet tegengas geven...Ga voor jezelf anders proberen uit te vogelen wat je zelf echt wilt. maar ook evt. de waarom, probeer de meest positieve intentie erachter te ontdekken. Moeilijk maar kan wel.
Tis maar een idee en suggestie. Succes
Tis maar een idee en suggestie. Succes
- kitten
Ik heb een kadoooooootjeeee. En je krijgt 'm nog niet op Schiphol, want dan is m'n moeder erbij.jongetje-vd-nacht schreef:ik wil het nog niet echt stuiteren noemen maar zin, ja..behoorlijk!

hahahaa kit !
ik word helemaal gek van mezelf
ben al weken geil.. en nou moet ik nog ongesteld worden...
...
sjeees loopt dr niet ergens een voetbalelftal rond of zo
...en savonds al eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnndelijk t laatste kind naar bed is .... dan liggen wij ook in vergevorderd stadium van soort van nachtcoma of zo ...
en nou .. nou wordt t gewoon allemaal heel lastig
kind thuis kan dus niet ff lekker klaarkomen
pfffffffffffffff

ik word helemaal gek van mezelf
ben al weken geil.. en nou moet ik nog ongesteld worden...

sjeees loopt dr niet ergens een voetbalelftal rond of zo
...en savonds al eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnndelijk t laatste kind naar bed is .... dan liggen wij ook in vergevorderd stadium van soort van nachtcoma of zo ...

en nou .. nou wordt t gewoon allemaal heel lastig

kind thuis kan dus niet ff lekker klaarkomen
pfffffffffffffff

Oewh cool!kitten schreef: Bovendien moet ik via "something to declare" voor je kadootje.![]()
*zoekt een bepaald iemand, om te vragen hoeveel nachtje(s) slapen nog?*

help je mee f?
Ik kan hem ook de kietel dood geven, das niet eng toch?